Рекомендуемые сообщения

23 минуты назад, ВОВ@Н сказал:

Приїхав з роботи і на теплій машині провірив напругу:

1) Вмикнув ближнє світло, пічка максимум і підігрів заднього скла, на обертах 2000 вольтметр показав 14,3 В

2) теж саме тільки на ХХ оберти 900 - 13.1В

Це нормальні показники чи ні?

Показания нормальные, но это верно только при условии использования кальциевого аккумулятора. Если аккумулятор обычный - летом будет кипеть.

Увидел ксенонщика со штатной оптикой - врубай дальний!

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 137
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

30 минуты назад, Pedro De Pacas сказал:

Показания нормальные, но это верно только при условии использования кальциевого аккумулятора. Если аккумулятор обычный - летом будет кипеть.

Ось такий, як на фото, тільки у мене 60А

AKB_ISTOK_500.jpgi.gif

 

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
6 часов назад, ВОВ@Н сказал:

Приїхав з роботи і на теплій машині провірив напругу:

1) Вмикнув ближнє світло, пічка максимум і підігрів заднього скла, на обертах 2000 вольтметр показав 14,3 В

2) теж саме тільки на ХХ оберти 900 - 13.1В

Це нормальні показники чи ні?

Это ты на клеммах АКБ мерял? Если да, то это мало.

Кстати, какое реле зарядки стоит на генераторе? Стандартное или какое-то другое?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
В 18.03.2016в22:43, toxa777 сказал:

Это ты на клеммах АКБ мерял? Если да, то это мало.

Кстати, какое реле зарядки стоит на генераторе? Стандартное или какое-то другое?

Так, міряв на клемах АКБ.

Якщо мало, то чого тоді електроліт через верх поліз?

Реле обичне ВТН без дротика.

ось таке 13847_500.jpgi.gif

 

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
24 минуты назад, ВОВ@Н сказал:

Так, міряв на клемах АКБ.

Якщо мало, то чого тоді електроліт через верх поліз?

Реле обичне ВТН без дротика.

ось таке 13847_500.jpgi.gif

 

Эти реле вроде хорошо ходят.

Электролит через верх мог полезть по нескольким причинам: перезарядка, замкнутая банка, низкая плотность (на 100% не уверен)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
12 минуты назад, toxa777 сказал:

Эти реле вроде хорошо ходят.

Электролит через верх мог полезть по нескольким причинам: перезарядка, замкнутая банка, низкая плотность (на 100% не уверен)

Можливо помиляюсь, але якби була перезарядка, то б індикатор на АКБ мав би стати зеленим (заряджено), а так він залишився білим після проїзду на відстань майже 100 км. В салон виведений цифривий вольтметр і всю дорогу напруга була в межах 14,4-14,5 В.

Замкнута банка не знаю, але такі самі "приколи" були і при іншому (позиченому) АКБ.

Про щільність я писав вище, що днем перед поїздкою індикатор був зеленого кольору і щільність була в нормі, а в день поїздки індикатор побілів і щільність впала до 1,25 і після проїзду у 100 км індикатор не позеленів і щільність не піднялася (їхав без світла), А їхав вже назад із ближнім світлом (таж відстань) індикатор позеленів і щільність стала майже в норму. Сьогодні проїздив майже 70 км (без споживачів) - індикатор зелений і щільність майже норма.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
17 минуту назад, ВОВ@Н сказал:

Можливо помиляюсь, але якби була перезарядка, то б індикатор на АКБ мав би стати зеленим (заряджено), а так він залишився білим після проїзду на відстань майже 100 км. В салон виведений цифривий вольтметр і всю дорогу напруга була в межах 14,4-14,5 В.

Замкнута банка не знаю, але такі самі "приколи" були і при іншому (позиченому) АКБ.

Про щільність я писав вище, що днем перед поїздкою індикатор був зеленого кольору і щільність була в нормі, а в день поїздки індикатор побілів і щільність впала до 1,25 і після проїзду у 100 км індикатор не позеленів і щільність не піднялася (їхав без світла), А їхав вже назад із ближнім світлом (таж відстань) індикатор позеленів і щільність стала майже в норму. Сьогодні проїздив майже 70 км (без споживачів) - індикатор зелений і щільність майже норма.

Индикатор показывает состояние электролита только в одной банке.

По поводу остального, это лечение по фотографии. Надо брать в руки мультиметр и смотреть . Чудес не бывает, там всё подчиняется законам физики:pardon:

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
1 час назад, toxa777 сказал:

 

 

44 минуты назад, toxa777 сказал:

Индикатор показывает состояние электролита только в одной банке.

По поводу остального, это лечение по фотографии. Надо брать в руки мультиметр и смотреть . Чудес не бывает, там всё подчиняется законам физики:pardon:

Про індикатор в курсі, що він показує щільність однієї банки, але коли я бачу що він побілів, то зразу ж переміряю щільність в усіх 6-ти банках, і вона в усіх банках однакова:  або мала, або в нормі.

Непокоїть кілька питань

1) якщо почало виперати електроліт, тобто АКБ почав кипіти, то чому ж не піднялась щільність до норми, адже при зарядці зарядним пристроєм проходить такий самий процес кипіння, і при йцьому АКБ заряджається. А з іншої сторони, якщо недостатня напруга і щільність не піднялась - то чого виперає електроліт.

2) такі приколи були (ще в минулому році) на ще двох різних АКБ, причому ці АКБ були зняті з робочих машин, один із них навіть прогонився зарядним пристроєм для точнішого експеременту. І буквально через 1-1,5 місяці були тіж самі явища - щільність падала і індикатори біліли.

3) кажуть, що можливо може бути причина в діодному мосту? Але ж напруга в нормі 14,5В на клемах АКБ.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти