Рекомендуемые сообщения

Всім привіт!

Є бажання та необхідність своїми силами виконати деякі роботи по моїй 99.

Але за браком досвіду виконання таких робіт є запитання.

Отже по порядку.

1. Заміна подушок ДВС та КПП (21099 2005 рік, двиг 21083, кпп 5ст). Підскажіть, хто як їх міняє? Заміну збираюсь виконувати сам на естакаді або на ямі...

В мурзилках, які викачав з нету, поетапно піддомкрачується двиг або кпп, знімається стара, встановлюється нова подушка, і переходимо до наступної...

Шукав в неті більше інфи, вичитав що в декого при такому підході починаються проблеми типу якась із подушок стає в натяг, або підгинають кронштейни і в результаті чого йдуть вібрації і щось там ще швидше зношується. Хтось писав що по черзі міняє всі подушки, але якісь болти не дотягує, тільки коли всі подушки будуть стояти нові, тоді дотягує ті болти на кожній з подушок почергово...

Можливо є якась конкретна послідовність?

Ну і зорієнтуйте по виробнику, пишуть, що Севі експерт одні з надійніших... (мені на сток двигун)

2. Заміна сайленблоку заднього амортизатора 08,09,099.

Сайлентам моїх амортів щось геть не весело було ще декілька місяців назад (по фото побачите). Думаю перед зимою їх замінити. Аморти в мене Sachs (сакс). Сайлент блок для заднього аморта який продають (я так розумію в сток аморти) підійде? Тобто получиться його запресувати підручними засобами? Хто чим користуєтсья, якщо немає спец зйомника/запресовщика?

3. Задні пружини для 21099. На скільки я розумію, вони не такі як для 08, 09 , так як "задниця" 99 важча. Неодноразово знаходив інфу про те, що ставлять пружини від 2111 - вони наче навіть більш жорсткіші, чим ті що для 99 передбачені заводом.

Питання таке - з цими пружинами задниця сильно стає вищою від стоку? дійсно жорсткіші чи буде так само як і зараз (сток трохи просівші пружини)?

4. В ніч з 25 по 26 вересня проїзжав м.Рівне, тоді були там великі зливи і "моря" від бровки до бровки а то і глибше. Після цього маю дві проблеми: скрип при нажиманні педалі зчеплення (на холодну, як прогріється скрипу немає, та і на холодну буває що не скрипить) і дуууже тугий ручник. На скільки розумію, вода попала на тросики, тросики поржавіли... якщо тросикам ручника походу допоможе тільки заміна (чи я неправий? ) то чи можна таросик зчеплення просто змазати чимось (педаль то нажимаєтсья норм, як і раніше)?

5. Як можна перевірити антифриз, який у мене залитий? В пробці розширювального бачка послаблена пружина, і випари легко виходять. Як мені пояснили, випаровується вода, тому якщо трохи впаде рівень то просто долити трохи дисцильованої води, власне що і робив раза два, пішло десь грам 200, не більше. Але перед зимою якось мандражирую... хотілось би точно знати норм в мене все з антифризом чи потрібно поміняти... Є якісь перевірені методи окрім пошуку морозильної камери, що дає -30 ???

Фото щодо сайлентблоків

Изображение

Изображение

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 26
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Значит и не трогай их,я свои поменял,так-как один просто начал течь.Другой могу отдать тебе,если не выбросил.

По поводу подушок,собі міняв по черзі-проблем не було,домкрат і ключі,все.Для бокової брав ще брусок,тому що хотів вирівняти двигун,упирав зі сторони ГРМ.Міняв без ями,на колодках.Гнуть або не ті подушки купили або дурні,які потім це понімають/сам таким був,а може і є :D /

По тосолу:прошлу зиму відїздив на тосолі з добавленою обичною водою у розмірі десь 1-го літра.Який тосол був залитий не знаю.

У мене був тросик спідометра заржавел,змазав- :good: Так що масти-не спортиш.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

У мене був тросик спідометра заржавел,змазав- :good: Так що масти-не спортиш.

а чим? якийсь аерозоль? як максимально запхати в тросик мастила? невже ВД-40 :crazy:

:D

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

1. Опоры меняются без проблем только окончательно затягивай, когда будут все стоять на двигателе.

2.С помощью больших тисков и наставок. Стоковые втулки должны подойти.

3.Пружины можно от 2111, но желательно с десяточными амортизаторами. Правильней подвеска работает. Выше станет не на много но будет заметно жеще и машина станет устойчивей в поворотах. Спереди стабилизатор лучше десятый поставить или от "Приоры".

4.Трос ручника менять. Сцеплению ни чего не сделаешь пока не снимешь коробку и не помажешь вилку - скрепит не тросик. Не обращай внимания.

5. Если не уверен, что залито в радиатор лучше замени на нормальный антифриз. А вообще плотность меряется, как и в аккумуляторе - ареометром.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Вилку сцепления себе мазал обычным маслом.На коробке есть колпачок пластмассовый,котопый ее дежит,подковырни его и вытащи.Потом с помощью шприца ,не спеша ,выдави пару кубиков масла на саму вилку,масло стечет вниз и смажет нижнюю втулочку,а под колпачок обычного литола нанеси.Будешь ставить обратно,попади колпачком в паз на коробке.

Тросик сцепления тоже смазываю маслом,сними трос с педальки,вытащи со стороны моторного отсека и в таком-же вертикальном положении шприцом с маслом прокапай под оплетку,периодически ерзая туда-сюда за ушко с педальки,пока не увидишь масло возле пыльника с другой стороны тросика.При установке ушко тоже смажь литолом.

Тросики ручника так-жекак и трос сцепления,но лучше полностью снять .Или замена,если совсем позакисали,но,то-же желательно промазать перед установкой.

А с задними стойками была такая-же картина как у тебя на фото,тоже стояли САКСЫ,но при такой картине ничего не стучало.Мне кажется стоковый сал.блок туда не влезет,он шире и толще.Но,могу и ошибаться.

Изменено пользователем БОГДАН 21099
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Вилку сцепления себе мазал обычным маслом.На коробке есть колпачок пластмассовый,котопый ее дежит,подковырни его и вытащи.Потом с помощью шприца ,не спеша ,выдави пару кубиков масла на саму вилку,масло стечет вниз и смажет нижнюю втулочку,а под колпачок обычного литола нанеси.Будешь ставить обратно,попади колпачком в паз на коробке.

Тросик сцепления тоже смазываю маслом,сними трос с педальки,вытащи со стороны моторного отсека и в таком-же вертикальном положении шприцом с маслом прокапай под оплетку,периодически ерзая туда-сюда за ушко с педальки,пока не увидишь масло возле пыльника с другой стороны тросика.При установке ушко тоже смажь литолом.

Тросики ручника так-жекак и трос сцепления,но лучше полностью снять .Или замена,если совсем позакисали,но,то-же желательно промазать перед установкой.

А с задними стойками была такая-же картина как у тебя на фото,тоже стояли САКСЫ,но при такой картине ничего не стучало.Мне кажется стоковый сал.блок туда не влезет,он шире и толще.Но,могу и ошибаться.

Дякую за поради!

Щодо задніх амортів, та вони в мене не стукають, та і аморти живі, не потіють не течуть, просто хотілось би привести точку їх кріплення в норм стан...

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

сайлентблоки недавно менял в тисках-залезает на ура(только смазать чем то)-у меня стоят пружины от 11 (виток толще) но лучше и аморты тоже-а так нормально не проседают,скрипеть может как тросик так и вилка и может трещина в моторном щите,по поводу тосола -если не будеш менять-вставь прямой бензиновый фильтр в обратку(лучше невский)-почище будет

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Дякую за поради!

Щодо задніх амортів, та вони в мене не стукають, та і аморти живі, не потіють не течуть, просто хотілось би привести точку їх кріплення в норм стан...

Значит и не трогай их,я свои поменял,так-как один просто начал течь.Другой могу отдать тебе,если не выбросил.
  • Upvote 1
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

скрипеть может как тросик так и вилка и может трещина в моторном щите,по поводу тосола -если не будеш менять-вставь прямой бензиновый фильтр в обратку(лучше невский)-почище будет

Ну сколько можно писать - не скрипит трос сцепления и не смазывается. После смазки временно может пропасть скрип т.к. все там хорошо подергается. Он или работает, или нет. Он передает скрип от вилки сцепления. На этих машинах смазывается только трос спидометра. При смазке они наоборот быстрей изнашиваются.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

На этих машинах смазывается только трос спидометра. При смазке они наоборот быстрей изнашиваются.

А я думав пробувати реанімувати троси ручника... Вони в мене нові (влітку міняли)... розумію що краще нові, але першочергові до купівлі подушки ДВС...
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти