Рекомендуемые сообщения

Ні детонації немає.

Кажуть треба на 4 передачі на 40 км/год різко дати газу, то повинно бути чути детонацію, я її не чую :pardon:

Зимой детонация не так проявляется как летом,если стоит +4 гр то не лезь туда,обычно когда пружинки растягиваются то бывает детонация даже ниже +4гр,главное что бы механизмы трамблера работали хорошо
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 268
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Изображения в теме

Ні детонації немає.

Кажуть треба на 4 передачі на 40 км/год різко дати газу, то повинно бути чути детонацію, я її не чую :pardon:

Сделай раньше зажигание, до появления детонации, машина резвее будет, а можно еще и кулачек поменять на точеный.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

І так відійшовши після Нового року прийнявся до боротьби з провалом. Вернув на місце 95 паливний жикл., поставив воздух 165, провал пропав, появився провалище. Вернув назад воздух 155 - провал чуть менший, aле є.

Може попробувати розбурити жикл ХХ на ще більший? Може тоді перехідна с-ма буде працювати? Ще думаю попробувати збробити раніше запалення.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Сьогодні пробував виставити запалення так як радив товариш rem8v. Піддомкратив авто, вмикнув 5 передачу, в лючку знайшов ВМТ на маховику. Підвів її на 4 поділки до салону, викрутив свічку 1 і 4 натягнув на них насвічники, вмикнув запалення і почав куртити трамплером. Почувся скачок іскри на 1 свічці, зупинився і дивлюся що на трамплері збіглися раніше кимось зроблені мітки, провернув колінвал кілька разів стартером, зловив ВМТ на 4 поділці, знову покрутив трамплер і знову момент іскри співпав із моїми мітками.

Але для експеременту все ж прокрутив в "+" на максимум на трамплері, щоб зробити запалення раніше норми. Прогрів авто і в дорогу. Провал не пропав, хоч запалення було вже макимум в "+" і вже через кілька сот метрів на 3, а потім на 4 передачі почув детонацію. Скинув трішки в "-" знову в дорогу, провал не пропав, детонацію було чути, але менше, знову трішки в "-" і трамплер оказався на моїх мітках. Пробний заїзд - детонації немає, а провал як був так і є.

У знайомого попросив комутатор з його машини - провал не пропав, також провода високовольтні - провал не пропав.

Короче не знаю куди вже дивитись. І чого провал появляється від 1700 до 2000 об, якщо помалу тиснути на газ, якщо з 1000 і максимум - провалу немає, хоч помалу хоч різко :pardon: .

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 3 недели спустя...

Всім привіт. Нарешті я позбувся провалу на 2000 оборотах. :yahoo:

Багато хто радив збільшувати жиклер ХХ, щоб нормально почала працювати перехідна система. Я збільшував і збільшував.Дійшов я до того, що взяв 44 жиклер ХХ і розбурив його сам не знаю вже на скільки, при цьому "горку" гвинтом якості міг зловити вже на 3 обертах. Хоча ХХ був рівнесенький навіть по електронному тахометрі, але провал не пропадав.

Потім вирішив поставити жиклер ХХ менший, почав я з 39. ХХ хід став нестабільним, прийшлось гвинт якості викрутити аж на 9 обертів - ХХ більш менш вирівнявся, але головне пропав провал на тих же 2000 обертів. Як я тільки не провіряв і не знущався над машиною - провалу немає. :yahoo:

Але помітив інше: якщо дивитись в карб із знятим воздуханом і тримати стабільно газ, то видно як із "слоника" 45 "Нива" помаленьку витягує паливо. Поставив ускорітєля 35/40 загнутого в першу камеру, стало видно як із обох трубок при стабільних певних оботорах тягне бензин. Чи то раніше я не помічав, чи то такого не було, не пам'ятаю.

Рівень палива десь 27 мм від площини до рідини. Поставив рідний 35/40 в дві камери - тягнути паливо з трубочок перестало, провалу наче немає як пишуть в Інтернеті, але й різкий старт, то й що був раніше теж зменшився.

Покатаюсь поки, що так, зроблю заміри, а потім визначусь, чим пожертвувати різким стартом, чи розходом палива.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Всім привіт. Нарешті я позбувся провалу на 2000 оборотах. :yahoo:

Багато хто радив збільшувати жиклер ХХ, щоб нормально почала працювати перехідна система. Я збільшував і збільшував.Дійшов я до того, що взяв 44 жиклер ХХ і розбурив його сам не знаю вже на скільки, при цьому "горку" гвинтом якості міг зловити вже на 3 обертах. Хоча ХХ був рівнесенький навіть по електронному тахометрі, але провал не пропадав.

Потім вирішив поставити жиклер ХХ менший, почав я з 39. ХХ хід став нестабільним, прийшлось гвинт якості викрутити аж на 9 обертів - ХХ більш менш вирівнявся, але головне пропав провал на тих же 2000 обертів. Як я тільки не провіряв і не знущався над машиною - провалу немає. :yahoo:

Але помітив інше: якщо дивитись в карб із знятим воздуханом і тримати стабільно газ, то видно як із "слоника" 45 "Нива" помаленьку витягує паливо. Поставив ускорітєля 35/40 загнутого в першу камеру, стало видно як із обох трубок при стабільних певних оботорах тягне бензин. Чи то раніше я не помічав, чи то такого не було, не пам'ятаю.

Рівень палива десь 27 мм від площини до рідини. Поставив рідний 35/40 в дві камери - тягнути паливо з трубочок перестало, провалу наче немає як пишуть в Інтернеті, але й різкий старт, то й що був раніше теж зменшився.

Покатаюсь поки, що так, зроблю заміри, а потім визначусь, чим пожертвувати різким стартом, чи розходом палива.

У нас в городе на базаре есть распылители на 83-ий солекс четырёх видов:

35-40, 40-40, 40-35 и ещё какой-то. (ЕМНИП 35-35)

Можно поставить 40-35, старт должен быть веселее.

На сколько я помню в каком-то солексе распылитель УскНасоса одинарный. А там как на счёт истечения топлива из распылителя на оборотах?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А там как на счёт истечения топлива из распылителя на оборотах?

как это? :shok:

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

вот так:

якщо дивитись в карб із знятим воздуханом і тримати стабільно газ, то видно як із "слоника" 45 "Нива" помаленьку витягує паливо.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

вот так:

якщо дивитись в карб із знятим воздуханом і тримати стабільно газ, то видно як із "слоника" 45 "Нива" помаленьку витягує паливо.

ну и какие из этого можна сделать выводы?
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

ну и какие из этого можна сделать выводы?

если я напишу ответ и если он окажется правильным, то это будет как: случайно угадал

но всё-же попробую.

В 53-ем или 73-ем солексе распылитель направлен только в первую камеру. А значит что на определённых оборотах из него разряжением начинает сосать топливо. А значит - в этих карбюраторах - это не баг, это фича. А значит - это зачем-то нужно. (видать для дополнительного обогащения ТВС) только, опять таки, зачем? :ph34r:

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти