Рекомендуемые сообщения

і так настав час міняти всю систему привода

Відпросившись з роботи заїхав до знайомого одно мого знайомого :lol: в бокс, і почалось :wacko:

зняли ремінь генератора БОШ,на якому наїздив близько 10 тис. а він у тріщинах

post-27478-1330705589.jpgpost-27478-1330705598.jpg

post-27478-1330705602.jpgpost-27478-1330705624.jpg

прийшлось бігти по новий :heat:post-27478-1330705645.jpg

далі зняли старий ремінь,ролік, шків

Ремінь відбігав близько 35 тис. і також денеде були тріщини.Ролік взагалі без жодних позначок і маркувань, трохи підшумлював.

post-27478-1330705932.jpgpost-27478-1330705939.jpg

post-27478-1330705949.jpg

далі взялись знімати помпу,зняли і виявилось,що помпа фірми ФЕНОКС

Я чесно на ній відїздив 3 роки і до мене ще рік :yes4: відповідно вона уже мала не великий люфт

post-27478-1330706178.jpgpost-27478-1330706186.jpg

post-27478-1330706193.jpgpost-27478-1330706211.jpg

швиденько поставили ДОЛЬЦ і почали все збирати назад,час піджимав

post-27478-1330706563.jpgpost-27478-1330706593.jpg

post-27478-1330706604.jpgpost-27478-1330706613.jpg

post-27478-1330706627.jpgpost-27478-1330706637.jpg

post-27478-1330706647.jpg

мені терміново прийшлось відлучитись,коли повернувся уже все зібрали

post-27478-1330706977.jpgpost-27478-1330706993.jpg

завів,машина їде :rolleyes: і я щасливий полетів по справах :smcar:

але не тут то було і на наступний день почалися проблеми з авто.

Далі були скандали,консиліум автомеханіків :lol: нові запчастини ......... і купа потраченого часу.

Все що сталось далі опишу пізніше!

Изменено пользователем Любомир
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 268
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Изображения в теме

Привіт, я бачу в тебе шпилька натяжного ролика стоїть на верхній дирці на ГБЦ, а у мене на нижній, не скажеш чи є в цьому різниця? А то у мнене на нижній вже різьба погана, от і думаю, що буде коли я шпильку перекручу у верхню дирку. В мене блок стоїть 1,5, а ГБЦ судячи з маркування з 1.3.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Привіт.

Чесно кажучи не знаю :unknw:

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Привіт, я бачу в тебе шпилька натяжного ролика стоїть на верхній дирці на ГБЦ, а у мене на нижній, не скажеш чи є в цьому різниця? А то у мнене на нижній вже різьба погана, от і думаю, що буде коли я шпильку перекручу у верхню дирку. В мене блок стоїть 1,5, а ГБЦ судячи з маркування з 1.3.

Уважно читаємо, і розуміємо, що у автора шпилька стоїть неправильно.

1300 і 1500

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Уважно читаємо, і розуміємо, що у автора шпилька стоїть неправильно.

1300 і 1500

А як же він їзде? :blink:

Ось у мене блок стоїть 1.5, а ГБЦ судячи з маркування під 1.3. Шпилька на нижній дирці, то шо теж неправильно? Бо тут написано Шпилька натяжного ролика ввернута в отверстие 1 (нижнее) на двигателе -2108; в отверстие 2 (верхнее) на двигателе -21081.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А як же він їзде? :blink:

Ось у мене блок стоїть 1.5, а ГБЦ судячи з маркування під 1.3. Шпилька на нижній дирці, то шо теж неправильно? Бо тут написано Шпилька натяжного ролика ввернута в отверстие 1 (нижнее) на двигателе -2108; в отверстие 2 (верхнее) на двигателе -21081.

В тебе правильно. 1,5 і 1,3 - шпилька має бути на нижній дирці, бо висота блоку однакова. В 1,1 висота блоку меньша, тому шпильку перенесли вище, щоб можна було використовувати однакові ремені.

Головки 21081 і 2108 - однакові і йшли з двома отворами, як під 1,3(1,5) так і під 1,1.

Изменено пользователем ND4SPD13
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

В тебе правильно. 1,5 і 1,3 - шпилька має бути на нижній дирці, бо висота блоку однакова. В 1,1 висота блоку меньша, тому шпильку перенесли вище, щоб можна було використовувати однакові ремені.

Головки 21081 і 2108 - однакові і йшли з двома отворами, як під 1,3(1,5) так і під 1,1.

От у мене у сусіда є ВАЗ 2109 блок 1.3 шпилька на верхній дирці, і їздить він так уже більше 2 років, і нічого все нормально. А їздить жостко.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

От у мене у сусіда є ВАЗ 2109 блок 1.3 шпилька на верхній дирці, і їздить він так уже більше 2 років, і нічого все нормально. А їздить жостко.

Цікаво, а як вдалося натягнути ремінь? Я пробував, в мене не вийшло. :pardon:
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Цікаво, а як вдалося натягнути ремінь? Я пробував, в мене не вийшло. :pardon:

Не знаю, але факт остається фактом - "Вона працює".

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Уважно читаємо, і розуміємо, що у автора шпилька стоїть неправильно.

1300 і 1500

Виясняється,що стоїть не правильно,тому що якісь криворукі майстри зірвали різьбу на шпильці :pardon:

тому прийшлось поставити на іншу.

На мою думку,ніяких смертельних наслідків з подібного не буде.

Дякую за підказку :thank_you:

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти