Рекомендуемые сообщения

Ну незнаю... Я собі поміняв опорні БРТ замість севі сафарі, прожини К-флекс замість ППРЗ комфорт і прокачав стойки взамін патронів Боже. Стало набагато комфортніше (мягше), панель і пласмаса салону вже так не скрипить.

Особисто для себе зробив висновок - нічого ставити бездумно на сток машину для їзди по наших ямах, якісь усилені резинові деталі і жорстку ходову. Головне купити заводські запчастини не підвальні - і буде щастя :)

Про вироби севі говорять, що вони ходять довше ніж заводські, а за рахунок чого? Напевно за рахунок "дубовішої" резини. Моя думка - ставити БРТ. "Лучшее — враг хорошего..."

Изменено пользователем AXID

Не усложняйте простое!

Для человека нет ничего невозможного, но цель должна оправдывать средства.

Лучшее — враг хорошего...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 1,9т
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Друзі, у мене сьогодні донька родилася, тепер маю дві донечки—зірочки.

Довго мучився із біднішою сумішшю на газу на високих обертах. На ХХ і на середніх наче все нормально, а на високих по карті газу видно, що газова лінія нижча за бензинову. Взяв у товариша планку

Привіт, хто читає мій бортовик. Накінецьто підходять до завершення мої плани які мав зробити за літо. 1. Повна переборка передньої ходової. Замінено все крім опорників, вони ще в нормал

Изображения в теме

Ну незнаю... Я собі поміняв опорні БРТ замість севі сафарі, прожини К-флекс замість ППРЗ комфорт і прокачав стойки взамін патронів Боже. Стало набагато комфортніше (мягше), панель і пласмаса салону вже так не скрипить.

Особисто для себе зробив висновок - нічого ставити бездумно на сток машину для їзди по наших ямах, якісь усилені резинові деталі і жорстку ходову. Головне купити заводські запчастини не підвальні - і буде щастя :)

Про вироби севі говорять, що вони ходять довше ніж заводські, а за рахунок чого? Напевно за рахунок "дубовішої" резини. Моя думка - ставити БРТ. "Лучшее — враг хорошего..."

Да, заводські деталі зараз як лотерея. :angry:

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Да, заводські деталі зараз як лотерея. :angry:

Думаю что если поставить лучшее (проверенные) запчасти то хуже не будет, а жизнь авто продлиться и тратиться в итоге надо будет меньше)...себе ставил рулевые и шаровые МООG, руль крутиться легче как на месте так и в движении...разница на запчасти завод и фирмы (аналог) процентов на 20. Щитаю что от такой покупки не проиграл))
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ну незнаю... Я собі поміняв опорні БРТ замість севі сафарі, прожини К-флекс замість ППРЗ комфорт і прокачав стойки взамін патронів Боже. Стало набагато комфортніше (мягше), панель і пласмаса салону вже так не скрипить.

Особисто для себе зробив висновок - нічого ставити бездумно на сток машину для їзди по наших ямах, якісь усилені резинові деталі і жорстку ходову. Головне купити заводські запчастини не підвальні - і буде щастя :)

Про вироби севі говорять, що вони ходять довше ніж заводські, а за рахунок чого? Напевно за рахунок "дубовішої" резини. Моя думка - ставити БРТ. "Лучшее — враг хорошего..."

Ну так, жорсткі опори двигуна - це для спорту, де потрібно, щоб він не "прокручувався" при натискуванні на газ, але в міському автомобілі це не є настільки актуальним, там навпаки важливим є, щоб вібрація з двигуна на кузов не передавалась.

Стосовно підвіски маю трохи інший досвід.

Ні, я не вважаю, що в місті потрібні різні спортивні деталі, які забезпечують максимальну жорсткість, тому що так і кузов може повести, силового ж каркасу нема. Та і комфорту теж тоді не буде. Але от на м'яких стійках по наших ямах я їздити не можу. Взагалі тут є зв'язка двох деталей, стійки і опори. Жорсткіші стійки дають менші крени і з ними нема "пробоїв". Опори... Взагалі, я коли замість стокових опор поставив SS20, позбувся проблеми, яка мене мучила на стокових. Наприклад, з'їжджаєш з тротуару на дорогу, чи в яму глибшу, з різким краєм заїжджаєш, і колесо вниз - БАБАХ! З SS20 в таких ситуаціях колеса вниз не стріляють, а опускаються м'яко і контрольовано. Тобто, з одного боку підвіска стала жорсткішою, і при цьому по ямах їздити комфортніше. Це крім того, що легше крутиться кермо і чіткіші входи в повороти. Є можливість нормально балансувати масою автомобіля на швидкості, переносячи вагу на один, чи другий бік і "пролітаючи" над ямами. Ну і разом із цим бажано легші диски ще використовувати, якщо штамповку, то kfz, eurodisk, чи заводські фіат.

Ну, це просто моя приватна думка. Адже кожен машину під себе, під свою манеру їзди робить, і це правильно.

Ще стосовно картріджів Боге. Я їх витримав пів року, потім зняв. Машина перетворилась на каділак. Їдеш по трасі, а морда так плавно вверх-вниз-вверх-вних-вверх... Я так не можу. Ну і підвіску пробивало з ними.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ну так, жорсткі опори двигуна - це для спорту, де потрібно, щоб він не "прокручувався" при натискуванні на газ, але в міському автомобілі це не є настільки актуальним, там навпаки важливим є, щоб вібрація з двигуна на кузов не передавалась.

Стосовно підвіски маю трохи інший досвід.

Ні, я не вважаю, що в місті потрібні різні спортивні деталі, які забезпечують максимальну жорсткість, тому що так і кузов може повести, силового ж каркасу нема. Та і комфорту теж тоді не буде. Але от на м'яких стійках по наших ямах я їздити не можу. Взагалі тут є зв'язка двох деталей, стійки і опори. Жорсткіші стійки дають менші крени і з ними нема "пробоїв". Опори... Взагалі, я коли замість стокових опор поставив SS20, позбувся проблеми, яка мене мучила на стокових. Наприклад, з'їжджаєш з тротуару на дорогу, чи в яму глибшу, з різким краєм заїжджаєш, і колесо вниз - БАБАХ! З SS20 в таких ситуаціях колеса вниз не стріляють, а опускаються м'яко і контрольовано. Тобто, з одного боку підвіска стала жорсткішою, і при цьому по ямах їздити комфортніше. Це крім того, що легше крутиться кермо і чіткіші входи в повороти. Є можливість нормально балансувати масою автомобіля на швидкості, переносячи вагу на один, чи другий бік і "пролітаючи" над ямами. Ну і разом із цим бажано легші диски ще використовувати, якщо штамповку, то kfz, eurodisk, чи заводські фіат.

Ну, це просто моя приватна думка. Адже кожен машину під себе, під свою манеру їзди робить, і це правильно.

Ще стосовно картріджів Боге. Я їх витримав пів року, потім зняв. Машина перетворилась на каділак. Їдеш по трасі, а морда так плавно вверх-вниз-вверх-вних-вверх... Я так не можу. Ну і підвіску пробивало з ними.

Добре, за опори я зрозумів і згоден з тобою. Але на рахунок опори двигуна чомусь інша думка. По перше якщо, ти використовуєш розпорку стаканів передніх та що заходить під карбюратор то на стандартній опорі двигуна карбюратор, і особливо та частина де знаходиться мембрана холодного пуску (так здається :rolleyes: ), постійно чиркає о саму розпорку, тим самим за певний проміжок часу просто відбиває її і тоді кінець карбюратору (я свою зняв то так і валяться дома). Навіть коли поставив жорсткішу опору, то всеодно стрьомно ставити ту розпорку))). Також після установки жорсткої опори пішли стуки при активному дроселеруванні та більше не вибиває передачі). Вібрація є але не значна при їзді не помітна, тільки коли на світофорах стоїш трошки вібрує руль. В мене була стара стокова, нова стокова БРТ, та зараз спорт)...перевага як для мене спорт.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ну так, жорсткі опори двигуна - це для спорту, де потрібно, щоб він не "прокручувався" при натискуванні на газ, але в міському автомобілі це не є настільки актуальним, там навпаки важливим є, щоб вібрація з двигуна на кузов не передавалась.

Стосовно підвіски маю трохи інший досвід.

Ні, я не вважаю, що в місті потрібні різні спортивні деталі, які забезпечують максимальну жорсткість, тому що так і кузов може повести, силового ж каркасу нема. Та і комфорту теж тоді не буде. Але от на м'яких стійках по наших ямах я їздити не можу. Взагалі тут є зв'язка двох деталей, стійки і опори. Жорсткіші стійки дають менші крени і з ними нема "пробоїв". Опори... Взагалі, я коли замість стокових опор поставив SS20, позбувся проблеми, яка мене мучила на стокових. Наприклад, з'їжджаєш з тротуару на дорогу, чи в яму глибшу, з різким краєм заїжджаєш, і колесо вниз - БАБАХ! З SS20 в таких ситуаціях колеса вниз не стріляють, а опускаються м'яко і контрольовано. Тобто, з одного боку підвіска стала жорсткішою, і при цьому по ямах їздити комфортніше. Це крім того, що легше крутиться кермо і чіткіші входи в повороти. Є можливість нормально балансувати масою автомобіля на швидкості, переносячи вагу на один, чи другий бік і "пролітаючи" над ямами. Ну і разом із цим бажано легші диски ще використовувати, якщо штамповку, то kfz, eurodisk, чи заводські фіат.

Ну, це просто моя приватна думка. Адже кожен машину під себе, під свою манеру їзди робить, і це правильно.

Ще стосовно картріджів Боге. Я їх витримав пів року, потім зняв. Машина перетворилась на каділак. Їдеш по трасі, а морда так плавно вверх-вниз-вверх-вних-вверх... Я так не можу. Ну і підвіску пробивало з ними.

Щось я не вкурив оце речення Взагалі, я коли замість стокових опор поставив SS20, позбувся проблеми, яка мене мучила на стокових. Наприклад, з'їжджаєш з тротуару на дорогу, чи в яму глибшу, з різким краєм заїжджаєш, і колесо вниз - БАБАХ! З SS20 в таких ситуаціях колеса вниз не стріляють, а опускаються м'яко і контрольовано.

Як резинова опора може опускати машину м'яко і контроловано, може ти мав на увазі стойки (амортизатори)?

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Добре, за опори я зрозумів і згоден з тобою. Але на рахунок опори двигуна чомусь інша думка. По перше якщо, ти використовуєш розпорку стаканів передніх та що заходить під карбюратор то на стандартній опорі двигуна карбюратор, і особливо та частина де знаходиться мембрана холодного пуску (так здається :rolleyes: ), постійно чиркає о саму розпорку, тим самим за певний проміжок часу просто відбиває її і тоді кінець карбюратору (я свою зняв то так і валяться дома). Навіть коли поставив жорсткішу опору, то всеодно стрьомно ставити ту розпорку))). Також після установки жорсткої опори пішли стуки при активному дроселеруванні та більше не вибиває передачі). Вібрація є але не значна при їзді не помітна, тільки коли на світофорах стоїш трошки вібрує руль. В мене була стара стокова, нова стокова БРТ, та зараз спорт)...перевага як для мене спорт.

З огляду на розпорку згоден.

Щось я не вкурив оце речення Взагалі, я коли замість стокових опор поставив SS20, позбувся проблеми, яка мене мучила на стокових. Наприклад, з'їжджаєш з тротуару на дорогу, чи в яму глибшу, з різким краєм заїжджаєш, і колесо вниз - БАБАХ! З SS20 в таких ситуаціях колеса вниз не стріляють, а опускаються м'яко і контрольовано.

Як резинова опора може опускати машину м'яко і контроловано, може ти мав на увазі стойки (амортизатори)?

Якщо глянеш мій бортовик, там, прямо в першому повідомленні, є перелік стійок, які я ставив на свою машину і їздив на кожному з комплектів мінімум пів року, здебільшого рік. Так от, зі всіма ними було різке вистрілювання колеса вниз. І тільки минулого року, після установки SS20, це вистрілювання нарешті зникло. При чому це вже як мінімум третій комплект більштейна, тобто це точно не від амортизаторів залежить. На попередніх двох комплектах "стріляло", тоді були штатні опори (їх я завжди міняв при заміні стійок).

Про це ж, до речі, говорив мені уже давно автомайстер, якому я довіряю щось робити в своїй машині, коли самому ліньки, або не маю часу. І я теж відносився скептично, мовляв, як від опори може це залежати. Але факт. Опори SS20 Queen, занижені.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...

Дуже мене напружувала мисля, який в мене розхід пального. Скористався я старим способом: відключив шланг подачі пального, що йде до бензо-насоса, відкючив шланг, що йде на обратку. Завів авто, погазував кілька хвилин, щоб спалити весь бензин з карбюратора, я взяв пластикову пляшку, зробивши в кришці отвір, щоб вставити шланг подачі бензину, і шланг обратки. Набрав повну пляшку (500 мл) бензину, прив'язав її до розпорки, щоб дістали обоє шланги, вставив їх туди, вручну закачав бенз насосом і скуртивши одометр, я поїхав. І хватило мені тих 500 мл бензину майже на 6,6 км., тобто якщо 0,500/6,6=0,75757575л. Тобто в середньому це 7,5 л на 100 км. Наче нормально це при тому, що стояла зимня гума, жикльор в другій камері замість 97,5 стояв 100 і їхав я не дуже економлячи, тобто як завжди на 2 - 60км\час, 3-80, 4-100, 5-110.

Звичайно мій спосіб є пожеженебезпечний, але коли все це робив перевіряв не один раз всі вузли.

Потім подивившись прогноз погоди на 10 днів вперед, стало ясно, що снігу наче вже не буде і морозу теж. Помчав в гараж перевзуватися на літню гуму і свої "литі" коліщата. З заміную кожного колеса, машина набувала яскавості і красоти. Недагрма кащзав (здається) Г.Форд, що 90% красоти автомобіля залежить від коліс. Нехай не ковка, нехай не 14" чи 15", але "лиття" на 13" все ж внесло свої плюса в кращий вигляд автівки. Проте й появилися свої мінуси, на літній резині тепер руль крутиться як на ГАЗ-53. На зимній положив долоню на кермо - і на місці круть-круть, всеодно як з підсилювачем, на літній треба прикласти невеличке зусилля. Але то таке... привикнеться. Жорсткість піднялась теж на процентів десь так 50. Тепер на дорозі відчутно майже кожну ямку - воно й понятно літня гума твердіша. Може, хтось і скаже, що ще зарано перевзуватися, але вже як то кажуть "не в моготу".

Звичайно ж і фото:

ИзображениеИзображение

Ось так пройшов день.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

на літній резині тепер руль крутиться як на ГАЗ-53.

Все нормально, вісімка - це машина справжнього чоловіка, а не розніженої панянки :)

Коли ти повертаєш кермо, ти повинен відчувати, що ти його повертаєш, коли натискаєш на вимикач, маєш відчувати, що ти його натискаєш. Тоді ти проживаєш це, ти керуєш автомобілем, ти його водій, а не фікус якийсь в лєксусі, який сам за тебе все робить, навіть паркується, як каже один мій знайомий :)

Приємно бачити доглянуту машину, респект.

А перевзувся таки зарано. Правда, не знаю, як у вас, а на львівщині ще багато де сніг лежить, зараз +2 на градуснику. Ще тижнів 2 зачекати треба.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Все нормально, вісімка - це машина справжнього чоловіка, а не розніженої панянки :)

Коли ти повертаєш кермо, ти повинен відчувати, що ти його повертаєш, коли натискаєш на вимикач, маєш відчувати, що ти його натискаєш. Тоді ти проживаєш це, ти керуєш автомобілем, ти його водій, а не фікус якийсь в лєксусі, який сам за тебе все робить, навіть паркується, як каже один мій знайомий :)

Приємно бачити доглянуту машину, респект.

А перевзувся таки зарано. Правда, не знаю, як у вас, а на львівщині ще багато де сніг лежить, зараз +2 на градуснику. Ще тижнів 2 зачекати треба.

Сніг місцями де-не-де лижить тільки у затінку, а так наче вже й не холодно, та й катаюсь зараз мало.

Дякую за комплімент про доглянуту машинку, я її люблю :rolleyes: .

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • ВОВ@Н изменил название на Мій ВАЗик 21099

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти