Рекомендуемые сообщения

Шарову міняв, вкладиш міняв на інший, зажимав гайку добре, опору до кузова зажимав теж добре, бо вчора її знімав, Люфту в дверях немає 100%, остається накінечник рульовий.

Мене збиває з пантелику те, що коли притормажую - звук наче пропадає. Колодки в супорті не тарабанять, сам супорт розбирав і чистив, направляючі змастив і пильнички на них поміняв.

я ставлю на вкладыш в сапоге- гайку хотя бы на герметик резьбы?или сваркой прихватывал?,при торможении шток должен просесть и снять нагрузку вкладыша с гайки это мое мнение,но может и наконечник
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 46
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

я ставлю на вкладыш в сапоге- гайку хотя бы на герметик резьбы?или сваркой прихватывал?,при торможении шток должен просесть и снять нагрузку вкладыша с гайки это мое мнение,но может и наконечник

В мене в сапогу на початку різьба трохти пошкоджена, тому доводиться закручувати гайку від початку і докінця розводним ключем з невеличким зусиллям, так що відкрутитись вона не могла. Тим паче міняв вкладиш на інший, то я не думаю що в усіх випадках я не докрутив гайку, і стук почасвся недавно, раніше його не було.

Бачу треба поміняти рульовий накінечник, а потім можливо й підшипник ступиці, бо коли ступінчата гайка відкручена то в підшипнику є невеличкий люфт, а з іншої сторони нема.

І ще одне: якщо я буду міняти накінечник рульовий, і викручу відповідну кількість витків, а потім поставлю інший - вкрутивши ту ж кількість витків, на розвал треба їхати чи ні?

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

І ще одне: якщо я буду міняти накінечник рульовий, і викручу відповідну кількість витків, а потім поставлю інший - вкрутивши ту ж кількість витків, на розвал треба їхати чи ні?

Развал желательно проверить. И лучше не по виткам считать, а померять рулеткой.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Развал желательно проверить. И лучше не по виткам считать, а померять рулеткой.

Міряти тут

ИзображениеИзображение

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Міряти тут

ИзображениеИзображение

Там много вариантов. Я мерял от болта, что ус держит, до пальца наконечника. Самое главное, при установке нового наконечника получить ту же цифру. Изменено пользователем toxa777
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Замінив рульовий накінечник - стук не пропав. Остається або підшипник ступиці або опора. Доречі може хто зможе подарувати б/у опору, щоб попробувати поставити і побачити різницю, бо нову купувати заради експеременту дорого.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Может рейку подтянуть?

Попробуй пошатать за усы, в месте их крепления к рейке.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Может рейку подтянуть?

Попробуй пошатать за усы, в месте их крепления к рейке.

Ну, попробую, але коли в мене рейка була ослаблена, то по поганій дорозі било рульом в руки, а це все нормально, тільки глухий стукіт в такт з дорогою з правої сторони.

Якщо десь знайду б\у опору (люстру) то спробую поставити, щоб почути різницю, якщо буде гірше або краще, то 100% опора.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ну, попробую, але коли в мене рейка була ослаблена, то по поганій дорозі било рульом в руки, а це все нормально, тільки глухий стукіт в такт з дорогою з правої сторони.

Якщо десь знайду б\у опору (люстру) то спробую поставити, щоб почути різницю, якщо буде гірше або краще, то 100% опора.

В мене, коли були убиті опори, то вони люфтили. Коли знімаєш стійку в зборі, якщо опора хитається, хоча й затягнута, то значить Їй прийшов час, а коли сидить мертво, або ж люфт зовсім не великий, то можна їздити.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

В мене, коли були убиті опори, то вони люфтили. Коли знімаєш стійку в зборі, якщо опора хитається, хоча й затягнута, то значить Їй прийшов час, а коли сидить мертво, або ж люфт зовсім не великий, то можна їздити.

Піддомкратив праву сторону авто, відкрутив 3 гайки на шпильках опори, нажав трохи на колесо щоб воно потянуло стойку з опорою трішки вниз. Получилось так, що хоч і шпильки були в дирках стакану але між ними був зазор, тобто пошатавши опорою, я люфту в підшипнику опори не відчув. То чи може це означати про нормальність опори? Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти