emigrant-l 165 Опубликовано 24 февраля, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 24 февраля, 2017 Всім привіт! Відносно недавно замінював прокладку гбц... Коли зняли попередню прокладку я подумав що вона бракована, оскільки в блокові та в гбц тосольні камери мають трикутний "вигляд" а в прокладці в тих місцях просто отвір діаметром десь 6-8 мм. Потім купив нову прокладку - і там аналогічно. І ще нарив фото своєї сток прокладки, яка йшла ще з заводу - там так само. Хоча при цьому декілька таких "проходів" таки трикутні. Хто знає, чому так зроблено? Чи не погіршує це охолодження двигуна? Я спочатку думав що це для "зрівноваження" потоку ОЖ біля кожного циліндра. Але ті трикутні виштамповки блище до помпи, а круглі - далі від помпи. Кріглі всі вродь однакового діаметру. Тобто ті отвори, що якраз біля помпи найбільше пропускають через себе... Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mustang-1991 636 Опубликовано 24 февраля, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 24 февраля, 2017 Хм, ніколи не звертав уваги. Мені також цікаво. ВАЗ 21099 Chevrolet Volt Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
san2108san 1 Опубликовано 24 февраля, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 24 февраля, 2017 3 часа назад, emigrant-l сказал: Всім привіт! Відносно недавно замінював прокладку гбц... Коли зняли попередню прокладку я подумав що вона бракована, оскільки в блокові та в гбц тосольні камери мають трикутний "вигляд" а в прокладці в тих місцях просто отвір діаметром десь 6-8 мм. Потім купив нову прокладку - і там аналогічно. І ще нарив фото своєї сток прокладки, яка йшла ще з заводу - там так само. Хоча при цьому декілька таких "проходів" таки трикутні. Хто знає, чому так зроблено? Чи не погіршує це охолодження двигуна? Я спочатку думав що це для "зрівноваження" потоку ОЖ біля кожного циліндра. Але ті трикутні виштамповки блище до помпи, а круглі - далі від помпи. Кріглі всі вродь однакового діаметру. Тобто ті отвори, що якраз біля помпи найбільше пропускають через себе... это так должно быть.Все прокладки на 2108 такие.Отверстия разных диаметров нужны для того что б задавать потоку воды от помпы правильное направления движения иначи мотор будет плохо охлаждаться.На любом двигателе прокладка имеет разного размера отверстия.А то как они расположены зависит от расположения помпы относительно термостата и еще некоторых других факторов. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти