ВОВ@Н 209 Опубликовано 29 августа, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 29 августа, 2013 ну я свой разбирал, так там на оси (куда крепится ротор(тот что ветер делает ) моторчика), так там пластиковая втулка. Вообщем я забил и купил лузар на подшипнике))...не так и дорого, зато надежно.Не дорого це скільки. Мені в магазині разом з уліткою пропонували за 220 грн, казали що завод, а без уліток немає. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Лесик 41 Опубликовано 30 августа, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 августа, 2013 Не дорого це скільки. Мені в магазині разом з уліткою пропонували за 220 грн, казали що завод, а без уліток немає.я купляв весною тому за ціну не скажу точно,але біля 170 грн., і без улітки. А продавці в магазині нагло брешуть. Запитай у Атома він ціно точно підкаже))я брав у нього. І завод наскільки я памятаю на підшипнику не робить. Ті самі втулки тільки нові. БортовичеГ) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 30 августа, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 30 августа, 2013 я купляв весною тому за ціну не скажу точно,але біля 170 грн., і без улітки. А продавці в магазині нагло брешуть. Запитай у Атома він ціно точно підкаже))я брав у нього. І завод наскільки я памятаю на підшипнику не робить. Ті самі втулки тільки нові.Я ще трішки покатаюсь з ним якщо гуркіт не пропаде то закажу у Атома. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Лесик 41 Опубликовано 30 августа, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 30 августа, 2013 Я ще трішки покатаюсь з ним якщо гуркіт не пропаде то закажу у Атома.тільки до зими не тягни, бо прийдеться буржуйку ставити))) БортовичеГ) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 30 августа, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 30 августа, 2013 тільки до зими не тягни, бо прийдеться буржуйку ставити))) Вобщето він крутиться так як треба, тільки чуть голосніше чим було. Але сьогодні їздив, пробував, то наче тихіше стало ніж було після ремонту. Так що ще почекаю, а до зиими ще далеко. Сьогогдні виявив, що січе газами з під прокладки між колектором і штанами. Після рихтовки і покраски "больного" місця займусь заміною прокладки. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 2 сентября, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 2 сентября, 2013 (изменено) Сьогодні забрав машинку від рихтовщика/покращика. Зробив наче добре, особливо вивів класно буртик арки крила, але по покрасці є один маленький соплик, він звичайно сховається під тою пластмаскою, що кріпиться на арку крила, але всеодно не хотілося, щоб воно там було.Отже, підбір краски 200 грам - 150 грн, робота по рихтовці/покрасці - 200 грн.Ну і звичайно фото:Завтра поїду в гараж сверлити дирки під пластмаску і дирки в крилі під підкрилок, і поміняю прокладку між колектором і штанами. Изменено 2 сентября, 2013 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
IvanVK 34 Опубликовано 3 сентября, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 3 сентября, 2013 Завтра поїду в гараж сверлити дирки під пластмаску і дирки в крилі під підкрилокне стоит, лучше наклей прозрачную плёнку, бронеплёнку, а то опять забьётся туда грязь, влага, а там и ржавчина не за горами Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 3 сентября, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 3 сентября, 2013 (изменено) не стоит, лучше наклей прозрачную плёнку, бронеплёнку, а то опять забьётся туда грязь, влага, а там и ржавчина не за горамиДирки там були давно тільки вони закрасились не повністю, та й з другої сторони під тією пластмаскою "грішок" попереднього підготовщика остався, а значить пластмаски залишаю.Согодні був секас з прокладкою штанів, верніше я думав, що то прокладка прогоріла і воно сікло тудою.Заїхав на яму, з горем пополам туди добрався, щоб відкрутити ті 4 гайки. Зверху не удобно, знизу ключ впирається. 40 хвилин матюків і стоїть нова прокладка. Мию руки, збираю ключі, заводю двигун,....а воно січе так само. Знову 40 хвилин матюки, знімаю штани, ....а там дирка з діаметром в 3-4 мм.На фото видно диркуПозичаю лісопета, їду до сварщика - 20 грн. і штани обварені по кругуВсе зібрав, тепер тишина. Изменено 3 сентября, 2013 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
MrrDemaN 26 Опубликовано 4 сентября, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 4 сентября, 2013 І так, на тому тижні прийшла посилка від товариша Viper (Діми). Замовляв я в нього рприборчик під назвою "ДХО Базік" тра ла ла...от чего ты брал управляющий плюс? как в схеме, от замка? тоесть при вкл зажигании, но ещё не заведенной машине, фары уже светят? Бортовичек О97 969 I7 36 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 4 сентября, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 4 сентября, 2013 от чего ты брал управляющий плюс? как в схеме, от замка? тоесть при вкл зажигании, но ещё не заведенной машине, фары уже светят?Управляючий "+" брав із колодки замка, там якийсь провід є (не пам'ятаю точно, наче коричневий) от я до нього і підключився. Короче коли включене запалення ДХО світить, коли провертається ключ на стартер, ДХО тухне, після возврату ключа ДХО світить. Удобно тим, що коли ключ на стартері ДХО тухне, при цьому коли провертається стартер то можуть бути скачки електроенергії, але ДХО не згорить бо ток на нього не йде, а появляється тоді коли ключ вернеться в робоче положення. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти