Рекомендуемые сообщения

Я думаю нестОит экономить 0.5л. бенза за счет убивания двига. Сам конечно тоже иногда грешу розгоном с 1200, или около того, оборотов - просто так впадло бывает переключатся если еду в тошнящем режиме :pardon:

9-9,5 (10л/110-120км) и не меньше :pardon:

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 50
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

про необходимость прогрева тема баянистая и не раз поднималась. лично я не грею

если мотор после капиталки то греть нада всегда хотя б до 60-70 градусов до пробега тыс.10. особенно зимой и особенно если мотор туговат, в частности палец.

насчед тошниловки - не езди так. Кто-то правильно сказал - надо для стока давать ло 3-х тыс об но плавно нажимая на педаль. А если топтать на низких оборотах, то коксовка каналов и клапанов идет - потому что нет скорости в канале, нечем выпихивать обратный толчок смеси в цилиндр. Лучше немного больше оборотов, но меньше давить на педаль.

Изготовление т-образных клапанов и бронзовых направляющих 099-219-96-19

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Не згідний щоб крутити більше 3 тис... Так можна при розгоні, але під час рівномірного руху, тим быльше коли машина має накат (рівна дорога або з нахилом)... Так коли на 2500-3000 повисити швидкість, обороти впадуть до 2000 приблизно і відчувається що машина жваво (ну на її то силу))) реагує на зміну дроселя... І скільки їзджу по накату..На спуск, 90-100 км/год, V шв. і розхід 0 л/100км... І далі плавний і впевнений розгін на тій же ж передачі (80 км/год) або ж IV коли оберти менше 2000... Тим більше інж. сам дає суміш коли накат малий... Ну це ясно що пагано до такого допускати, але по відсутності досвіду так виходить... Одним словом що я хочу запитати: чи є якась заковика по їзді накатом на передачі?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Не згідний щоб крутити більше 3 тис... Так можна при розгоні, але під час рівномірного руху, тим быльше коли машина має накат (рівна дорога або з нахилом)... Так коли на 2500-3000 повисити швидкість, обороти впадуть до 2000 приблизно і відчувається що машина жваво (ну на її то силу))) реагує на зміну дроселя... І скільки їзджу по накату..На спуск, 90-100 км/год, V шв. і розхід 0 л/100км... І далі плавний і впевнений розгін на тій же ж передачі (80 км/год) або ж IV коли оберти менше 2000... Тим більше інж. сам дає суміш коли накат малий... Ну це ясно що пагано до такого допускати, але по відсутності досвіду так виходить... Одним словом що я хочу запитати: чи є якась заковика по їзді накатом на передачі?

При їзді накатом проходить холоста продувка циліндрів, що тільки покращує ресурс двигуна. Для бензинового двигуна найкраще рухатись з обертами 3000-3500, як я вже казав. Якщо є економайзер то можна відслідити різницю в витраті палива при однаковій швидкості на різних передачах. Різниця буде на користь тієї, де оберти лежать найближче до вказаних.

Воля або смерть

Наглость - второе счастье

Капремонт двигунів, ходових, автомалярка Клубное СТО 0501516757

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Таки так. Якщо газувати "в натяг" (1000-2000) коли машина не має накату то розхід по бортовики приблизно 10-12 л/100км... 2500-3000 в середньому 5-7 л/100км... Але далі 3000 тис. розхід знову починає зростати... Є, звісно різниця, коли авто розганяється, тоді 20 літрів показує. Особисто більше розкручую тільки на обгонох або на швидкому розгоні. Просто іздити на вислоких оборотах стає якось незвично. Думаю саме краще попробувати проїхатися на кожній передачі від 1 до 4 тис. об. і тоді буде більш конкретно...

В першому повідомлені питалося чи не шкодить двигуну.. ділі пішло про використання бензину... При різниї стилях можна добитися різниця приблизно від 2-4 л/100км... я рахую за сьогоднішньої вартості пального це не мала різниця... Так де ж тоді золота середина між ресурсом і економією?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Їздіть, як подобається, але мотор повинен змащуватися, охолоджуватися, зворотній поштовх в канал має бути мінімальним, ну невже це незрозуміло? ну зараз ви при їзді в натяг витратите на 0,3-0,4 л/100 км меньше, а потім через 20-30 тис. км закоксований мотор почне "їсти" на 0,8-1 л/100 км більше і характеристики впадуть. більше обертів та менше відкриття дроселю для мотору краще ніж навпаки.

Изготовление т-образных клапанов и бронзовых направляющих 099-219-96-19

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Їздіть, як подобається, але мотор повинен змащуватися, охолоджуватися, зворотній поштовх в канал має бути мінімальним, ну невже це незрозуміло? ну зараз ви при їзді в натяг витратите на 0,3-0,4 л/100 км меньше, а потім через 20-30 тис. км закоксований мотор почне "їсти" на 0,8-1 л/100 км більше і характеристики впадуть. більше обертів та менше відкриття дроселю для мотору краще ніж навпаки.

Что значит закоксованый? Я примерно понимаю, но хотелось бы поточнее, и еще как это диагностироовать. А как насчет износа при повышенных оборотах?

Изменено пользователем Ramzes III
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Та ну :nea: это, помоему, много, та и орет сильно. Я пару секунд на полном, потом до 1500-1200об. сбрасываю.

Так а если зима... над ехать быстро - любимая заждалась)) А прогреть то нужно (машину)))

забанен мудаком

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

На карбе вообще нефик мудрить, подсос вытянул и 2-3 мин на "полном" подсосе (2500 об/мин) :hunter:

Так а если зима... над ехать быстро - любимая заждалась)) А прогреть то нужно (машину)))

подсос это яд для мотора

лучше его чуть оставить чтоб мотор не детонировал

и потихоньку прогреть на ходу

:bayan: :bayan: :bayan:

050 024 6888 / Костя /

067 568 6888 VAZ evo Vlll

nomua_AE_6888_CI.png

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

подсос это яд для мотора

лучше его чуть оставить чтоб мотор не детонировал

и потихоньку прогреть на ходу

:bayan: :bayan: :bayan:

Если честно, так и делаю, всегда впадло ждать, начинаю потихоньку ехать на "минимуме подсоса"

забанен мудаком

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти