Рекомендуемые сообщения

Всім привіт!

Літо прошло, сані вже точно пора готувати...

Значить в мене є

- дві нешиповані шини 175/70R13 AMTEL NordMaster з отворами під шипи - відкатали три сезона

- дві нешиповані шини 175/70R13 Polaris без отворів під шипи - відкатали два сезона.

Протектор всіх в суперовому стані (раніше зимою авто фактично не використовувалось, якщо за всі ті зими тисяч 4 наїздив, то буде добре).

Зараз авто активно експлуатується і, якщо все буде добре, так буде і надалі.

Основний накат авто відбуваєтсья в м. Київ та на трасі Київ-Чоп.

Думаю всі знають як в нас працюють комунальники і як часто буває ожеледь... Задумався на зиму "ошипуватись"...

Ніколи на шипованій резині не їздив. Звісно, є розуміння необхідності безпеки на дорозі для себе та навколишніх, але є також необхідність мінімізації затрат, нічого не вдієш...

У зв'язку з цим маю декілька запитань:

1. Розумію тупість питання, але на скільки критично мати одну пару шипованих і одну звичайних? Хто так їздив, відпишіться, сильно крутить? Куди які краще ставити?

2. На скільки надійно і правильно нашипувати резину, в якій не передбачено встановлення шипів? Ті шипи не будуть вилітати? Такі шини краще назад чи на перед?

3. Чи були в кого ситуації, коли наявність шипів навпаки нашкодила. ?

4. А воно реально треба? :ph34r::huh: По трасі в принципі проблем не має бути. Найбільше мене напрягає згадування про ті ковзанки, що бувають взимку в Києві, дуже не хочеться нажимаючи педаль тормозу сунутись далі хз скільки метрів і, не дай Бог, ще наробити біди... :sad:

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 24
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Прежде всего нужно иметь голову, особенно зимой на льду.

Я бы посоветовал иметь сменный шипованный комплект, и одевать его на обе оси, при чём лучший протектор на заднюю ось вне зависимости от привода. Это для безопасности, чтобы не занесло.

Катал я как то по льду на славуте передний шип, сзади просто зима - экстрим ещё тот.

Шип на асфальте вылетает со временем, особенно на дешёвой резине, а если не завод шиповал думаю ещё быстрее.

Я бы ещё вариант цепей рассмотрел.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Всім привіт!

Літо прошло, сані вже точно пора готувати...

Значить в мене є

- дві нешиповані шини 175/70R13 AMTEL NordMaster з отворами під шипи - відкатали три сезона

- дві нешиповані шини 175/70R13 Polaris без отворів під шипи - відкатали два сезона.

Протектор всіх в суперовому стані (раніше зимою авто фактично не використовувалось, якщо за всі ті зими тисяч 4 наїздив, то буде добре).

Зараз авто активно експлуатується і, якщо все буде добре, так буде і надалі.

Основний накат авто відбуваєтсья в м. Київ та на трасі Київ-Чоп.

Думаю всі знають як в нас працюють комунальники і як часто буває ожеледь... Задумався на зиму "ошипуватись"...

Ніколи на шипованій резині не їздив. Звісно, є розуміння необхідності безпеки на дорозі для себе та навколишніх, але є також необхідність мінімізації затрат, нічого не вдієш...

У зв'язку з цим маю декілька запитань:

1. Розумію тупість питання, але на скільки критично мати одну пару шипованих і одну звичайних? Хто так їздив, відпишіться, сильно крутить? Куди які краще ставити?

2. На скільки надійно і правильно нашипувати резину, в якій не передбачено встановлення шипів? Ті шипи не будуть вилітати? Такі шини краще назад чи на перед?

3. Чи були в кого ситуації, коли наявність шипів навпаки нашкодила. ?

4. А воно реально треба? :ph34r::huh: По трасі в принципі проблем не має бути. Найбільше мене напрягає згадування про ті ковзанки, що бувають взимку в Києві, дуже не хочеться нажимаючи педаль тормозу сунутись далі хз скільки метрів і, не дай Бог, ще наробити біди... :sad:

1 Не критично. На десятке ездил шип перед(точно такие как у тебя), на зад всесезонка, ща у меня шип позади а впереди барум поларис 3 и все нормлуьно, ездил так на рено симбол и все было тип топ

2 ежели шипы не предусмотрены то как по мне их туда пихать не надо

3 лет за 8 не было ни одной ситуевины чтоб навредило

4 Вот тут только тебе решать зато ежели попадешь загород де то в снег то амтел шипованый хорошо гребет

И однозначно нуно иметь голову как сказано выше

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Думаю проблема в том, что Б/У резину, мало где возьмутся шиповать.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

vlad_zh, vovaha дякую за поради, буду думати далі...

Щодо голови, то вродь є в наявності :lol:

Mashinist, на першому ж шиномонтажі, де я запитував, сказали що зашипують, але я маю обов'язково шини гарно вимити і повикулупувати всю каку з монтажних отворів, в іншому випадку вони може вийти з ладу монтажний пістолет...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Думаю проблема в том, что Б/У резину, мало где возьмутся шиповать.

Думаю сейчас ошипуют с улыбкой на лице. )))

Тока вопрос скока шипов останетс уже к новому году ))))))

vlad_zh, vovaha дякую за поради, буду думати далі...

Щодо голови, то вродь є в наявності :lol:

Mashinist, на першому ж шиномонтажі, де я запитував, сказали що зашипують, але я маю обов'язково шини гарно вимити і повикулупувати всю каку з монтажних отворів, в іншому випадку вони може вийти з ладу монтажний пістолет...

Шипы тока на все 4ре колеса.

Шиповать б.у. резину под шип и темболее резину не под шип - извращение редкое. Шипы не будут держаться

Любые автозапчасти ВАЗ, ШЕВРОЛЕ, Ланос, KIA, Хюндай, Черри по оптовым ценам для клуба.

095-495-01-23. Иван. (или в личку) Наш сайт с картинками и ценами: ZVIR-AVTO.COM.UA

073-483-47-87.

Автозапчасти ВАЗ по оптовым ценам для клуба

ГБО - Евро4. Продажа, консультация, установка. Для клуба льготная доставка!

Адаптер салонного фильтра на 2108-99, 2115. (Адаптер + уг.фильтр = 225+115 = 340грн, Ставим фильтр салона от 2110 на Самару. Всегда в наличии.)

СВЕТОДИОДНЫЙ модуль в ПЛАФОН салонного освещения 2108-99,15

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Думаю сейчас ошипуют с улыбкой на лице. )))

Тока вопрос скока шипов останетс уже к новому году ))))))

Що ж всі такі підступні... :lol:

Я ж ніколи шипованої резі не мав... Ні бум бум як воно має бути))

Із розряду "думки в слух": шип жеж монтується в резину на глибину ну нехай 10 мм. В його основі "тарілочка". Тримаєтсья він за рахунок тієї тарілочки і за рахунок того, що "розжимає" протектор... Якщо воно так, то на скільки критично що резина вже бачила дорогу? Чому шипи до нового року повилітають?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Із розряду "думки в слух": шип жеж монтується в резину на глибину ну нехай 10 мм. В його основі "тарілочка". Тримаєтсья він за рахунок тієї тарілочки і за рахунок того, що "розжимає" протектор... Якщо воно так, то на скільки критично що резина вже бачила дорогу? Чому шипи до нового року повилітають?

тому шо міста для шипів деформуються , якщо шина була не ошипована зразу а використовувалась як звичайна без шипів :pardon:

***Если не пробил час, не убьет вас даже доктор***

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Шиповать б.у. резину под шип и темболее резину не под шип - извращение редкое. Шипы не будут держаться

Щодо шипування резини не під шип...

А що скажете про шипи BestGrip ? багато де читав про них хороші відгуки...

http://www.4x4ru.ru/shop/shipy_vintovye_universalnye/

Не реклама, просто цікаво. Доречі, тодком не знайшов де такі шипи в нас можна придбати....

тому шо міста для шипів деформуються , якщо шина була не ошипована зразу а використовувалась як звичайна без шипів :pardon:

:(

а в мене були надії.... шини просто дісно в гарному стані...

Якщо що, шипи просто ставляться в резю, чи для надійності можна змазати якимось "герметиком"?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Що ж всі такі підступні... :lol:

Я ж ніколи шипованої резі не мав... Ні бум бум як воно має бути))

Із розряду "думки в слух": шип жеж монтується в резину на глибину ну нехай 10 мм. В його основі "тарілочка". Тримаєтсья він за рахунок тієї тарілочки і за рахунок того, що "розжимає" протектор... Якщо воно так, то на скільки критично що резина вже бачила дорогу? Чому шипи до нового року повилітають?

б.у. шина под шип бегала не шипованой:

камешки попадали в отверстия и разбивали его, надрывали удерживающий кантик.

И потому даже если вымоеш все дырки идеально - то всеравно шип в таком держаться нормально не будет.

Шиповка непредназначеной резины - вообще печаль, т.к. в шинах под шип места посадки довольно итро сделаны. У производителей годами оттачивается технология изготовления резины чтоб она и мягкая зимняя была, и в в месте де шип была жесткая чтоб шип держало, чтоб слой под шипом был правильной жесткости.

Вариант тупо сделать дырку в обычной зимней резине и воткнуть шип некатит.

Имхо. Хочеш шип - продавай свои и покупай шип.

Любые автозапчасти ВАЗ, ШЕВРОЛЕ, Ланос, KIA, Хюндай, Черри по оптовым ценам для клуба.

095-495-01-23. Иван. (или в личку) Наш сайт с картинками и ценами: ZVIR-AVTO.COM.UA

073-483-47-87.

Автозапчасти ВАЗ по оптовым ценам для клуба

ГБО - Евро4. Продажа, консультация, установка. Для клуба льготная доставка!

Адаптер салонного фильтра на 2108-99, 2115. (Адаптер + уг.фильтр = 225+115 = 340грн, Ставим фильтр салона от 2110 на Самару. Всегда в наличии.)

СВЕТОДИОДНЫЙ модуль в ПЛАФОН салонного освещения 2108-99,15

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти