Электробензонасос


Рекомендуемые сообщения

Так ктото ставил от запора на карбюраторный мотор?

Я уже купил,хочу ставить,нужно пару советов.

Неохота учиться на своих ошибках :D

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Была похожая проблема, грешил что насос недокачивает на карбах при давлении 0,35 бара. Купил электро, низкого давления. Причина не ушла, значит дело не в насосе, хотя новый качает 0.65 бара. Для карбового мотора нужно не по литературе не меньше 0.25 бар при максимальных нагрузках, и не больше 0.7 бар, иначе есть риск что не выдержит долго игла. Инжевый давит около 4 бар, ИМХО это слишком много, даже обратка может не справится.

126378014.jpg

119731408.jpg(063)2517879

110831626.jpgladaevo

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

есть насос, снят с машины...

в личку.

Мыши плакали, кололись, но продолжали жрать кактус...
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 месяца спустя...

Я зібрався ставити електронасос. Дослідив трошки тему.

1. Насос. Для карбів треба тиск до 2.5-3 psi, на 5 psi наприклад в веберах буквально вчора пробували, не витримувала ігла. Думаю брати насос Facet Solid State (або аналог EMPI на 20 баксів дешевший) . Тиск 2-4 psi, до 30 галонів в годину. Орієнтовно 70-80$

2. Регулятор тиску (діапазон 1-5 або 1-10 psi) думаю зайвий не буде. Самий простий Pro-comp або Spectre в районі 30-40$

3. Звичайний датчик манометр на всякий случай щоби перевірити насос і регулятор ))) вже купив за 20$ з розміткою до 15 psi (1 бар). Можна і крутий електронний датчик+прибор в салон але ціна небюджет (((

4. Реле таймер. Суть така що потрібно зробити так щоби насос не качав постійно при включеному запалюванні. Я планую зробити так. Ставим ключ в 2 положення (не включаєм запалювання) - включається насос на 10 секунд (наприклад зранку в -30 треба накачати бенз в карб). Потім виключається. Включаєм запалювання - насос не включається. Заводим - насос включається (насос взнає чи ми завелися чи ні з катушки запалювання) і працює..

Глушим - насос відключається. Також можна поставити датчик удару - у випадку аварії відключаєм моментально насос. Описано багато, але я говорив з чуваком який шарить в мікросхемах і в електриці - сказав що це все елементарно робиться.

Ітого по мінімуму в бюджет 150$ думаю влізти можна.

Але є питання. В якому місці ставити ці насоси ? Я чув що треба як можна ближче до баку, а я планую під капотом біля стакана розмістити - інструкції до насоса поки що не знайшов ))) . Паливний фільтр залишати штатний перед насосом ?

No pistons. No valves. No problems.

ET 13.39. Street FWD. Aтмо 1.3.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А шо если включать такой насос кнопкой/тумблером в салоне. Тока надо индикатор(лампочку например) включения, дабы не забывать шо он работает и вовремя выключать при вкл. зажыгании, когда его робота не требуется.

Паливний фільтр залишати штатний перед насосом ?

Пишуть же ж, що інж. фільтр краще чистить(насос довше житиме), термін роботи має більший.

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Там я вище писав про регулятор Pro-Comp або Spectre (http://i19.ebayimg.com/01/i/000/eb/23/dcda_1.JPG) - це все фігня ))) буржуї кажуть похибка велика. Краще взяти регулятор Holley (я вже замовив на ebay, діапазон регулювання 1-4 psi, ціна получилася 20$ за регулятор + 12 за доставку + 5 за оплату = 37$) - вони точніші і з вигляду надійніші, і бренд досить відомий.

Изображение

А шо если включать такой насос кнопкой/тумблером в салоне. Тока надо индикатор(лампочку например) включения, дабы не забывать шо он работает и вовремя выключать при вкл. зажыгании, когда его робота не требуется.

Можна і так.. Але.. Нащо ручна робота якщо можна все автоматизувати.. а от вивести індикатор роботи буде корисно.

Пишуть же ж, що інж. фільтр краще чистить(насос довше житиме), термін роботи має більший.

Поняв.

No pistons. No valves. No problems.

ET 13.39. Street FWD. Aтмо 1.3.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

По моєму шо простіше(де менше деталей) - те надійніше. Для мене електронні схеми (з датчиками чи ще чимось схожим) то тяжко.

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Credo а де ты Фасет найдеш? Я спрашивал года 2 назад на Элите фасетовский насос не менее 100 бакарей стоил. Трохи дороговато.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Credo а де ты Фасет найдеш? Я спрашивал года 2 назад на Элите фасетовский насос не менее 100 бакарей стоил. Трохи дороговато.

на ebay за 70$ можна купити facet на 30 галонів (113 літрів) в годину. Для 08 хватить , штатний помоєму реально дає біля 50 літрів..

Але я все таки рішив купити Carter. Піндоси його хвалять дуже.

http://www.treasureislandjewelers.com/1977...upercharger.htm

http://www.yawpower.com/fueldel.html

I have had the best luck with the Carter 7lb. pump. This pump is big enough to supply fuel for any 12A application, and has proven to be very reliable. It is half the price of the Holley, and at least twice as reliable.

The stock fuel pump is barely adequate for its intended purpose. Do not even consider running an aftermarket induction system with the stock pump, two of them wired in parallel, or any other combination. This goes for the Facet as well. A large rotary vane style pump is the only thing worth running, and as I said before, the Carter has proven to be the best. (It is also the least expensive!)

It's small, has a filter before the pump, very quiet, rated 2.5 - 4 psi maximum, and will keep the entire fuel line to the carburetor pressurized to alleviate any potential vapor lock problems. We have used this pump for the past 15 years and never had a problem

Короче надійні, дуже тихі і їх ставлять на Порше 912 :lol: Ціна 54$ в Штатах + доставка. В 80$ вкластися можна.

No pistons. No valves. No problems.

ET 13.39. Street FWD. Aтмо 1.3.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти