Рекомендуемые сообщения

Отримав рефлектори після відновлення. Якість дзеркала, здається, навіть краще ніж на новому :good: , хоча присутні цятки від пилу. Ціна за 1 рефлектор 180 грн. Незнаю чи є смисл фоткати, бо наврят фото передасть те шо є. Тепер треба братися за ремонт корпусів і придумати як саме прикріпити СД-стрічку в середині фари...

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 940
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Відкатав гонку. Глобального нічого не відригнуло, як не дивно. Лише перед виїздом реле стартера відмовилось працювати. Так і не перевірив чи саме реле здохло, чи управляючий + втік. Заводи просто зами

Неочікувано для самих себе заїхали на тумбочку. Штрафи суперників допомогли. Нічого не відригнуло - вже добре. 

За 3 місяці вперше сходив на стоянку провідати корча. Навіть завівся з пів оберта ?  Ніби нічого не згнило і не по текло. Принаймні зверху не видно.  Із останніх придбань, то це купив за зиму на

Изображения в теме

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 7 месяцев спустя...

Через 2 тиждні має робитися повноцінний каркас. Віталік знайшов куди сплавити для такої роботи мою машину. Буде робити хтось, хто більше на цьому розуміється. І сказав, шо тех. ком. після нього не буде доколупуватись. Болтовий каркас тепер треба продати. Але кому він при нинішніх правилах треба? Хіба ракерам якимось гривен за 2500 віддати.

Ше за 200грн. порихтували водійську дверку.

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Тю) загонишь - покрашу тебе , ст песочком (камеры нет) но для корча - пойдет

Токарно-Сверлильно-Сварочные работы. Киев.

tel : 8093 832 68 69

mail: 1574Alex@gmail.com

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Тю) загонишь - покрашу тебе , ст песочком (камеры нет) но для корча - пойдет

Ок. Ше трохи підшпаклювати треба буде і обвіс присобачити так шоб передній бампер швидко знімався і туди стоковий ставився. Вже і покупець знайшовся ніби-то.

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Через 2 тиждні має робитися повноцінний каркас. Віталік знайшов куди сплавити для такої роботи мою машину. Буде робити хтось, хто більше на цьому розуміється. І сказав, шо тех. ком. після нього не буде доколупуватись. Болтовий каркас тепер треба продати. Але кому він при нинішніх правилах треба? Хіба ракерам якимось гривен за 2500 віддати.

Ше за 200грн. порихтували водійську дверку.

а чем тебя болтовой не устроил ??

с болтовым ты бы ехал в классе 1600, а с "правильным" будешь ехать в "спорт"

а так как у тебя машина далека еще от корча, едущего в КУ \ ЧУ \ КЛ, делать там тебе будет откровенно нечего :pardon:

ставь болтовой, и катайся

Запчасти для Клуба

Бортовик

063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155
 
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

а чем тебя болтовой не устроил ??

с болтовым ты бы ехал в классе 1600, а с "правильным" будешь ехать в "спорт"

а так как у тебя машина далека еще от корча, едущего в КУ \ ЧУ \ КЛ, делать там тебе будет откровенно нечего :pardon:

ставь болтовой, и катайся

Так ніхто ж не може чітко чи в "спорт" з будь яким каркасом чи ні? З болтовим, який буде на 70% зварений мене куди запустять? Я у відповідній темі питав про це. Внятної відповіді не було. Я не хочу шоб вийшло шо я ні туди ні сюди :unknw: Вся ця заморочка власне через нинішній регламент і є. У випадку чого потім переробляти, теж буде купа геморою. В мене вже і так голова обертом шо робити :wacko:

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Так ніхто ж не може чітко чи в "спорт" з будь яким каркасом чи ні? З болтовим, який буде на 70% зварений мене куди запустять? Я у відповідній темі питав про це. Внятної відповіді не було. Я не хочу шоб вийшло шо я ні туди ні сюди :unknw: Вся ця заморочка власне через нинішній регламент і є. У випадку чого потім переробляти, теж буде купа геморою. В мене вже і так голова обертом шо робити :wacko:

четко тебе никто не скажет, по тому что (между нами девочками):

1. это дырка в сегодняшнем регламенте

2. решение все равно принимается непосредственно организатором "на местах"

3. постоянно меняются документы и мнения тех, кто их составляет

по состоянию на сегодня, в 75% гонок под ФАУ ты бы ехал в классе до 1600 см3

но к следующему году наверное документы приведут в порядок, и всех "каркасников" загонят в спорт :ph34r:

просто этот год "пилотный" (пробный) с новой точки зрения на любительское ралли , отсюда и некоторые нюансы (но лучше так, чем как раньше! поэтому ждем и верим)

с учетом что выедешь ты в любом случае к следующему году (не раньше), вари уже полноценный каркас (только по документам 2013 года, чтобы с толстыми трубами и тд)

Запчасти для Клуба

Бортовик

063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155
 
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

четко тебе никто не скажет, по тому что (между нами девочками):

1. это дырка в сегодняшнем регламенте

2. решение все равно принимается непосредственно организатором "на местах"

3. постоянно меняются документы и мнения тех, кто их составляет

по состоянию на сегодня, в 75% гонок под ФАУ ты бы ехал в классе до 1600 см3

но к следующему году наверное документы приведут в порядок, и всех "каркасников" загонят в спорт :ph34r:

просто этот год "пилотный" (пробный) с новой точки зрения на любительское ралли , отсюда и некоторые нюансы (но лучше так, чем как раньше! поэтому ждем и верим)

с учетом что выедешь ты в любом случае к следующему году (не раньше), вари уже полноценный каркас (только по документам 2013 года, чтобы с толстыми трубами и тд)

Мені так і казали, шо труби вже 40якісь там. Хай вже роблять до путя, а там куди оприділять там і буду повзати на доїзд пару сезонів. Може як з Ево4 в Боярці - нема з собою спорт тех паспорту - любитель :unknw: Цінник мені назвали хороший. :rolleyes:

Як то кажуть: найкращий план - пох, на місці розберемось...

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

вопрос с определением куда что сейчас решается на следующий сезон. как только определимся - выложим требования на 2014год.

пс. дима, а кто тебе сказал, что желток забияки в любительском зачете ехал? он в зачете спорт был. и не важно, потеряли они спорттехпаспорт или нет. это же очевидно спортивный автомобиль

а каркас действительно лучше сразу правильный делать. для себя, в конце-концов

МегоЗАЗоКорчестроитель(050)525-41-95

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти