Рекомендуемые сообщения

На днях прогоріли "штани".

Foto1948_500.jpgi.gif

Думав зніму щоб заварити, але згадав що одна шпилька в колекторі ввірвана і без "приколів" не обійдеться, бо чи вжметься прокладка на 3 шпильках невідомо.

Зняв я ті штани, а там вже нема що варити, метал тонкий, а швів від сварки більше ніж потрібно.

Купив нові 160 грн, бо на нержавійку 380 грн грошей шкода.

Foto1947_500.jpgi.gif

А щоб висверлити зломану шпильку прийшлось знімати защіту, розпрагти внутрішню гранату, щоб вийняти првід, бо теж заважав.

Висверлював прямо з ями,  то ж дирка вийшла трішки більша нім метчик на 8 мм, тому для надійності, щоб шпилька не витяглася посадив її на холодну сварку. Далі все зібрав назад. Завів щоб перевірити чи нігде не пускає гази,  і на тих штанах почала вигорати краска, з під капота валує сивий дим, сусід по гаражу прибіг на запах диму.

Також зняв чохли з сідушок щоб попрати. Потихеньку передивляюся всі вузли на машині - готуюся до поїздки на море.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 месяца спустя...
  • Ответов 1,9т
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Друзі, у мене сьогодні донька родилася, тепер маю дві донечки—зірочки.

Довго мучився із біднішою сумішшю на газу на високих обертах. На ХХ і на середніх наче все нормально, а на високих по карті газу видно, що газова лінія нижча за бензинову. Взяв у товариша планку

Привіт, хто читає мій бортовик. Накінецьто підходять до завершення мої плани які мав зробити за літо. 1. Повна переборка передньої ходової. Замінено все крім опорників, вони ще в нормал

Изображения в теме

Друзі перестав працювати у мене стартер БАТЕ. Після його розбору виявив підпалені щотки і у місці прилягання їх до якоря вони стали якимись корявими, але це пів біди, а ось на якорі, де прилягають щотки появились раковини. Якщо я шліфану його, то працюватиме він чи вже ні. 

IMG_20171008_150046.jpg

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

токарю отдай пусть на станке снимут пару соток и шлифанут, если есть куда протачивать

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
29 минут назад, kostyan78 сказал:

токарю отдай пусть на станке снимут пару соток и шлифанут, если есть куда протачивать

Именно так. А стартер до последнего работал?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Історія така: їздив я на ньому років 7, потім з часом почав відчувати, що він став крутити ніби сідає АКБ. З кожни днем гірше й гірше, замінив АКБ — нічого не змінилося. Потім при заводці почали тухнути прибори і стартер ставав теплим.

Розібрав, почистив від сажі і бруду, повитягав з нього навіть магніти (потім мені сказали що цього без потреби не треба, бо магніти мають різну полярність і треба почтавити їх правильно)  я зібрав перший раз не правильно, стартер взагалі не крутив. Потім знайшов в Інтернеті як правильно їх розміщувати. Зібрав, їздив 2—3 місяці, і знову почув що стартер вяло крутить, але крутити  взагалі він перестав за один день. Після розбору виявив те що на фото вище.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Не мешало бы проверить сам якорь.

  • Upvote 1
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Согласен надо проверить якорь. Возможно в нем витковое замыкание, раковины на ламелях якоря говорят о сильном коротком замыкании. Также надо проверить сопротивление изоляции обмоток на корпус якоря. При пробитии изоляции ситуация аналогичная.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Дякую за поради, буду пробувати.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 4 недели спустя...

Замінив рульові наконечники  на ВИСовські у червоній коробочці, зробив розвал, вілбалансував зимові колеса і сьогодні вже перевзув.

 

IMG_20171105_162026.jpg

Изменено пользователем ВОВ@Н
  • Like 1
  • Upvote 1

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 5 недель спустя...

Недавно на форумі у товариша KT315 купив б/у стартер Динамо - Болгарія, правда без втягуючого.

Starter_Dynamo_500.jpgi.gif

Вятгуюче знайшов на ОЛХ за 180 грн нове. В Інтернет-магазинах воно коштує в  межаж 250-270 грн, а у нас в автьомагазинах взагалі - 370 грн. Зробив ревізію стартеру, поставив втягуюче, вирізав на днях прокладочку між втягуююяим і корпусом. Все працює, заводиться добре. Проте старий стартер ІСКРА возю поки що в багажнику, пока тестую Динамо.

Запчастини на Динамо дешевші в рази, наприклад на Іскру втягуюче коштує в межах 700-800 грн на Динамо 250-270, бендикс на Іскру коштує 430, на Динамо в межах 150-180 грн.

Заміну стартера робив по причині що на моїй Іскрі лопнула кришка на втягуючому, я її склеїв холодною сваркою, і стягнув стяжкою

IMG_20171006_180046_500.jpgi.gif

але якщо прийдеться поміняти контактні болти  і пластину то назад я кришку вже не зберу. Нігде в інтернеті не можу знайти такої кришки.

Screenshot_2017_11_21_22_41_22_500.jpgi.gif

Може хто знає де можна знайти, чи купити навіть б\у, буду вдячний за допомогу. 

 

Изменено пользователем ВОВ@Н
  • Upvote 1

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • ВОВ@Н изменил название на Мій ВАЗик 21099

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти