ВОВ@Н 209 Опубликовано 14 июля, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 14 июля, 2017 На днях прогоріли "штани". Думав зніму щоб заварити, але згадав що одна шпилька в колекторі ввірвана і без "приколів" не обійдеться, бо чи вжметься прокладка на 3 шпильках невідомо. Зняв я ті штани, а там вже нема що варити, метал тонкий, а швів від сварки більше ніж потрібно. Купив нові 160 грн, бо на нержавійку 380 грн грошей шкода. А щоб висверлити зломану шпильку прийшлось знімати защіту, розпрагти внутрішню гранату, щоб вийняти првід, бо теж заважав. Висверлював прямо з ями, то ж дирка вийшла трішки більша нім метчик на 8 мм, тому для надійності, щоб шпилька не витяглася посадив її на холодну сварку. Далі все зібрав назад. Завів щоб перевірити чи нігде не пускає гази, і на тих штанах почала вигорати краска, з під капота валує сивий дим, сусід по гаражу прибіг на запах диму. Також зняв чохли з сідушок щоб попрати. Потихеньку передивляюся всі вузли на машині - готуюся до поїздки на море. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 8 октября, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 8 октября, 2017 Друзі перестав працювати у мене стартер БАТЕ. Після його розбору виявив підпалені щотки і у місці прилягання їх до якоря вони стали якимись корявими, але це пів біди, а ось на якорі, де прилягають щотки появились раковини. Якщо я шліфану його, то працюватиме він чи вже ні. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
kostyan78 5 Опубликовано 8 октября, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 октября, 2017 токарю отдай пусть на станке снимут пару соток и шлифанут, если есть куда протачивать Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
toxa777 122 Опубликовано 8 октября, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 октября, 2017 29 минут назад, kostyan78 сказал: токарю отдай пусть на станке снимут пару соток и шлифанут, если есть куда протачивать Именно так. А стартер до последнего работал? Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 8 октября, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 8 октября, 2017 Історія така: їздив я на ньому років 7, потім з часом почав відчувати, що він став крутити ніби сідає АКБ. З кожни днем гірше й гірше, замінив АКБ — нічого не змінилося. Потім при заводці почали тухнути прибори і стартер ставав теплим. Розібрав, почистив від сажі і бруду, повитягав з нього навіть магніти (потім мені сказали що цього без потреби не треба, бо магніти мають різну полярність і треба почтавити їх правильно) я зібрав перший раз не правильно, стартер взагалі не крутив. Потім знайшов в Інтернеті як правильно їх розміщувати. Зібрав, їздив 2—3 місяці, і знову почув що стартер вяло крутить, але крутити взагалі він перестав за один день. Після розбору виявив те що на фото вище. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
toxa777 122 Опубликовано 8 октября, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 октября, 2017 Не мешало бы проверить сам якорь. 1 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
sergey_res 1 Опубликовано 8 октября, 2017 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 октября, 2017 Согласен надо проверить якорь. Возможно в нем витковое замыкание, раковины на ламелях якоря говорят о сильном коротком замыкании. Также надо проверить сопротивление изоляции обмоток на корпус якоря. При пробитии изоляции ситуация аналогичная. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 9 октября, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 9 октября, 2017 Дякую за поради, буду пробувати. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 5 ноября, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 5 ноября, 2017 (изменено) Замінив рульові наконечники на ВИСовські у червоній коробочці, зробив розвал, вілбалансував зимові колеса і сьогодні вже перевзув. Изменено 5 ноября, 2017 пользователем ВОВ@Н 1 1 Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 5 декабря, 2017 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 5 декабря, 2017 (изменено) Недавно на форумі у товариша KT315 купив б/у стартер Динамо - Болгарія, правда без втягуючого. Вятгуюче знайшов на ОЛХ за 180 грн нове. В Інтернет-магазинах воно коштує в межаж 250-270 грн, а у нас в автьомагазинах взагалі - 370 грн. Зробив ревізію стартеру, поставив втягуюче, вирізав на днях прокладочку між втягуююяим і корпусом. Все працює, заводиться добре. Проте старий стартер ІСКРА возю поки що в багажнику, пока тестую Динамо. Запчастини на Динамо дешевші в рази, наприклад на Іскру втягуюче коштує в межах 700-800 грн на Динамо 250-270, бендикс на Іскру коштує 430, на Динамо в межах 150-180 грн. Заміну стартера робив по причині що на моїй Іскрі лопнула кришка на втягуючому, я її склеїв холодною сваркою, і стягнув стяжкою але якщо прийдеться поміняти контактні болти і пластину то назад я кришку вже не зберу. Нігде в інтернеті не можу знайти такої кришки. Може хто знає де можна знайти, чи купити навіть б\у, буду вдячний за допомогу. Изменено 5 декабря, 2017 пользователем ВОВ@Н 1 Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти