Рекомендуемые сообщения

Підкажіть будь-ласка люфт моторчика заднього склоочисника можна якось зменшити, чи це вже фізична зношеність внутрішніх його деталей.

Коли взяти поводок заднього двірника, то він має люфт в сторони до 3 см по ходу його роботи. Раніше стояв звичайний поводок, то на швидкості видно як склоочисник ворушиться і трішки йорзає по задньому склі. Дойорзав до того що за пару років пошкрябав мені скло, Воно тоноване то видно добре. Потім я зігнув поводок так, щоб у спокійному стані щітка двірника була паралельна ущільнювачу скла

ИзображениеИзображение

то тепер склоочисник або лежить на резинці, або зупиняється під певним кутом відносно неї, але аж ніяк не паралельно резинці, що виглядає не дуже красиво.

Пробував у родича на його 2108, то там люфт до 5 мм.

Є якись спосіб зменшити люфт, чи ні.

Варіант з тим щоб викинути задній скоочисник не пропонуйте, бо інколи ним користуюсь. Дякую.

Ось так він у спокійному стані

ИзображениеИзображение

а так має свободний хід (люфт)

ИзображениеИзображение

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 24
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

от таке саме лайно із тим двірником на задньому склі. Який там люфт - не знаю, але знаю точно, що якщо його просто виключити, тобто: не спостерігати ч-з салонне дзеркало заднього виду в якому положенні я його виключаю - то він зупиняється за 5 см до свого крайнього положення, (доходячи до якого, він іде в зворотньому напрямку.)

Але знаючи про такий нюанс - я спостерігаю за ним у дзеркало, і відключаю його якраз у тому крайньому положенні :pardon:

Изменено пользователем lightstar1411
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

от таке саме лайно із тим двірником на задньому склі. Який там люфт - не знаю, але знаю точно, що якщо його просто виключити, тобто: не спостерігати ч-з салонне дзеркало заднього виду в якому положенні я його виключаю - то він зупиняється за 5 см до свого крайнього положення, (доходячи до якого, він іде в зворотньому напрямку.)

Але знаючи про такий нюанс - я спостерігаю за ним у дзеркало, і відключаю його якраз у тому крайньому положенні :pardon:

У мене на колодці правого перемикача під кермом (де двірники) перекинуті клеми місцями, тобто заднього омивача в мене немає, і клема із проводом що йде на задній двірник вставлена в місце де був задній омивач. Тепер щоб вмикнути двірник, достатньо один раз до упору натиснути ричаг від себе, і двірник робить мах тільки в одну і зворотню сторону і сам стає на місце, а не махає постійно поки не вирубиш його. Може й не правильно, але я вже привик і здається зручно. Бо не раз бачив як передімною їде машина, і задній двірник махає туди-сюди не зважаючи на те, що дощ вже давно закінчився.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Так если разобраться,то задний дворник нужен не в дождь/толку от него не вижу/,а просто протереть стекло от грязи с помощью омывателя.Но так как омыватели в основном не работают,то не вижу смысла его там держать,что некоторые и делают.У себя практически не пользуюсь,так как в то окно,что он протрет всеравно почти ничего не видно.Просто себе говорю,а если бы ехал на грузовой,куда смотрел бы.Так и еду.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

щетка заднего дворника, заводская, родная, имеет длину 33 см. Если поставить длиннее - например 40 см - то станет по веселее.

(можно и 43 см, но не нужно, я бы сказал - очень даже не нужно) :pardon:

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

щетка заднего дворника, заводская, родная, имеет длину 33 см. Если поставить длиннее - например 40 см - то станет по веселее.

(можно и 43 см, но не нужно, я бы сказал - очень даже не нужно) :pardon:

Ну это понятно,но задний дворник у меня остается на последнем месте по тому,что надо сделать на авто.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Так если разобраться,то задний дворник нужен не в дождь/толку от него не вижу/,а просто протереть стекло от грязи с помощью омывателя.Но так как омыватели в основном не работают,то не вижу смысла его там держать,что некоторые и делают.У себя практически не пользуюсь,так как в то окно,что он протрет всеравно почти ничего не видно.Просто себе говорю,а если бы ехал на грузовой,куда смотрел бы.Так и еду.

Грязюки на склі практично немає, бо стоїть дефлектор на криші, а от якраз у дощ і сніг ним користуюся. Двірник стоїть довший ніж стоковий тому захоплює більшу площу протирання і її вистачає.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Вовчик, в моем заднем дворнике тоже есть такой люфт и я не обращяю на него особого внимания, правда он находится в стандартном положении. То чуть ниже станет, то выше... Так что забей на эту мелочь и просто радуйся, что он работает и приносит пользу! А снимать его не советую, я уже покатался без него и установил обратно, так как ой как его не хватало в некоторых моментах.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Грязюки на склі практично немає, бо стоїть дефлектор на криші, а от якраз у дощ і сніг ним користуюся. Двірник стоїть довший ніж стоковий тому захоплює більшу площу протирання і її вистачає.

Про сніг я забув.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Є якись спосіб зменшити люфт, чи ні?

Е! разобрать редуктор и зменьшити)
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти