Рост 2 Опубликовано 21 марта, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 21 марта, 2013 (изменено) Знайомтесь, ВАЗ 2108, 1988-го року випуску, куплена новою весною 1989-го, в магазині, в Москві (тоді на них шалений дефіцит був). Але заодно і обкатку зробили Москва-Львів, 1350 км. Колір - світлий беж, так званий "сафарі". Зараз вона чуть темніша, але все ще проходить по паспорту, як біла. Автомобіль цей - для кожноденних поїздок, в основному містом, але і по трасі не рідко вигулюється. І оптимізований під ці потреби. А створив цей журнал, бо можливо комусь стане в пригоді мій досвід. Все-таки 25 років "зубильного стажу". Двигун сток, 1300, карбюратор. Капіталився на 195 ткм, зараз добігає 290. Після капіталки масло тільки Addinol напівсинтетика. Чудове масло, при тому, що двигун регулярно крутиться до "відсічки", не вигорає. Міняю раз на 10 ткм, в процесі не доливаю, немає потреби. Тобто, виходить, що кожна четверта заміна безкоштовна, бо кожного разу літр залишається з каністри. Робити щось з двигуном не планую. Не бачу смислу, він і так їде нормально. Хіба, якщо дійдуть руки, розрізну шестерню поставлю, щоб фази краще виставити. І ще викинув терморегулятор на впуску повітря, вийшов так званий холодний впуск. Після цього помітив, що двигун став трохи легше розкручуватись після 3000 обертів. Ну і з навісного новий генератор на 90А (принаймні на ньому так написано). Із заміною шківа (там ремінь інший) і кронштейнів кріплення. В мене просто споживання значне, але про це далі. А от в КПП планую трохи залізти з часом. Головну пару 4,13, трохи інші ряди, щоб покращити динаміку розгону і забрати відому "яму" між першою і другою. Ну і диференціал підвищеного тертя без преднатягу. Знову ж таки, коли дійдуть руки. Підвіска. Після тривалого перебору різних амортизаторів (були СААЗ, Делфі, Сакс, Боге, Каяба, ще якийсь Герцог) зупинився на масляних Більштейнах. Все-таки вони найкращі для цього автомобіля з розрахунку на повсякденну їзду. В міру жорсткі, але і на табуретку зовсім машину не перетворюють. Опори стійок - SS20 Queen. От не знаю, як на стокових опорах взагалі можна їздити на вісімці. Поведінка машини міняється дуже сильно в кращу сторону. Легше повертається кермо. В повороти машина в'їжджає, а не ввалюється. Коротше кажучи, їх ціна більше, ніж оправдана. Розпорка передніх стаканів. Ну, купив, та й купив. Чесно скажу, якоїсь особливої різниці не помітив. Десятий стабілізатор. Про враження від нього напишу пізніше, бо тільки щойно поставив, ще не мав коли зрозуміти, що змінилось. Гальмівна система сток, диски італійські Браді. Десь глибоко точить хробачок поміняти на 14". Може це і зроблю, якщо, знову ж, руки дійдуть. Колеса 14", зараз шини Brigestone SportTourer, 185/60. Диски Fiat, ширина 5,5. Фіат - тому що вони "рідні" для ВАЗ, там теж 4х98, тільки трошки треба було розточити центральний отвір. А, оскільки, виліт 35, тобто на 5 мм більше назовні, ніж сток, то колеса тільки при самому крайньому вивороті трохи труть по підкрилках. От реально не думав, що з переходом на нижчий профіль комфорту прибавиться. Але факт. І шини дуже хороші для наших доріг, енергоємкі, з легкістю ковтають досить сильні удари. Якби не стан доріг, їздив би на Мішлені, але вони таки надто делікатні. Тому я краще на "кам'яних" колесах І на штампованих дисках. Лиття мене, боюсь, не витримає, а при ковці будуть шини страдати. Штамповку ж відкатав при потребі і далі їздиш. Ну і фіатівські диски зі значно міцнішої сталюки зроблені, ніж вазівські, їх ще треба постаратись загнути. Зима теж Brigestone - IceCruser 5000. З сердитим таким протектором. Запав я трохи на цей бренд, але воно того вартує, колеса дійсно хороші. Кузов. Як раз зараз машина в кузовному ремонті. Хоча метал там хороший, але 25 років по наших дорогах доб'ють кого хочеш. Появились тріщини на задніх лонжеронах, ну і ще трохи різного. Тому зараз замінені задні лонжерони, задні ж арки. Накладено пару латок на підлогу, яка виявилась живіше живої. Ну і стандартно замінені фальшборти (пороги) і "косинки" - хворе місце зубил. Паралельно з цим кузов підсилено - вздовж порогів (між зовнішніми і внутрішніми) вварено листи товщиною 1,2 мм, між задніми лонжеронами дві перемички з прямокутного профіля, спереду низ "телевізора" теж підсилений листовим металом поверх. Далі буде трохи фото. Ну і на даний момент машина готується до пофарбування. Ага, ще забув, уже років 3 назад перероблені петлі дверей, в якості пальців вварені клапани з нульовим зазором. Антикор уже придбав - RustStop, один з небагатьох, який дійсно працює. Після пофарбування позаливається. Автомобіль шумоізольований матеріалами STP. Оптика штатна, блок-фари здається осварівські, міняв років 5 назад, а то старі уже "зашершавіли". Лампи використавую хороші, тому що поночах не рідко доводиться кататись. Останні 3 роки Philips X-treme Vision (міняю щороку, бо спіралі вигорають і світити починають не так яскраво). Але далі думаю ще спробувати щось з koito, ipf, piaa... Тому що мало світла не буває. Стоять ще, інтегровані в бампер, протитуманки wesem, але уже давно не використовую, бо надто велике в них паразитне розсіяння, сліплять трохи зустрічних. Думав замість них поставити Хеловські модулі ближнього світла, але для цього потрібні, як то кажуть, час і натхнення. Салон. Болюче питання. Уже багато років машина моя виступає в якості дослідницької автозвукової лабораторії. І тільки зараз, подібно, я добираюсь до того, щоб усе потрохи зібрати до купи і надати належного вигляду. Торпедо ще в процесі, воно зроблене повністю вручну, з місцями для акустики. Сидіння нарешті уже віддав перешити, залишиться ще карти перетягнути в ту ж, що і сидіння, шкіру+алькантару, і нарешті настане той день, коли я сяду в повністю зібрану машину Аудіо-відео система, звичайно, зовсім незвична, як для автомобіля. В якості головного пристрою комп'ютер, під управлінням WinXP, поверх якої, для зручності, працює спеціальна автомобільна оболонка, InCarTerminal. Монітор вмонтований під стелю, 7", 800х600, з тач-скріном. Вивід звуку з комп'ютера через цифровий інтерфейс s/pdif, коаксиальним кабелем на зовнішній ЦАП (цифро-аналоговий перетворювач) на мультибітних PCM63K, виготовлений за спец-замовленням. 4-канальний підсилювач фронту, 2-смугова фронтальна акустична система і фронтальний же сабвуфер зі своїм окремим підсилювачем. І все це розміщено спередо, в торпедо. Так в двох словах. По мірі наявності вільного часу, надіюсь, зможу потрохи понаписувати про все більш детально. Изменено 21 марта, 2013 пользователем Рост Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Shurick 4 Опубликовано 21 марта, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 21 марта, 2013 С открытием! Но не плохо бы еще фото увидеть) peoplesproject Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Фанат2108 0 Опубликовано 22 марта, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 22 марта, 2013 интересно увидеть фото салона)) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
av2108ri 235 Опубликовано 22 марта, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 22 марта, 2013 (изменено) С открытием! Ждем фото! И удачи с завершением к/р кузова! Изменено 22 марта, 2013 пользователем av0507ri Продам з/ч с карбовой 8-ки 1,3 Мой бортовик: Зеленая восмерка "уже 24 года спустя" Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
petroff 0 Опубликовано 22 марта, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 22 марта, 2013 с открытием! интересно увидеть тут еше одну старушку( моя 1986 года) раскрутка сайтов Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
RichCat 0 Опубликовано 22 марта, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 22 марта, 2013 Тоже цыкавы фото. Машинка в надежних руках Розкажи детальніше про RustStop Мой бортовичёк Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рост 2 Опубликовано 22 марта, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 22 марта, 2013 Тоже цыкавы фото. Машинка в надежних руках Розкажи детальніше про RustStopДо фото дійде, може увечері щось викладу.Про RustStop. Це канадський професійний антикор. Звичайно, у нас ще з часів Союзу, свормовані тодішнім дефіцитом на все, придумані свої технології і підходи, зокремо суміш мовілю, пуш.сала і нігролу, або відпрацьованого масла. Ну але це від бідності, скоріше. Тому що мовіль - консервант посередній, тому і додавали до нього інші складники. Має ж ця суміш недоліки - вона не є активною по відношенню до іржі, вона не застигає повністю і в гарячу погоду пливе, плюс запах. Особливо мене запах дістає.Тому і вирішив піти більш професійним шляхом.Є два варіанти РастСтопу - консервант для скритих полостей і мастика для днища. Я брав тільки консервант, тому що днище дещо по-іншому оброблене.Детальніше про Раст Стоп можна почитати тут: http://ruststop.se-ua.net/В Дмитра (це на його сайт посилання) я антикор і купував (вартість 100 з хвостиком грн. за літр консерванта, для вісімки вистачає 2 літри).Хто в Києві живе, можу рекомендувати до нього звертатись, оскільки багато моїх знайомих-киян його послугами скористались і дуже задоволені від результату і підходу до роботи. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рост 2 Опубликовано 22 марта, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 22 марта, 2013 (изменено) Кузовний ремонт.Ще до кінця минулого року стало зрозуміло, що низьке літання над ямами протягом 25 років дає себе чути і що кузов ремонтувати уже вкрай необхідно.Чесно кажучи, побіглий огляд на ямі дав дещо перебільшене уявлення про поганий стан автомобіля, і я трохи дав маху, купуючи кузовні запчастини. Зайвими виявились куплені днище, телевізор і дно багажника. Міняти довелось задні лонжерони, задні арки, фальшборти, а на решта поставилось декілька латок. Увесь інший метал не просто живий, він значно кращий і міцніший, ніж той новий, який зараз продають в якості запчастин.На фото нижче щойно замінені лонжерони і пороги. Замість арок ще дірки:Вварені "косинки":Вздовж всього порогу, між зовнішнім і внутрішнім фальшбортами вварено лист сталі товщиною 1,2 мм. Місця передніх піддомкратників теж зміцнено зсередини. Тепер домкрат зовсім не потрібно ставити точно в відведене для цього місце, можна будь-де поруч:Добавлено поруч зі штатними поперечними ребрами жорсткості, що з'єднують задні лонжерони, дві профільних труби:Вварені нові арки:Ну і кінцевий результат по днищу:Одразу після покупки усі нові кузовні деталі я відвіз на піскоструйку, щоб зняти чорний "транспортний" грунт. Після чого деталі були загрунтовані новолівським епоксидним протикорозійним грунтом (Novol Protect 360). По технології він наноситься на чистий метал в два шари, з проміжком 15-20 хв. між шарами. Після зварювання, очищені для цього ділянки, і зачищені місця зварювання знову були покриті цим грунтом. Усе сіре, що ви бачите на фотографіях, це, влесне, він. На відміну від акрилового грунту, яким обробляють поверхню перед фарбуванням, епоксидний не пропускає вологу і створює дуже міцне покриття.Потім усі шви були промазані шовним кузовним герметиком, а далі все уже задуто акриловим грунтом і фарбою (Novol Protect 350 і Novol Optic). Після цього днище і арки в два шари промазані бітумно-гумовою мастикою. А потім ще арки повністю проклеєні поверх бітума (після його повного висихання) віброізоляцією STP M2. Заодно обновив і усі заглушки технологічних отворів.На цьому зварні та підготовчі по днищу роботи завершились і автомобіль поїхав на пофарбування.Заодно поміняв гальмівні магістралі, регулятор тиску задніх гальм, а то старий щось підглюкував, і стабілізатор на десятий. Изменено 22 марта, 2013 пользователем Рост Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рост 2 Опубликовано 22 марта, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 22 марта, 2013 (изменено) З деякою ностальгією за минулим. Автозвук - перші більш осмисленні спроби. Це був 2005-й рік. Перша система не на чому попало і що подешевше. Вартість апаратури аж під тисячу доларів. Ех, як то було класно, і задоволення ж від того отримував А ще з цією системою встиг зібрати в тому році 3 кубки, 2 за пеші місця (ЕММА, СПЛ-клуб) і одне за третє, на IASCA Головний пристрій (в штатному місці) - Clarion 546. Підсилювач 4-канальний Earthquake Tremor. Фронтальна акустична система Helix Precision H235. Мідбаси в підсидільних ящиках. Сабвуфер в ящику типу "стелс", Helix Competition W10. От такі були часи. До речі, ящики під мідбаси ще досі в мене десь лежать, може кому треба? Изменено 22 марта, 2013 пользователем Рост Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Shurick 4 Опубликовано 22 марта, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 22 марта, 2013 открой секрет, как пластик посадил без саморезов?) peoplesproject Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти