Рекомендуемые сообщения

Ага, буду смотреть что в конце сезона появится на продажу из недорогого. Пока что есть Суба во Львове.

100% евомафiя :)

В мене суба iздить на стоковому бустi, а евiки всi надувають на 1.5 - 1.9, i турбiна там дуе не до 5500 а до 7000.

Ну не страшно, якщо в мене вийде приiхати то я знайду на чому, один з самих бюджетних варiантiв - прокатний ланос за 300 грв ;) Там дорога в низ я надiюсь (але сумнiваюсь)

Але з оргами треба провести якусь розяснювальну роботу. А то евiк з 500 конями можна, а Cуба WRX з 227 конями не можна бо занадто потужна.

А високий замок таки мабуть стремно, там же вузько, листя мокре нападало, брукIвка мiсцями. Точно треба брати ланос прокатний.

Для інфи Кадет у Трутнева - 150 дол/етап. Їде він так нічо
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 255
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Изображения в теме

А в усiх СТИ 2006+ мотор 2.5 турбо. Це evoclub регламент писав, Mystery признавайся :)

тут уже ответили, но повторюсь - это копипейст из спорта, про любителей с 2.5Т не подумали. Львовские орги не первые, кто на это "попался", в своё время я указывала на такую недоработку и ФАТСУ, и авторам проекта регламента любительских ралли на 2013... Там послушались, чего львовяне не могут поправить регламент - не знаю.

Але з оргами треба провести якусь розяснювальну роботу. А то евiк з 500 конями можна, а Cуба WRX з 227 конями не можна бо занадто потужна.

Ну и у кого, кроме Димы Пеки, вы видели такой эвик? Прекратите распространять мифы :) А то я про субару Макса Чередниченко о 800 конях вспомню)))

И невозможное возможно,

Дорога долгая легка,

Когда блеснет в дали дорожной

Мгновенный взор из-под платка,

Когда звенит тоской острожной

Глухая песня ямщика!..

А. Блок, 1908

Бортовой журнал ABARTH 500

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для інфи Кадет у Трутнева - 150 дол/етап. Їде він так нічо

Олег бере в оренду на гору.

Саша, можеш 2м пілотом приєднатися ;)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Та я не про мифы (неважно едут такие евики или не едут) а про бессмысленность такого регламента для любителей ибо мощность и обьем это разные вещи в наше время.

Та щось штурманом не так прикольно ;)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Та я не про мифы (неважно едут такие евики или не едут) а про бессмысленность такого регламента для любителей ибо мощность и обьем это разные вещи в наше время.

Та щось штурманом не так прикольно ;)

Та не штурманом. 1-й та 2-й пілоти стартують по черзі. В автомобілі їде тільки 1 пілот без пасажирів. Майже всі їдуть по 2 пілоти на авто.

Изменено пользователем sov
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А, ясно. Тодi може поiхати одразу на 2 машинах... на кадетi 2им водiем. Треба подумати. Там час старту визначаеться квалiфiкацiею. А якщо перший водiй стартуе на 1хв ранiше, перенесуть час старту дрогого водiя без проблем?

Щось вони там ще з обмеженням швидкостi накрутили.

4.2.4. цілях підвищення безпеки на трасі змагань встановлюються радари контролю

швидкості, перевищення швидкості дозволеної ПДР України більш ніж на 10% пеналізується з розрахунку 1сек. за кожен 1 км/год. Данна пеналізація додається до часу заїзду (підйому).

....

Рух трасою змагань згідно п. 5.1.1. повинен здійснюватись водіями з урахуванням

дозволеної ПДР України швидкості руху. За перевищення дозволеної швидкості під час руху

трасою змагань відповідно до п. 5.1.1. більше як на 10% учасник до старту залікових заїздів не

допускається.

....

5.1.1. Змагання складається з:

1. вільного тренування (1 підйом);

2. кваліфікаційних підйомів – два (мінімально 1 підйом);

3. гонки – залікових підйомів – три.

Тобто всю гонку можна iхати < 60??

Чи вільного тренування - 60, кваліфікаційних підйомів - 60? залікових підйомів - без обмеження?

А що це за кваліфікація така з обмеженням в 60км??

Якщо квал без обмеження то як я без штурмана за один проiзд все запамятаю?

Вогнегасники мають розташовуватися в досяжних місцях для водія. Кріплення

вогнегасника повинно бути надійним, але забезпечувати швидке знімання його без застосування

інструменту в разі пожежі.

Обидва мають бути досяжнi чи другий можна в багажник кинути?

Під час проходження траси змагання, знаходячись в автомобілі, водій повинен носити

захисні шоломи, бути пристебнутим ременями безпеки та носити весь потрібний одяг безпеки та обладнання.

весь потрiбний одяг це що? Все як на ЧУ включаючи омологованi носки? Чи досить шолому омологованого а все решта яке завгодно?

http://www.epidemia.com.ua/ru/images/stori...sokiy_zamok.pdf

А чому половина синiм а половина червоним?

А в яку сторону старт? По годинниковiй?

А на брукiвцi я так думаю нiяка гума не тримае, хоч слiк хоч не слiк?

(я збираюсь на звичайнiй але просто цiкаво)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

gary1024 Можна приймати учать в 2-х різних класах, тобто на 2-х різних авто якщо вони не одного класу.

Старти відбуваються в 2-х стартових групах, тож 2 пілоти на одному авто розносяться по різних групах. Аналогічно 1 пілот на 2-х авто.

Кадет каркашений, тому в любительський він наскільки я розумію не попадає.

На оце обмеженя швидкості не звертати уваги :). ніхто достеменно не знає як воно потрапило в регламент й як трактувати. Де треба буде обмежити швидкість там вліплять ретардер (на Верецькому). На Високому Замку буде "бочка" для того, шоб погаситися після пряміка.

Завжди було 1 тренувальний, 2 квали й 3 бойових. За тренувальний й квали траса в принципі нормально запам'ятовується, й бойові вже нормально валяться по пам'яті. У Львові правда буде важче з запам"ятовуванням)))

Вогнегасник при їзді з багажника може вискочити зробивши дірку в випадковому місці :). Як не помиляюся, то для любительського можна 2 вогнегасника 2 кг. Але однозначно намертво закріплені шоб були. Техком суворий)

Для любительського одяг будь-який закритий. Рекомендовані комбінезони.

Для спорту кажуть що достатньо комбінезона шолома взутя й рукавиць. Але не впевнений.

Изменено пользователем sov
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А чому половина синiм а половина червоним?

А в яку сторону старт? По годинниковiй?

А на брукiвцi я так думаю нiяка гума не тримае, хоч слiк хоч не слiк?

(я збираюсь на звичайнiй але просто цiкаво)

Синім маркується та частина, яка йде на спуск. Але то в бойовому режимі валиться. Старт по червоному, себто проти годинникової. По довжині траси бруківка чергується з асфальтом, рельєф "прикольний" :wacko: Якщо маєш слік, то краще бери! У Львові головне буде доїхати до фініша цілим :lol: Але в тому і є справжній професіоналізм!

Так шо пакуй чемодани і приїзди, буде класно!

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ясно, дякую.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Tolyan сделал популярным тема

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти