Рекомендуемые сообщения

Зібрав з 2х пічок одну. Точніше навіть з донора заслонку одну переставив. Хотів іншу поставити цілою, але подивився на неї і вирішив свою зібрати. Треба чимось проклеїти її по шву та і отвір, який для задніх пасажирів іде замурувати треба.

Підмарафетив підкапотне. Лишилось заварити в бризговику дірку в районі де лівий кронштейн бампера кріпиться, бо прогнило.

Зробив жабри в капоті на відведення гарячого повітря. Правда Льоха відморозився косинки приварити, тицьнув мені сварочника і сказав: "на вари". А я його вперше в руках тримав. Коротше, поприсирав якось, в 2х місцях на шовному герметику доклеїв, шпаклом замазав та й так і буде. Зараз вже дофарбовую його. Одна біда в мене - дуже видно риски від наждачки. Навіть від 240. Я нею матую. Чи треба 360 брати?

І ще момент: думав електрику лишати штатною, а це ось подивився - через каркас стандартний ЧЯ вже на своє місце не стає. Доведеться ще в цьому напрямку возитися.

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 940
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Відкатав гонку. Глобального нічого не відригнуло, як не дивно. Лише перед виїздом реле стартера відмовилось працювати. Так і не перевірив чи саме реле здохло, чи управляючий + втік. Заводи просто зами

Неочікувано для самих себе заїхали на тумбочку. Штрафи суперників допомогли. Нічого не відригнуло - вже добре. 

За 3 місяці вперше сходив на стоянку провідати корча. Навіть завівся з пів оберта ?  Ніби нічого не згнило і не по текло. Принаймні зверху не видно.  Із останніх придбань, то це купив за зиму на

Изображения в теме

Зібрав з 2х пічок одну. Точніше навіть з донора заслонку одну переставив. Хотів іншу поставити цілою, але подивився на неї і вирішив свою зібрати. Треба чимось проклеїти її по шву та і отвір, який для задніх пасажирів іде замурувати треба.

Підмарафетив підкапотне. Лишилось заварити в бризговику дірку в районі де лівий кронштейн бампера кріпиться, бо прогнило.

Зробив жабри в капоті на відведення гарячого повітря. Правда Льоха відморозився косинки приварити, тицьнув мені сварочника і сказав: "на вари". А я його вперше в руках тримав. Коротше, поприсирав якось, в 2х місцях на шовному герметику доклеїв, шпаклом замазав та й так і буде. Зараз вже дофарбовую його. Одна біда в мене - дуже видно риски від наждачки. Навіть від 240. Я нею матую. Чи треба 360 брати?

І ще момент: думав електрику лишати штатною, а це ось подивився - через каркас стандартний ЧЯ вже на своє місце не стає. Доведеться ще в цьому напрямку возитися.

А трешь на сухую или мокрую?

если на сухую 400 пройдись,будет вообще как у кота яйца)

Я себе когда готовил под грунт тер 400,потом грунт уже 800 с водичкой и красил.

Но блин тебе оно надо?

первый бруствер и вся красота на нем и останется)

Не заморачивайся)

Изменено пользователем Spencerua
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А трешь на сухую или мокрую?

если на сухую 400 пройдись,будет вообще как у кота яйца)

Я себе когда готовил под грунт тер 400,потом грунт уже 800 с водичкой и красил.

Но блин тебе оно надо?

первый бруствер и вся красота на нем и останется)

Не заморачивайся)

Ну суху, але компресором здуваю постійно. Пробував і мочити, але толку не замітив від того. Значить треба мілкішу наждачку брати.

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ну суху, але компресором здуваю постійно. Пробував і мочити, але толку не замітив від того. Значить треба мілкішу наждачку брати.

здувание это хорошо.А трешь хоть крест на крест?

Пройдись 400,сразу увидишь результат.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

є попоняття збити риску - треш шпакло майже в ідеал 80 чи 100 перебиваєш 240, потім 320 і в кінці 400 і грунт

технологія описана в технічках виробників шпакльвок

при такому підході просадки і оконтурювання зводяться до мінімуму

і шпакло на мокро терти не можна

Изменено пользователем Varggoth
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

здувание это хорошо.А трешь хоть крест на крест?

Пройдись 400,сразу увидишь результат.

Тру круговими рухами.

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 1 месяц спустя...

Вообще не советовал работать на мокрую! Особенно со шпаклевкой!

Дима надо как-то к тебе заехать,если ты не против,познакомиться хочю!!! А то Жека постоянно рассказывает! Да и я постоянно спрашиваю! Что там Димон!))

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Вообще не советовал работать на мокрую! Особенно со шпаклевкой!

Дима надо как-то к тебе заехать,если ты не против,познакомиться хочю!!! А то Жека постоянно рассказывает! Да и я постоянно спрашиваю! Что там Димон!))

Заїзджай.

На мокру лише фарбу матую. Шпакло і грунт на суху.

Вчора з Alex1574 запиляли мені ліву дверку: доварив фрагменти, де вирізана гниль була, причепили фільонку, правда при завальцовуванні по кромці покоцали то всьо діло, бо ніхто з нас не знає як то правильно робиться. Сьогодні молотком підправив края по рівню іншої кузовщини. Але між крилом і дверкою зазор буде здоровий і ніяк його не поправити з тими пластиковими крилами :unknw: Та й порог біля передньої стійки на пів сантиметра втоплений. На вихідних планую шпаклювати, грунтувати і т.п..

Таке питання: як з нової кузовщини простіше всього знімати чорну ту фігню? Змивкою для фарби воно не сильно хоче зніматись. Фільонку то ше можна наждачкою відчухати, а ось купив нижню частину рамки лобового (220грн), шо з нею з внутрішньої сторони робити? Коли приварять, то взагалі хер залізеш туди. Думаю прибрати чорний грунт і покрити вже під покраску, а після приварки піддути, де погорить. Чи як краще робити?

Изменено пользователем Dim.on-zt

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Таке питання: як з нової кузовщини простіше всього знімати чорну ту фігню?

катафорезный грунт ?

спиливай его машинкой или вручную, 160 кругом и выше

Запчасти для Клуба

Бортовик

063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155
 
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

катафорезный грунт ?

спиливай его машинкой или вручную, 160 кругом и выше

Ясно. Доведеться :fuck:

До речі, ше таке питання поки із серії "а поговорити". На Лиманах зайшла мова про підвіску. Пацани кажуть треба як мінімум більштайни Б6, аби газові були. Який в них цінник? Передні стійкми ідуть, чи є вкладиші в рідний сапог? Як з їх ремонтом? Ше якісь варіанти є? Перепаковки на нашу справу не котируються, бо масло кипітиме і будуть ригати ним. З заду теж обов'язково газові мають бути?

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти