emigrant-l 165 Опубликовано 9 февраля, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 9 февраля, 2017 Привіт! Потрібно на форд мондео (мк1) випресувати та запресувати сайлент в ричагах. Є думка зварити прес на основі гідродомкрата. Питання таке, якого мінімального тонажу має бути домкрат? Щось ніде не можу знайти інфу... Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
derzkij09 59 Опубликовано 9 февраля, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 9 февраля, 2017 (изменено) Нема такого поняття навіть . Все залежить від конструкції та розміру сайлентблока . Та ступіня його окислення . Наприклад сайленти пер. ричагів - Авео , Октавія тур, и т.д. потрібне зусилля не більше ніж 4т. . А задній сайлент Фольц. Т 5 близько 10т. Сайлент переднього заднього кривого ричага Мазда 6 , Пассат Б 5 потребує иноді 15т. Заявляю це як власник пресса 20т. з манометром. І взагалі коли на Авео на ричагу треба міняти шарову і обидва сайленти - то дешевше купити ричаг в зборі. Я беру за зняття та установку ричага 100грн. перепресовку одого сайлента 40грн ( це в середньому така ціна ) Подумай про це та добряче порахуй перед тим як щось купувати та варити . Моя тобі порада. Изменено 9 февраля, 2017 пользователем derzkij09 3 DRIVE2.RU Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 9 февраля, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 9 февраля, 2017 Дуже дякую за інформацію! Якраз подібну статистику хотів десь побачити/почитати... 1 Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти