Pedro De Pacas 1 Опубликовано 18 марта, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 18 марта, 2016 23 минуты назад, ВОВ@Н сказал: Приїхав з роботи і на теплій машині провірив напругу: 1) Вмикнув ближнє світло, пічка максимум і підігрів заднього скла, на обертах 2000 вольтметр показав 14,3 В 2) теж саме тільки на ХХ оберти 900 - 13.1В Це нормальні показники чи ні? Показания нормальные, но это верно только при условии использования кальциевого аккумулятора. Если аккумулятор обычный - летом будет кипеть. Увидел ксенонщика со штатной оптикой - врубай дальний! Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 18 марта, 2016 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 18 марта, 2016 (изменено) 30 минуты назад, Pedro De Pacas сказал: Показания нормальные, но это верно только при условии использования кальциевого аккумулятора. Если аккумулятор обычный - летом будет кипеть. Ось такий, як на фото, тільки у мене 60А Изменено 18 марта, 2016 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
toxa777 122 Опубликовано 18 марта, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 18 марта, 2016 6 часов назад, ВОВ@Н сказал: Приїхав з роботи і на теплій машині провірив напругу: 1) Вмикнув ближнє світло, пічка максимум і підігрів заднього скла, на обертах 2000 вольтметр показав 14,3 В 2) теж саме тільки на ХХ оберти 900 - 13.1В Це нормальні показники чи ні? Это ты на клеммах АКБ мерял? Если да, то это мало. Кстати, какое реле зарядки стоит на генераторе? Стандартное или какое-то другое? Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 20 марта, 2016 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 20 марта, 2016 В 18.03.2016в22:43, toxa777 сказал: Это ты на клеммах АКБ мерял? Если да, то это мало. Кстати, какое реле зарядки стоит на генераторе? Стандартное или какое-то другое? Так, міряв на клемах АКБ. Якщо мало, то чого тоді електроліт через верх поліз? Реле обичне ВТН без дротика. ось таке Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
toxa777 122 Опубликовано 20 марта, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 20 марта, 2016 24 минуты назад, ВОВ@Н сказал: Так, міряв на клемах АКБ. Якщо мало, то чого тоді електроліт через верх поліз? Реле обичне ВТН без дротика. ось таке Эти реле вроде хорошо ходят. Электролит через верх мог полезть по нескольким причинам: перезарядка, замкнутая банка, низкая плотность (на 100% не уверен) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 20 марта, 2016 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 20 марта, 2016 12 минуты назад, toxa777 сказал: Эти реле вроде хорошо ходят. Электролит через верх мог полезть по нескольким причинам: перезарядка, замкнутая банка, низкая плотность (на 100% не уверен) Можливо помиляюсь, але якби була перезарядка, то б індикатор на АКБ мав би стати зеленим (заряджено), а так він залишився білим після проїзду на відстань майже 100 км. В салон виведений цифривий вольтметр і всю дорогу напруга була в межах 14,4-14,5 В. Замкнута банка не знаю, але такі самі "приколи" були і при іншому (позиченому) АКБ. Про щільність я писав вище, що днем перед поїздкою індикатор був зеленого кольору і щільність була в нормі, а в день поїздки індикатор побілів і щільність впала до 1,25 і після проїзду у 100 км індикатор не позеленів і щільність не піднялася (їхав без світла), А їхав вже назад із ближнім світлом (таж відстань) індикатор позеленів і щільність стала майже в норму. Сьогодні проїздив майже 70 км (без споживачів) - індикатор зелений і щільність майже норма. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
toxa777 122 Опубликовано 20 марта, 2016 Жалоба Поделиться Опубликовано 20 марта, 2016 17 минуту назад, ВОВ@Н сказал: Можливо помиляюсь, але якби була перезарядка, то б індикатор на АКБ мав би стати зеленим (заряджено), а так він залишився білим після проїзду на відстань майже 100 км. В салон виведений цифривий вольтметр і всю дорогу напруга була в межах 14,4-14,5 В. Замкнута банка не знаю, але такі самі "приколи" були і при іншому (позиченому) АКБ. Про щільність я писав вище, що днем перед поїздкою індикатор був зеленого кольору і щільність була в нормі, а в день поїздки індикатор побілів і щільність впала до 1,25 і після проїзду у 100 км індикатор не позеленів і щільність не піднялася (їхав без світла), А їхав вже назад із ближнім світлом (таж відстань) індикатор позеленів і щільність стала майже в норму. Сьогодні проїздив майже 70 км (без споживачів) - індикатор зелений і щільність майже норма. Индикатор показывает состояние электролита только в одной банке. По поводу остального, это лечение по фотографии. Надо брать в руки мультиметр и смотреть . Чудес не бывает, там всё подчиняется законам физики Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 20 марта, 2016 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 20 марта, 2016 (изменено) 1 час назад, toxa777 сказал: 44 минуты назад, toxa777 сказал: Индикатор показывает состояние электролита только в одной банке. По поводу остального, это лечение по фотографии. Надо брать в руки мультиметр и смотреть . Чудес не бывает, там всё подчиняется законам физики Про індикатор в курсі, що він показує щільність однієї банки, але коли я бачу що він побілів, то зразу ж переміряю щільність в усіх 6-ти банках, і вона в усіх банках однакова: або мала, або в нормі. Непокоїть кілька питань 1) якщо почало виперати електроліт, тобто АКБ почав кипіти, то чому ж не піднялась щільність до норми, адже при зарядці зарядним пристроєм проходить такий самий процес кипіння, і при йцьому АКБ заряджається. А з іншої сторони, якщо недостатня напруга і щільність не піднялась - то чого виперає електроліт. 2) такі приколи були (ще в минулому році) на ще двох різних АКБ, причому ці АКБ були зняті з робочих машин, один із них навіть прогонився зарядним пристроєм для точнішого експеременту. І буквально через 1-1,5 місяці були тіж самі явища - щільність падала і індикатори біліли. 3) кажуть, що можливо може бути причина в діодному мосту? Але ж напруга в нормі 14,5В на клемах АКБ. Изменено 20 марта, 2016 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти