Андрій_k

Участник
  • Публикаций

    21
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

0 Обычный

Информация

  • Автомобиль
    ВАЗ 21124
  1. Привіт. Вчора дивився відео як ти з корсою турбованою їздив, який результат заїздів? і як взагалі машинка настроїна так як ти хотів чи є ще над чим працювати?
  2. Привіт Вова. Гарний моторчик , хороші валіки- тепер розкажи де плануєш робиті перші виїзди на гонку-можливо Буковель?
  3. Привіт. в мене друг може виготовити тобі подіуми під твої колонки. якщо цікавить дзвони 098 880 85 7один. Сергій
  4. я тоже з Калуша і є в нас розборка район загіря. вони там займаються перегонкою машин за кордону.
  5. радує ПОЛО, що з першим зарахованим заїздом в своїй кар'єрі показує хороші результати, хочу надіятись на те, що дуже швидко команда зробить все для того щоб Ож'є фінішував на перших місцях майбутніх чемпіонатів.
  6. сам на очі не бачив признаюсь чесно, але написано про це багато...http://vaz-remont.at.ua/publ/dvigatel/dvig...az_2112/2-1-0-5 http://2112.biz/faq/vaz-2112-krome-vneshne...0-43638672.html http://www.contiteh.ru/page376
  7. колінвал 1.6 16V відрізняється від 1.6 8v формою противовісів і повишеною прочністю.
  8. подивись на такий варіант як колінвал хід 71 від 1.5 16V він теж тяжкий. і непотрібно змінювати ні поршень ні шатун!
  9. у мене 1.6 16V була похожа проблема, дьоргалась до 2500 об/хв. і все теж було перевірено,помилок не було,датчики всі працювали-а їхати справно не хотіла,вже руки чуть до знімання головки не доходили)))але ще при одному огляді була знайдена причина-з пучка проводки який виходить на катушки зажиганія один дріт мінус(-)прикручується до головки і він перетерся на двоє- і вся проблема вирішилась з допомогою ножика щоб зачистики провід і ізоленти.
  10. роліки оригінал VBF натяжний і опорний,саме основне,що цієї проблеми на жилізних роліках не було і на заводських VBF при першій заміні 45тис.км. ніяких проблем не було!!!чомусь зараз таке виникло після заміни роліків з жилізних на пласмасові.
  11. ролік перевертав нічого не змінилось,помпа новенька шату немає пробіг 2000км.перевернути ремінь не знаю чи можна зараз стоїть Dayco він направлений. проблема в тому,що ремінь видно як зїхав на впускному распредвалі,а на випускному все добре.
  12. дуже багато питань-до законопроекту як він приймався!!! і чому поправки не були внесені...
  13. Замінив перший разремінь грм на gates і роліки жилізні, все було добре-лиш проблема була у шумі від роліків, потім їх замінив на пластмасові і проїздив ще 2 тис.і прийшла заміна ремня, при знятті кожуха побачив, що ремінь їсть на направляючому ролику! замінив на новий ремінь Dayco і нові роліки VBF. після цього проїхав 500 км. і зняв кожух для перевірки і було виявлено, ремінь зїло на направляючому роліку на 1мм. пробував перетягувати ремінь, але ремінь на впускному распредвалі зїжджає на самий край. може хтось стикався з такою проблемою?