gary1024 50 Опубликовано 26 сентября, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 26 сентября, 2013 Не можу знайти довжину траси, судячи з маштабу карти це десь 2.5 - 3 км? А Климець десь бiля Вербяжу, Нижнi Ворота? Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
gary1024 50 Опубликовано 26 сентября, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 26 сентября, 2013 Траса змагань – підйом, правих поворотів 6, лівих поворотів 7, перепад висот 91 м, довжина траси — 3000 м, покриття – асфальт Маловато поворотiв Асфальт сильно корявий? Опаньки, субари не допускаються - Стандартні легкові автомобілі, що відповідають правилам ПДР України з робочим об’ємом двигуна до 3500 куб. см. Включно без наддуву або до 2058 куб. см. Включно для двигунів з наддувом - Стандартні легкові автомобілі, що відповідають правилам ПДР України з робочим об’ємом двигуна до 2000 куб. см. А в усiх СТИ 2006+ мотор 2.5 турбо. Це evoclub регламент писав, Mystery признавайся Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
sov 0 Опубликовано 26 сентября, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 26 сентября, 2013 А Климець десь бiля Вербяжу, Нижнi Ворота?10 км від Тухольки, в бік Закарпаття. Верб"яж по той бік перевалу.Маловато поворотiв Асфальт сильно корявий?Там ходова траса, кінці взагалі довга пряма, так шо свій кайф в тому є! Асфальт більш-менш нормальний, можна навіть сліки поставити.Опаньки, субари не допускаються Думаю, то якийсь недогляд організаторів. Не може такого бути, шоб не пустили) Я переговорю з місцевим осередком. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Jack 1 Опубликовано 26 сентября, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 26 сентября, 2013 Траса змагань – підйом, правих поворотів 6, лівих поворотів 7, перепад висот 91 м,довжина траси — 3000 м, покриття – асфальтМаловато поворотiв Асфальт сильно корявий?Можна їхати на гравійці Але рваних ям немає , можна і на сліку.Опаньки, субари не допускаються - Стандартні легкові автомобілі, що відповідають правилам ПДР України з робочим об’ємом двигуна до 3500 куб. см. Включно без наддуву або до 2058 куб. см. Включно для двигунів з наддувом- Стандартні легкові автомобілі, що відповідають правилам ПДР України з робочим об’ємом двигуна до 2000 куб. см.А в усiх СТИ 2006+ мотор 2.5 турбо. Це evoclub регламент писав, Mystery признавайся А тут я думаю треба написати якесь зернення до комісарів і вони допустять Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ZZ-top 182 Опубликовано 26 сентября, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 26 сентября, 2013 Опаньки, субари не допускаються - Стандартні легкові автомобілі, що відповідають правилам ПДР України з робочим об’ємом двигуна до 3500 куб. см. Включно без наддуву або до 2058 куб. см. Включно для двигунів з наддувом- Стандартні легкові автомобілі, що відповідають правилам ПДР України з робочим об’ємом двигуна до 2000 куб. см.А в усiх СТИ 2006+ мотор 2.5 турбо. Це evoclub регламент писав, Mystery признавайся спек ц надо брать. Думаю, просто забыли это учесть, когда переделывали регламент для клубных соревнований Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
gary1024 50 Опубликовано 26 сентября, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 26 сентября, 2013 Думаю, то якийсь недогляд організаторів. Не може такого бути, шоб не пустили) Я переговорю з місцевим осередкомБуло б добре. На WRX теж 2.5Там ходова траса, кінці взагалі довга пряма, так шо свій кайф в тому є! Асфальт більш-менш нормальний, можна навіть сліки поставити.З такою погодою зимову ставити доведеться... чи у вас вже розпогодилось?спек ц надо братьSpec C на всiх любителiв не напасешся Хоча я вже подумав що даремно побудував iдеальну машину типу "на кожен день + любителськi раллi". Можна було брати корч для ЧУ i ще б лишились грошi на сезон (ну чи на половину. хоча... на другий сезон ще спробуй заробити). Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ValerKat 407 Опубликовано 26 сентября, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 26 сентября, 2013 А в усiх СТИ 2006+ мотор 2.5 турбо. Це evoclub регламент писав, Mystery признавайся Не у всех. спек ц надо брать. Думаю, просто забыли это учесть, когда переделывали регламент для клубных соревнованийПолюбому. Просто регламент стандартный подогнали, и не подумали, что не все так гладко, как у боевых экипажей.Хоча я вже подумав що даремно побудував iдеальну машину типу "на кожен день + любителськi раллi". Можна було брати корч для ЧУ i ще б лишились грошi на сезон (ну чи на половину. хоча... на другий сезон ще спробуй заробити).Согласен. Корчубас брать нужно было. Хотя, снова же, корчубас, корчубасу рознь. А самому строить дорого. так что полюбому покупать готовый, после кого то. Маленького, кто хочешь обидит. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
sov 0 Опубликовано 30 сентября, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 сентября, 2013 Spec C на всiх любителiв не напасешся Хоча я вже подумав що даремно побудував iдеальну машину типу "на кожен день + любителськi раллi". Можна було брати корч для ЧУ i ще б лишились грошi на сезон (ну чи на половину. хоча... на другий сезон ще спробуй заробити).Саша, я говорила з оргами - регламент переписувати не будуть і сказали, шо така потужна машина без каркаса...на бруківці (це 7й етап у Львові на Високому Замку)...не дай Боже шо...Тут можна в оренду взяти у Трутнєва Opel дуже бюджетно, якщо маєш бажання.Отакі от новини Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
LEKS 9 Опубликовано 30 сентября, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 сентября, 2013 да, логики у оргов не занимать... эво с 2.0 турбо - можно, а 2.5 турбо с такими же параметрами двигателя - уже очень мощно... МегоЗАЗоКорчестроитель(050)525-41-95 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
gary1024 50 Опубликовано 30 сентября, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 30 сентября, 2013 Согласен. Корчубас брать нужно было. Хотя, снова же, корчубас, корчубасу рознь. А самому строить дорого. так что полюбому покупать готовый, после кого то.Ага, буду смотреть что в конце сезона появится на продажу из недорогого. Пока что есть Суба во Львове.эво с 2.0 турбо - можно, а 2.5 турбо с такими же параметрами двигателя - уже очень мощно...100% евомафiя В мене суба iздить на стоковому бустi, а евiки всi надувають на 1.5 - 1.9, i турбiна там дуе не до 5500 а до 7000.Ну не страшно, якщо в мене вийде приiхати то я знайду на чому, один з самих бюджетних варiантiв - прокатний ланос за 300 грв Там дорога в низ я надiюсь (але сумнiваюсь)Але з оргами треба провести якусь розяснювальну роботу. А то евiк з 500 конями можна, а Cуба WRX з 227 конями не можна бо занадто потужна. А високий замок таки мабуть стремно, там же вузько, листя мокре нападало, брукIвка мiсцями. Точно треба брати ланос прокатний. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти