Рекомендуемые сообщения

Посмотри - http://otvet.mail.ru/question/78691803, вроде в двух словах основное отличие.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 33
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

так есть же и на 2108 короткие ключи бед доп реле.

то есть кроме подсветки и не отключения чего то больше ничего интересного и хорошего нет, я правильно понял, тогда смысл менять, так и не пойму.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Посмотри - http://otvet.mail.ru/question/78691803, вроде в двух словах основное отличие.

Судячи зі статі ти хочеш сказати, що на замку 2110 при запуску стартеру не вимакається світло, яке було включене раніше?

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Судячи зі статі ти хочеш сказати, що на замку 2110 при запуску стартеру не вимакається світло, яке було включене раніше?

Это надо брать схемы электропроводки девятки и десятки и смотреть, в чём там разница.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

так есть же и на 2108 короткие ключи бед доп реле.

то есть кроме подсветки и не отключения чего то больше ничего интересного и хорошего нет, я правильно понял, тогда смысл менять, так и не пойму.

Наприклад я міняю через те, що мій замок вже роздовбаний і є тільки один ключ, новий замок коштує десь 160 грн. Цей б/у, що я купив на тут на форумі коштує 40 грн і з ним йде три ключі, який один піде під переробку у брелок викидуху.

Это надо брать схемы электропроводки девятки и десятки и смотреть, в чём там разница.

Ну я завтра перевірю чи вимикаються якісь споживачі при моменті запуску стартера.

Мене цікавит інше, якщо в мене замок омтався без реле, чим це може загрожувати, або підкажіть як те реле можна підключити, щоб було як на старому.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Наприклад я міняю через те, що мій замок вже роздовбаний і є тільки один ключ, новий замок коштує десь 160 грн. Цей б/у, що я купив на тут на форумі коштує 40 грн і з ним йде три ключі, який один піде під переробку у брелок викидуху.

Ну я завтра перевірю чи вимикаються якісь споживачі при моменті запуску стартера.

Мене цікавит інше, якщо в мене замок омтався без реле, чим це може загрожувати, або підкажіть як те реле можна підключити, щоб було як на старому.

Реле стоит не в замке, а отдельно. Замена замка на него никак не влияет.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Реле стоит не в замке, а отдельно. Замена замка на него никак не влияет.

На старому замку від контакної групи йшли провода і там була колодка для реле і чорний проводок маси, все це витягувалося разом із замком. На новому такої клеми під реле немає, от і переживаю за життєздатність нового замка.

А якщо зі старого замка перепаяти колодку реле на новий замок. Такий варіант можливий?

І ось що пишуть ще

ИзображениеИзображение

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Я не знаю яка різниця між замком 2110 і замком 2109 з маркіровкою 2109-3704010-30, але сьогодні провірив, що якщо вмикнути ближнє/дальнє світло + ввімкнути пічку, то коли ключ знаходиться в положенні "стартер" (коли він саме крутиться) світло і пічка відключаються. ПРи запуску двигуна і возвраті ключа в положення "запалення" - світло і пічка починають робити.

Коротше, те що писали, що ці замки в положенні "стартер" не вимикають споживачі, виходить неправда, по крайній мірі в мене так.

Зробив фото свої контактної групи, яка була у мене

ИзображениеИзображение

"Сірий" провід який від контактної групи йде на колодку з реле вертається в широку колодку вже двома проводами -коричневим і синім з полоскою, в новому - такий провід (синій з чорної полосою) йде прямо на широку колодку напряму.

ИзображениеИзображение

То я подивився що можна ту колодку під реле вмонтувати в "новий" замок і повинно все працювати.

Яка ваша думка?

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ну ты же сам писал, что всё работает:

Пішов тільки, що в гараж, свій замок відєднав на колодці, а цей Новий приєднав. Все працює, все заводиться, навіть ніяких клем не переставляв, звірив із своїм, всі силові провода сходяться, а ті, що на моєму йшли на реле, на новому закольцовані на колодці. Коротше все працює, от чи можна так користуватись без того реле, то не знаю. :pardon:

І на моєму було 4 положення ІІІ 0 І ІІ, а на цьому їх 3 - 0 І ІІ, це нормально?

Зачем же ты усложняешь себе жизнь. Поставь новый замок и езди.

Я не знаю яка різниця між замком 2110 і замком 2109 з маркіровкою 2109-3704010-30, але сьогодні провірив, що якщо вмикнути ближнє/дальнє світло + ввімкнути пічку, то коли ключ знаходиться в положенні "стартер" (коли він саме крутиться) світло і пічка відключаються. ПРи запуску двигуна і возвраті ключа в положення "запалення" - світло і пічка починають робити.

Коротше, те що писали, що ці замки в положенні "стартер" не вимикають споживачі, виходить неправда, по крайній мірі в мене так.

Зробив фото свої контактної групи, яка була у мене

ИзображениеИзображение

"Сірий" провід який від контактної групи йде на колодку з реле вертається в широку колодку вже двома проводами -коричневим і синім з полоскою, в новому - такий провід (синій з чорної полосою) йде прямо на широку колодку напряму.

ИзображениеИзображение

То я подивився що можна ту колодку під реле вмонтувати в "новий" замок і повинно все працювати.

Яка ваша думка?

На старом замке питание на втягивающее идёт через реле, в новом напрямую, за счёт более мощной контактной и группы., поэтому реле не применяется.

Ещё вопрос: у тебя стартер обычный или редукторный?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ну ты же сам писал, что всё работает:

Зачем же ты усложняешь себе жизнь. Поставь новый замок и езди.

На старом замке питание на втягивающее идёт через реле, в новом напрямую, за счёт более мощной контактной и группы., поэтому реле не применяется.

Ещё вопрос: у тебя стартер обычный или редукторный?

1. Просто читав відгуки про такі замки, що якщо не буде реле то буде грітися проводка яка йде від замка і такий замок довго не проживе.

2.То все таки можна підключити колодку з реле до нового замка чи ні? (просто не хочеться щось спалити). Не знаю чи мощніша контактна група чи ні, але на новому замку провода в 1,5 рази тонші ніж на мому старому, от і думаю про установку релюшки.

3. Стартер в мене обичний.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти