rem8v 0 Опубликовано 31 декабря, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 31 декабря, 2014 Ні детонації немає.Кажуть треба на 4 передачі на 40 км/год різко дати газу, то повинно бути чути детонацію, я її не чую Зимой детонация не так проявляется как летом,если стоит +4 гр то не лезь туда,обычно когда пружинки растягиваются то бывает детонация даже ниже +4гр,главное что бы механизмы трамблера работали хорошо Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Юрий Левчик 0 Опубликовано 2 января, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 2 января, 2015 Ні детонації немає.Кажуть треба на 4 передачі на 40 км/год різко дати газу, то повинно бути чути детонацію, я її не чую Сделай раньше зажигание, до появления детонации, машина резвее будет, а можно еще и кулачек поменять на точеный. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 3 января, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 3 января, 2015 І так відійшовши після Нового року прийнявся до боротьби з провалом. Вернув на місце 95 паливний жикл., поставив воздух 165, провал пропав, появився провалище. Вернув назад воздух 155 - провал чуть менший, aле є. Може попробувати розбурити жикл ХХ на ще більший? Може тоді перехідна с-ма буде працювати? Ще думаю попробувати збробити раніше запалення. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 4 января, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 января, 2015 (изменено) Сьогодні пробував виставити запалення так як радив товариш rem8v. Піддомкратив авто, вмикнув 5 передачу, в лючку знайшов ВМТ на маховику. Підвів її на 4 поділки до салону, викрутив свічку 1 і 4 натягнув на них насвічники, вмикнув запалення і почав куртити трамплером. Почувся скачок іскри на 1 свічці, зупинився і дивлюся що на трамплері збіглися раніше кимось зроблені мітки, провернув колінвал кілька разів стартером, зловив ВМТ на 4 поділці, знову покрутив трамплер і знову момент іскри співпав із моїми мітками.Але для експеременту все ж прокрутив в "+" на максимум на трамплері, щоб зробити запалення раніше норми. Прогрів авто і в дорогу. Провал не пропав, хоч запалення було вже макимум в "+" і вже через кілька сот метрів на 3, а потім на 4 передачі почув детонацію. Скинув трішки в "-" знову в дорогу, провал не пропав, детонацію було чути, але менше, знову трішки в "-" і трамплер оказався на моїх мітках. Пробний заїзд - детонації немає, а провал як був так і є.У знайомого попросив комутатор з його машини - провал не пропав, також провода високовольтні - провал не пропав. Короче не знаю куди вже дивитись. І чого провал появляється від 1700 до 2000 об, якщо помалу тиснути на газ, якщо з 1000 і максимум - провалу немає, хоч помалу хоч різко . Изменено 4 января, 2015 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 21 января, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 21 января, 2015 (изменено) Всім привіт. Нарешті я позбувся провалу на 2000 оборотах. Багато хто радив збільшувати жиклер ХХ, щоб нормально почала працювати перехідна система. Я збільшував і збільшував.Дійшов я до того, що взяв 44 жиклер ХХ і розбурив його сам не знаю вже на скільки, при цьому "горку" гвинтом якості міг зловити вже на 3 обертах. Хоча ХХ був рівнесенький навіть по електронному тахометрі, але провал не пропадав. Потім вирішив поставити жиклер ХХ менший, почав я з 39. ХХ хід став нестабільним, прийшлось гвинт якості викрутити аж на 9 обертів - ХХ більш менш вирівнявся, але головне пропав провал на тих же 2000 обертів. Як я тільки не провіряв і не знущався над машиною - провалу немає. Але помітив інше: якщо дивитись в карб із знятим воздуханом і тримати стабільно газ, то видно як із "слоника" 45 "Нива" помаленьку витягує паливо. Поставив ускорітєля 35/40 загнутого в першу камеру, стало видно як із обох трубок при стабільних певних оботорах тягне бензин. Чи то раніше я не помічав, чи то такого не було, не пам'ятаю.Рівень палива десь 27 мм від площини до рідини. Поставив рідний 35/40 в дві камери - тягнути паливо з трубочок перестало, провалу наче немає як пишуть в Інтернеті, але й різкий старт, то й що був раніше теж зменшився.Покатаюсь поки, що так, зроблю заміри, а потім визначусь, чим пожертвувати різким стартом, чи розходом палива. Изменено 21 января, 2015 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
lightstar1411 6 Опубликовано 22 января, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 22 января, 2015 Всім привіт. Нарешті я позбувся провалу на 2000 оборотах. Багато хто радив збільшувати жиклер ХХ, щоб нормально почала працювати перехідна система. Я збільшував і збільшував.Дійшов я до того, що взяв 44 жиклер ХХ і розбурив його сам не знаю вже на скільки, при цьому "горку" гвинтом якості міг зловити вже на 3 обертах. Хоча ХХ був рівнесенький навіть по електронному тахометрі, але провал не пропадав. Потім вирішив поставити жиклер ХХ менший, почав я з 39. ХХ хід став нестабільним, прийшлось гвинт якості викрутити аж на 9 обертів - ХХ більш менш вирівнявся, але головне пропав провал на тих же 2000 обертів. Як я тільки не провіряв і не знущався над машиною - провалу немає. Але помітив інше: якщо дивитись в карб із знятим воздуханом і тримати стабільно газ, то видно як із "слоника" 45 "Нива" помаленьку витягує паливо. Поставив ускорітєля 35/40 загнутого в першу камеру, стало видно як із обох трубок при стабільних певних оботорах тягне бензин. Чи то раніше я не помічав, чи то такого не було, не пам'ятаю.Рівень палива десь 27 мм від площини до рідини. Поставив рідний 35/40 в дві камери - тягнути паливо з трубочок перестало, провалу наче немає як пишуть в Інтернеті, але й різкий старт, то й що був раніше теж зменшився.Покатаюсь поки, що так, зроблю заміри, а потім визначусь, чим пожертвувати різким стартом, чи розходом палива.У нас в городе на базаре есть распылители на 83-ий солекс четырёх видов:35-40, 40-40, 40-35 и ещё какой-то. (ЕМНИП 35-35)Можно поставить 40-35, старт должен быть веселее.На сколько я помню в каком-то солексе распылитель УскНасоса одинарный. А там как на счёт истечения топлива из распылителя на оборотах? Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
rem8v 0 Опубликовано 22 января, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 22 января, 2015 А там как на счёт истечения топлива из распылителя на оборотах? как это? Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
lightstar1411 6 Опубликовано 22 января, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 22 января, 2015 вот так: якщо дивитись в карб із знятим воздуханом і тримати стабільно газ, то видно як із "слоника" 45 "Нива" помаленьку витягує паливо. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
rem8v 0 Опубликовано 22 января, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 22 января, 2015 вот так:якщо дивитись в карб із знятим воздуханом і тримати стабільно газ, то видно як із "слоника" 45 "Нива" помаленьку витягує паливо.ну и какие из этого можна сделать выводы? Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
lightstar1411 6 Опубликовано 22 января, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 22 января, 2015 ну и какие из этого можна сделать выводы?если я напишу ответ и если он окажется правильным, то это будет как: случайно угадално всё-же попробую.В 53-ем или 73-ем солексе распылитель направлен только в первую камеру. А значит что на определённых оборотах из него разряжением начинает сосать топливо. А значит - в этих карбюраторах - это не баг, это фича. А значит - это зачем-то нужно. (видать для дополнительного обогащения ТВС) только, опять таки, зачем? Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти