2108. Стільки не живуть.


Рекомендуемые сообщения

открой секрет, как пластик посадил без саморезов?)

Думаєш, я пам'ятаю, як я там все робив? Я і фотки то ледве в інеті, в старих архівах накопав :)

Здається, там таки були самонарізи, просто їх не помітно.

Але зараз стільки різних пістонів є доступні, що це не проблема. Робиш посадочне місце під пістон на планці, в стійці отвір потрібного розміру - і вуаля.

Продовжу про подальші муки. Це вже 2008-09 роки.

"І вас вилікуємо! Усіх вилікуємо!"

В тому смислі, що пропав я. Автозвукова хвороба дала рецидив. І розпочалися пошуки правильного звуку.

Усі проміжні етапи навіть в фотографіях не збереглися, хіба деякі.

Це один з них. Фронтальна система, всі ж знають, що 3-полоска кручє 2-полоски ;)

Голова тоді уже була Накамічі 400-й, підсилювач фронту Helix Competition A4, на сабвуфер Precision B2.

Під середньочастотні динаміки розпочались серйозні переробки торпедо. На фото одна з них. А потім в остаточному вигляді.

Під сабвуфер затіяв грандіозний проект, місяць пиляв фанеру :)

post-6528-1363994163.jpg

post-6528-1363994166.jpg

post-6528-1363994171.jpg

post-6528-1363994225.jpg

post-6528-1363994231.jpg

post-6528-1363994236.jpg

post-6528-1363994240.jpg

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 59
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Изображения в теме

Красота особливо короб під саб. Проект можна було б назвати "Буратіно")))

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А 15 квітня вже близько.

Якщо хтось ще не в курсі, з 15 квітня починає діяти поправка, про необхідність їздити в світлий час доби, з жовтня до травня, за межами населених пунктів, з денними ходовими вогнями, якщо вони передбачені конструкцією автомобіля, або з ближнім світлом фар.

А оскільки я використовую недешеві лампочки зі збільшеною світловіддачею, в яких спіралі вигорають досить швидко, міняти їх по 4 рази на рік не хочеться. Тому сів я, і на коліні накидав схемку ДХВ на основі послідовно з'єднаних ламп дальнього світла.

Крім економії спіралей ближнього, дальнє світло, яке не обрізається зверху, а світить вперед, значно більше відповідає смислу ДХВ. Тільки штатне дальнє в повну потужність, звичайно, буде сліпити, а от якщо заставити лампи горіти в пів накала, вийде цілком те, що треба - і машину в білий день видно краще, ніж на ближніх, і не сліпитимуть нікого. Така ідея використовується різними виробниками, особливо на американському ринку, уже давно.

Чому не змонтувати додаткові ДХВ, яких зараз продається велика кількість - до вибору, до кольору? Як уже сказав вище, вони, по-перше, поза законом, тому що не заводські, а, по-друге, не кожен захоче міняти зовнішній вигляд автомобіля. Та й ціна хороших 500+ гривень, що теж не для всіх прийнятно.

Є також ще один момент, з використанням ближнього світла пов'язаний. Коли увімкнути його у вісімці, при заглушеному двигуні залишаються горіти габарити. І я, особисто, вдень часто забуваю їх вимикати. Що сприяє розряду акумулятора. А якщо поставити машину на стоянку вдень, забувши вимкнути, а прийти за нею через днів два, то уже і не заведешся.

І розродився я наступною схемою для свого автомобіля. Але вона підійде і для будь-якого іншого, в якому бортовий комп'ютер не контролює лампочки.

Деякі втручання в проводку автомобіля необхідні.

Для реалізації потрібно 5 реле, 3 силових, ампер на 30-40, два слабострумових. Можна і всі 5 взяти 30-амперних, просто споживання буде на сотню-другу міліампер більше.

Потрібно одне силове з нормально-розімкненими (НР) контактами, два з обома групами, нормально-розімкненими і нормально-замкненими (НЗ). Слабострумові треба одне НЗ, і одне НР. Але можна взяти усі реле з обома групами контактів, це дозволить уніфікувати схему і мати менше запчастин. Уніфікація в автомобілі - це завжди добре.

Схема в приєднаному файлі.

Силові реле 1 і 2 здійснюють ввімкнення ламп дальнього світла в режимі власне дальнього світла. При чому реле 1 відповідає ще і за перекомутацію ламп для послідовного з'єднання. Силове реле 3 відповідає за ввімкнення ДХВ (лампи при послідовному з'єднанні), а також за перекомутацію однієї з ламп на землю для штатнього режиму роботу.

Малострумове реле 4 відповідає за примусове вимкнення ДХВ. Це потрібно для того, щоб залишалась здатність поморгати фарами при ввімкнених ДХВ, а також для вимкнення ДХВ при увімкненні основного світла в темну пору доби, і при заведенні двигуна. За останнє відповідає ще й слабострумове реле 5.

Вимикач high beam SW - це ваш підрульний вимикач дальнього світла, DRL SW - вимикач денного світла, яким ДХВ можна відімкнути повністю. Його треба буде доставити додатково. Light SW - вимикач штатного світла. Ну і ДХВ будуть горіти тільки при ввімкеному запалюванні.

Роз'єм "+12В" під'єднується до постійних +12.

Роз'єм "Гарячі +12В" - до запалювання, роз'єм "Старт" - до кабеля стартера (це все в замку запалювання, очевидно).

Крім основного запобіжника на 30А для силової частини, інші кола можна захистити за смаком. Якщо вони в вашій машині не захищені, або буде перехід калібру кабеля.

Зацікавлених прошу глянути на схему свіжим оком, чи я якого ляпу не допустив. Хоча, вроді, прикинув, що ніде + на землю не має сісти, навіть у випадку відмови частини елементів.

Режими роботи.

Режим все вимкнено. Власне, все вимкнено

Режим ДХВ. DRL SW увімкнено, при ввімкненому запалюванні реле 3 комутує постійні +12 на дві, з'єднані послідовно через НЗ групу контактів реле 1 лампи, які загораються в пів накала.

Режим моргання фарами при увімкнених ДХВ. Замикання High beam SW приводить до комутації реле 1, 2 і 4. 1 відключає послідовне з'єднання ламп і подає на першу лампу +12В, 2 подає +12 на другу лампу, 4 примусово розриває коло управління реле 3, і воно замикає другий контакт першої лампи на землю. Фари світять штатним дальнім.

Режим переключення на штатне світло (габарити, ближнє), та Режим заведення двигуна. В обох режимах теж подається керуюче +12 на реле 4, що примусово розмикає коло управління реле 3 і вимикає ДХВ.

Паралельно з реалізацією ДХВ можно зробити ще одну хорошу річ. Винести новий блок релюшок вперед, до фар, основне живлення на нього завести, через запобіжник, звісно, прямо з клеми акумулятора, зробивши силову проводку на кабелях з поперечним перерізом порядка 4 кв. мм, що значно зменшить спад напруги по дорозі до ламп, і, відповідно, дещо збільшить світловіддачу.

post-6528-1364137240.jpg

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Цікава схема. А можна щоб ти її показав, щоб там було видно бажано колір провода і номер клеми на реле. Тобто від якого номера клеми реле йде провід такогото кольору і підключається до такоїто то клеми на такомуто реле.

Наприклад:

ИзображениеИзображение

Відповідь можна в приватні повідомлення.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Цікава схема. А можна щоб ти її показав, щоб там було видно бажано колір провода і номер клеми на реле. Тобто від якого номера клеми реле йде провід такогото кольору і підключається до такоїто то клеми на такомуто реле.

Наприклад:

Відповідь можна в приватні повідомлення.

Ти знаєш, не хочу брати на себе відповідальність за можливі чужі помилки. Припустимо, розпишу все детально, з кольорами, номерами, почнуть робити за цими роз'ясненнями, щось в процесі нахомутають, просто помиляться, а допомагати розбиратись доведеться мені, тому що претензії посипляться на мене - я ж опис робив. Це така людська природа, себе в помилках люди підозрюють в останню чергу.

Тому якщо хтось настільки "на ви" з електрикою, що самостійно не може розібратись, де яка клема в реле, я б порадив краще заробити трохи грошей тим, в чому він фахівець і заплатити якомусь толлковому електрику.

Ну і крім того я ще сам не знаю, де буде зручніше підключатись до штатної проводки (чисто з монтажної точки зору), бо реалізовувати цю схему буду, як уже заберу свою машину з пофарбування.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ти знаєш, не хочу брати на себе відповідальність за можливі чужі помилки. Припустимо, розпишу все детально, з кольорами, номерами, почнуть робити за цими роз'ясненнями, щось в процесі нахомутають, просто помиляться, а допомагати розбиратись доведеться мені, тому що претензії посипляться на мене - я ж опис робив. Це така людська природа, себе в помилках люди підозрюють в останню чергу.

Тому якщо хтось настільки "на ви" з електрикою, що самостійно не може розібратись, де яка клема в реле, я б порадив краще заробити трохи грошей тим, в чому він фахівець і заплатити якомусь толлковому електрику.

Ну і крім того я ще сам не знаю, де буде зручніше підключатись до штатної проводки (чисто з монтажної точки зору), бо реалізовувати цю схему буду, як уже заберу свою машину з пофарбування.

Добре. Роздрукую картинку з схемою і покажу свому електрику, я думаю він повинен розібратись.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Процес іде.

Сьогодні заїжджав, ставив для кріплення крил клепальні гайки, щоб не "колхозити" самонарізами.

Уже на цьому тижні, надіюсь, дійде до грунтування.

До речі, про клепальні гайки, може хтось не знає, а річ дуже помічна.

В автомобілі не раз, при встановленні додаткового обладнання, чи для кріплення чого б там не було, потрібно прикручувати це щось до кузова. Можна і самонарізом, якщо міцності великої не потрібно, але це "не по феншую". А щоб закріпити достатньо надійно, взагалі не варіант.

І тут на виручку приходить гайковий клепальник. Смисл той самий, що і при встановленні сліпих клепок, але тільки встановлюються в той же спостіб спеціальні клепальні гайки.

Так виглядає сам інструмент:

Изображение

А це гайки:

Изображение

Конкретно цей клепальник розрахований на гайки з якогось алюмінієвого сплаву. Вірніше, стальні я ним теж заклепував, але максимум М5. Алюмінієві клепає М6. Якщо потрібно клепати стальні гайки, для цього є уже професійний клепальник, але ціна його така ж, тільки уже в доларах. Я колись позичав такий на Геліконі (сервісі по Маздах), коли моєму товаришу на його трійку ставили задню роспорку-телевізор, бо в Маздах 3 є проблема з трісканням силового каркасу кузова ззаду. Тоді клепали стальні М8... чи М10, забув уже.

Цей простий клепальник, з огляду на величезну допомогу в коректному вирішенні проблем крімплення, зовсім недорогий: http://topex.kiev.ua/218-43e110.html

У Львові недавно я його бачив в топексівському магазині (1001 дрібниця на Науковій) за 275 грн.

Ну і фото машинки, що уже скучає за вітром і нашими ямами.

post-6528-1365716195.jpg

Изменено пользователем Рост
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Конкретно цей клепальник розрахований на гайки з якогось алюмінієвого сплаву. Вірніше, стальні я ним теж заклепував, але максимум М5. Алюмінієві клепає М6.

Привіт, друже!

Це ж на скільки тобі стало нічим зайнятися, що ти почав мемуари писати... :D

Тільки не кажи, що це старість :rolleyes:

...чи може кінець експериментів?

я не вірю,що ти це робиш... може легше було її пристрелити...? :rofl:

Шутка.

Ростик, удачи в реинкарнации! :hi:

з.ы. Стальные клёпки М6 этот пистолет тож валит... аж гай шумыть!

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Привіт, друже!

Це ж на скільки тобі стало нічим зайнятися, що ти почав мемуари писати... :D

Тільки не кажи, що це старість :rolleyes:

...чи може кінець експериментів?

я не вірю,що ти це робиш... може легше було її пристрелити...? :rofl:

Шутка.

Ростик, удачи в реинкарнации! :hi:

з.ы. Стальные клёпки М6 этот пистолет тож валит... аж гай шумыть!

Цвіт київського зубиловодства!

Йоу, привіт, бро! :D

То все сніг клятий, усі сидять дома і строчать бортовики :)

Пристрелити улюбленого коня - це як зрадити кращого друга, ти що! :)

Дякую за побажання, воно вже недовго чекати.

п.с. Ти маньяк. Я вже на стальних М5 чую, як в нього ручка гнутись починає, а ти кажеш м6 :)

Взагалі, теоретично можна, але він їх нормально не розчавить і з часом вони можуть почати прокручуватись.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Я вже на стальних М5 чую, як в нього ручка гнутись починає, а ти кажеш м6 :)

Взагалі, теоретично можна, але він їх нормально не розчавить і з часом вони можуть почати прокручуватись.

Ручка у него начинает играть на М5 когда клёпка уже сжата до предела.

на М6 немного раньше :rolleyes: , но сжимает нормально.

Я брал клёпки М6 с насечкой(типа шлицов), после установки они проворачиваются в металле намного тяжелее, чем М5.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти