Рекомендуемые сообщения

На вихідних не було що робити вирішив перенести омивачі скла з капота на зябра,

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

бо не подобалося коли після омивання скла, ці потьоки течуть аж до фар. Потім це все припадає пилюкою і т.д.

В магазині купив резинові заглушечки,

ИзображениеИзображение

не знаю з чого вони, але в дирки замість омивача стали на ура.

ИзображениеИзображение

Свої рідні форсунки прийшлось викинути, а купив якість другі, теж не знаю з якої машини, але в них плюс в тому що можна струю направити вище ніж на рідних форсунках.

Тепер при омиванні скла вода збігає по склі, а капот чистесенький :yahoo: .

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 1,9т
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Друзі, у мене сьогодні донька родилася, тепер маю дві донечки—зірочки.

Довго мучився із біднішою сумішшю на газу на високих обертах. На ХХ і на середніх наче все нормально, а на високих по карті газу видно, що газова лінія нижча за бензинову. Взяв у товариша планку

Привіт, хто читає мій бортовик. Накінецьто підходять до завершення мої плани які мав зробити за літо. 1. Повна переборка передньої ходової. Замінено все крім опорників, вони ще в нормал

Изображения в теме

У нас вже місцями появляється чистий без снігу і криги асфальт. Вчора їхав з села і на швидості до 90 км/год відчув вібрацію на рулі. Раніше теж було подібне, але грішив на дорогу вкриту кригою, а тут чистий асфальт і вібрація :wacko: .

Заїхав на шиномонтаж, і мінус 60 грн на балансировку всіх коліс. Перевіряти результат не було де, в місті на дорозі ще лежить лід і після вчорашнього дощу почало примерзати, тож ризикувати не став.

Також мені випав на спідометрі ДжекПот ИзображениеИзображение

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 1 месяц спустя...

Привіт всім, давненько нічого не писав, в принципі й писаити не було про що. Машинка бігає - колеса крутяться.

От на днях вирішив поставити собі на авто ДХО. Довго зважував за і проти, навіть тут на форумі в Правовій допомозі тему створив про правомірність установки ДХО. Так я їх купив давненько і щоб не валялися все таки на свіх як то кажуть страх і ризик вирішив поставити.

Встановляв по тій схемі що намальована на коробці:

ИзображениеИзображение

Підключав теж так як має бути: тобто вмикається запалення - вмикаються ДХО, вмикаю габарити - ДХО гаснуть.

Підключав через 5 лапкове реле:

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

На всякий випадок підключив через кнопку, яка колись служила для вмикання вентилятора радіатора. Якщо буде за ДХО кіпіш то просто вимкну з кнопки і все:

ИзображениеИзображение

Все це звичайно йде через запобіжник (фото забув зробити).

Довго думав куди встановити ці ДХО, але найкращий варіант мені сподобався над протитуманками:

ИзображениеИзображение

Звиняйте фото робив телефоном, то понятно, що повну якість не покажу, але вживу світять добре, видно наче далеко:

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

А ще помітив, що грязюка яка летить з під передніх коліс осідає на порогах, а зимова сіль з піском місцями оббили краску. Коротше красота красотою а порогів жалко. Вирішено було купити 2 бризговики (наче Жилулівські), і прикріпив їх до підкрилків.

ИзображениеИзображение

Може трохи й низько але хоч машина чиста, а то не раз штанами обтирав пороги коли сідав до машини.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...

Значить вирішив на вихідних замінити задню подошку КПП, бо моя якась м'яка і потріскана на ній резина. Знайшов в одному з 5 магазинів, і то тільки фірми БРТ.

ИзображениеИзображение

Заїхав на яму і почав знімати, спершу все пропшикав ВД-40, щоб легше відкрутити. Ну на коробці болти пішли легко, бо влітку знімав КПП, а от на днищі авто ті болти (шпильки) зірвались тугенько. Ну я на радощах доску на яму, домкрат під КПП, (добре що в защіті мотора є дирка під злив/залив масла до коробки), піддомкратив коробку і давай відкручувати гайки на тих шпильках.

ИзображениеИзображение

Права гайка, та що з пасажирської сторони пішла добре. Ліва теж почала йти нормально і тут... :wacko: :wacko: :blink: :blink: майже на кінці різьби, шпилька робить оборот разом з гайкою. Мля... в мене душа в п'яти,... ну все думаю шпильці прийшом кінець. Пробую закрути, шпилька зробила пів оберта і зупинилась, гайка почала закручуватись. Ну думаю ладно, буде тепло, поїду до сварщика щось придумаєм. Закручую і другу гайку, вже маю збирати ключі, але в голові підкрадається мисля "А може попробувати все ж таки відкрутити". Залазю в яму відкручую знову праву гайку, потім ліву. ...І знову теж саме, на кінці різьби гайка з шпилькою роблять один поворот. Ну думаю добре пів різьби воно йде легко, а клине на виході. Закручую я ту гайку назад, беру ножовочне полотно по металу і начинаю якось пробувати спиляти кінець шпильки. Заважає бензопровід, сама подушка і так місця мало :wacko: Пів години матюків, зломане полотно і кінець мому терпінню, а в шпильці надріз може на 1 мм.

Короче плюнув я на ту різку - попробую крутити, що буде те буде. Крутю і думаю хоч би не зірвати шпильку, бо сквозного болта мамуть поставити з салону не вийде. Але шпилька зробивши ще пів-оберта зупинилась, пішла тільки гайка.

Благо все зняв, порівняв подушки нову і стару.

ИзображениеИзображение

Стара порепана вся і резина м'яка на ній, мабуть ще рідна. Нова якась жорсткіша.

Поставив я нову на авто. Та злоякісна шпилька при закручуванні зробила знову майже 1,5 оберта і зупинилась. Закрутив я всі гайки і болти і на тест драйв.

Відчуття позитивні, при рушанні вперд чи назад ричаг КПП в салоні майже не ворушиться (на старій подушці він вигинався то вперед, то назад). Коли їхати 1 або 2 передачею і різко пустити газ - то вже не відчувається ривок, який був раніше.

Короче зробленою роботою задоволений, не рахуючи того, що замерз як собака, пока сидів в ямі.

Тепер питання: Як тримається там та шпилька, і що можна буде зробити якщо прийдеться її замінити.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

На мою думку якраз добре, що знайшов фірми БРТ, а не Севі. Я начитавшись інтернету замінив всі подушки на севі. Для мене жорсткі, іде вібрація на ричаг куліси.

По шпильці в самому питанні вже є відповідь - шпилька закручується в закладну гайку на кузові. В мене одна взагалі відкрутилась (гайка, яка прижимає вухо подушки прикипіла до шпильки), так і закручую подушку нею як болтом :)

Гірше якщо шпилька всередині зламається, тоді потрібно висверлювати.

Изменено пользователем AXID

Не усложняйте простое!

Для человека нет ничего невозможного, но цель должна оправдывать средства.

Лучшее — враг хорошего...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

На мою думку якраз добре, що знайшов фірми БРТ, а не Севі. Я начитавшись інтернету замінив всі подушки на севі. Для мене жорсткі, іде вібрація на ричаг куліси.

По шпильці в самому питанні вже є відповідь - шпилька закручується в закладну гайку на кузові. В мене одна взагалі відкрутилась (гайка, яка прижимає вухо подушки прикипіла до шпильки), так і закручую подушку нею як болтом :)

Гірше якщо шпилька всередині зламається, тоді потрібно висверлювати.

О, друже дякую, заспокоїв, бо я думав що може там болт з плоскою головкою з середини приварений, а якщо то просто шпилька, то це легше.

А на рахунок подушок, то я восени поміняв передню, теж на БРТ, позавчора задню, ще осталося купити ту що на коробці біля стартера. А ти кажеш, що подушки СЕВІ жорсткі, а що можеш сказати на рахунок СЕВовських опор на передні стойки. Просто брат продав машину, а опори новенькі осталися (я до речі йому купував їх тут на форумі в товариша АНТОНА) от він мені і пропонує їх купитив в нього.

На весну планую перетрусити весь передок крім стойок, от і думаю чи перекупити в брата СЕВовські чи шукати щось інше.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

О, друже дякую, заспокоїв, бо я думав що може там болт з плоскою головкою з середини приварений, а якщо то просто шпилька, то це легше.

А на рахунок подушок, то я восени поміняв передню, теж на БРТ, позавчора задню, ще осталося купити ту що на коробці біля стартера. А ти кажеш, що подушки СЕВІ жорсткі, а що можеш сказати на рахунок СЕВовських опор на передні стойки. Просто брат продав машину, а опори новенькі осталися (я до речі йому купував їх тут на форумі в товариша АНТОНА) от він мені і пропонує їх купитив в нього.

На весну планую перетрусити весь передок крім стойок, от і думаю чи перекупити в брата СЕВовські чи шукати щось інше.

Я себе ставил впереди спорт тольяти) Избавился от крена двигателя, он даже вперед чуть подался, и жоще зафиксирован. Пошевелить ацки сложно). Остальные подухи БРТ. Думаю скоро поставить спорт заднюю. А то что подушки жоще так то ничего. Дольше гранаты проживут)...и пидорачи на ухабах вылетать не будут).

Я за жосткость в подкапотном пространстве :lol: . А по поводу опор тоже интересно что их замена вообще даст)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А по поводу опор тоже интересно что их замена вообще даст)

В якому сенсі що може дати заміна опор?

В мене стоять не знаю якої фірми і резинова основа просіла вже, а тут брат пропонує нові за невелику ціну, от і думаю чи брати в нього СЕВІ, чи шукати щось інше. Ось і вся причина заміни. Чи може я тебе не зрозумів?

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А по поводу опор тоже интересно что их замена вообще даст)

В якому сенсі що може дати заміна опор?

В мене стоять не знаю якої фірми і резинова основа просіла вже, а тут брат пропонує нові за невелику ціну, от і думаю чи брати в нього СЕВІ, чи шукати щось інше. Ось і вся причина заміни. Чи може я тебе не зрозумів?

Я имею ввиду, что даст замена стоковых опор на опоры от севи? (управляемость, комфорт шумовой или еще чего?)
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Я имею ввиду, что даст замена стоковых опор на опоры от севи? (управляемость, комфорт шумовой или еще чего?)

Та я й сам не знаю, просто всі кажуть, що СЕВІ кращі за стокові опори. Тим паче ціну пропонують за СЕВІ стільки як і за сток, то чому б не взяти?

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • ВОВ@Н изменил название на Мій ВАЗик 21099

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти