Рекомендуемые сообщения

Народ підкажіть що за роз'єм на проводці (позначений стрілкою) (фото не моє)

demontazh_generatora_2110_500.jpgi.gif

в мене відламався провід біля самої клемки, їздютак вже пару днів, нічого дивного в поведінці авто поки що не помітив. Хотілося б знати для чого він. 

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 1,9т
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Друзі, у мене сьогодні донька родилася, тепер маю дві донечки—зірочки.

Довго мучився із біднішою сумішшю на газу на високих обертах. На ХХ і на середніх наче все нормально, а на високих по карті газу видно, що газова лінія нижча за бензинову. Взяв у товариша планку

Привіт, хто читає мій бортовик. Накінецьто підходять до завершення мої плани які мав зробити за літо. 1. Повна переборка передньої ходової. Замінено все крім опорників, вони ще в нормал

Изображения в теме

Сьогодні купив ось такий вимикач маси ціна 75 грн

Foto1310_500.jpgi.gif

Foto1311_500.jpgi.gif

і клемку під провід, бо на вимикачові контактний болт аж на 10 мм

Foto1313_500.jpgi.gif

ну і коробочка

Foto1314_500.jpgi.gif

Як думаєте ставити зразу чи краще розібрати і добре подивитись, який стан контактів, щоб не було "сюрпризів" пізніше.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

по ідеї там нічому ламатись. Але передивитися все не завадить)

 

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
6 часов назад, Лесик сказал:

по ідеї там нічому ламатись. Але передивитися все не завадить)

 

Бачив відео з приводу схожого вимикача, то там контакти ледь-ледь торкались - від цього був перегрів болта ззаду вимикача і ізолятор під болтом розплавився. От і думаю розібрати і подивитись щодо чого.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Прикріпив вимикач маси. Як на мене такий спосіб буде найкращим. Сам вимикач до клеми "-" , а від вимикача два кабелі: один на кузов авто, другий на шпильку КПП біля стартера.

А щоб не провернути "случайно" ручку в другу сторону, позначив червоним "викл" , синім "вкл".

Foto1317_500.jpgi.gif 

 

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Выключатель массы - вещь конечно хорошая. Но в ней есть много подводных камней. Я себе ставил в одно время выключатель массы по принципу закручивания болта. Все вроде работало, но в один прекрасный день я стартером "вжикнул" и все сразу потухло. Оказалось в этом болту сверху выгорела резьба, это притом что этот болт-выключатель всегда затягивался до упора.

И еще один из камней. Если в этом выключателе массы начнет отходить контакт на ходу, то можно смело попрощаться с всеми светодиодными лампочками которые в этот момент будут включены. Скачки напряжения их почти сразу убивают.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
9 часов назад, sergey_res сказал:

Выключатель массы - вещь конечно хорошая. Но в ней есть много подводных камней. Я себе ставил в одно время выключатель массы по принципу закручивания болта. Все вроде работало, но в один прекрасный день я стартером "вжикнул" и все сразу потухло. Оказалось в этом болту сверху выгорела резьба, это притом что этот болт-выключатель всегда затягивался до упора.

И еще один из камней. Если в этом выключателе массы начнет отходить контакт на ходу, то можно смело попрощаться с всеми светодиодными лампочками которые в этот момент будут включены. Скачки напряжения их почти сразу убивают.

Болт-вимикач у мене теж стояв років 4. А коли варив-красив кузов то знімав все лишнє, і вже потім при установці перетягнув гайку, до якої кріпиться провід з клемою і той вимикач зламався, а так 4 роки відпрацював на ура. А цей вимикач перед установкою розібрав, то контакти в ньому наче надійні, хоча не порадувало одне - контактний болт сидить в пласмасовому ізоляторі, якщо сильно затягнути гайку то той ізолятор може лопнути.

Сьогодні зловив гаву і мало не влетів в такий рівчачок

Foto1318_500.jpgi.gifi.gif

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Вот потому, как по мне, лучше поставить НОРМАЛЬНЫЕ предохранители на каждый узел (можно даже дополнительно). И не морочить голову с выключателями массы. А на каждый узел, который может давать утечку при длительном простое авто, я бы установил дополнительный выключатель.

А на магнитолу (узел всегда дающий утечку), если не подключена через АСС, я установил два диода по схеме из DRIVE2.RU, и утечка через нее идет минимальная. Машина зимой -10 - -15  простояла 1,5 недели в неотапливаемом гараже завелась без проблем, стартер почти не упирался. 

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
1 минуту назад, sergey_res сказал:

Вот потому, как по мне, лучше поставить НОРМАЛЬНЫЕ предохранители на каждый узел (можно даже дополнительно). И не морочить голову с выключателями массы. А на каждый узел, который может давать утечку при длительном простое авто, я бы установил дополнительный выключатель.

А на магнитолу (узел всегда дающий утечку), если не подключена через АСС, я установил два диода по схеме из DRIVE2.RU, и утечка через нее идет минимальная. Машина зимой -10 - -15  простояла 1,5 недели в неотапливаемом гараже завелась без проблем, стартер почти не упирался. 

Я вимикач маси поставив на всюк випадок. Бо пару років назад вмикнув музику завів авто і поїхав, аж черех метрів 500-700 почув, що щось жужить під капотом, зупинився, а стартер маслає на всю катушку. Поки відкрив багажник, поки знайшов ключик на 10, поки зняв клему, то він бідолаха натерпівся немало. От тому й поставив вимикач маси. Та й їздю зараз мало, то коли авто в гаражі стойть 1-1,5 тижня, то я  на той час вимикаю масу.

А магнітолу підключив взагалі через вимикач окремий.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ну если его редко трогать или вообще на всякий случай, то тогда согласен пусть стоит. А если все время включать-выключать, то лучше проводку перебрать и устранить утечку.

 

А если без выключателя массы, то лучше рядом с аккумулятором держать маленький топорик, чтобы в случае аварийной ситуации перерубать массу))))))))))))))))

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • ВОВ@Н изменил название на Мій ВАЗик 21099

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти