Рекомендуемые сообщения

І так, на вихідних з'явилась лишня хвилинка і я метнувся в гараж.

Помив літні коліщатка, тепер всю зиму будуть віддихати.

ИзображениеИзображение

Після пригоди із збитим собакою я поставив рижі стікляшки поворотів, які мені ще зразу не подобались, але поставиви те що було. І так поїздивши деякий час вирішено було купити білі, чомусь вони мені більше до душі.

Також я оцінив перевагу "довгого крила". Можна поміняти скло поворотів не знімаючи фар з машини. На короткому крилі в мене чомусь не виходило. Кілька хвилин і... вуаля

було

ИзображениеИзображение

стало

ИзображениеИзображение

Так мені сподобалось краще, якось машина стала веселіщою.

Позбиравши ключі, помітив, що під кришкою економайзера (на 3 болтиках) якто мокріє бензин. Відкрутив ті гвинтики зняв прокладку, а звідти струйкою потік бензин. Там стоїть такий наче клапанок, в ньому малесенький шарик, от той шарик чомусь і не перекривав бензин. Нажав зубочисткою на той шарик, відпустив, а він все одно не перекриває. Порився в своїх заначках знайшов деякі частини ремкомплекту карбюратора. Там знайшов диафрагму і той клапанок. Ну думаю зараз я тебе поміняю. А не тут то було. Вставив плоску отвьортку, а прокрутити не получається, і сильно не хочу крутити бо може зламатися, а воно падло не піддається, ще й отвьортка пів-метра. Якось зірвав, а виняти як, я й маленькими плоскогубцями, і кусачками, і підважував його. Короче покришив його так що осталось місце тільки з одного боку за що вчепитись. Стиснувши добре плоскогубці і зуби, маленькими оборотом туди-сюди я той клапан вирвав. Ось фото для порівняння, що я з нього зробив (старий ліворуч, новий праворуч, фотки погані але які є.

ИзображениеИзображение

Промив я те посадочне місце напором бензину за допомогою медицинського шприца

ИзображениеИзображение

і вставив той клапан на місце.

В мене до цього було щоб вийти на нормальний ХХ (900 об.хв) треба було довгенько їздити на підсосі. Думав, що із заміною клапана і діафрагми такого більше не буде, але нічого не змінилося.

До речі десь чув, що прокладка економайзера має бути м'якою і тонкою, а та, що в мене була і ту що поставив якісь наче твердоваті. Які їх треба для нормальної роботи.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 3 недели спустя...
  • Ответов 1,9т
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Друзі, у мене сьогодні донька родилася, тепер маю дві донечки—зірочки.

Довго мучився із біднішою сумішшю на газу на високих обертах. На ХХ і на середніх наче все нормально, а на високих по карті газу видно, що газова лінія нижча за бензинову. Взяв у товариша планку

Привіт, хто читає мій бортовик. Накінецьто підходять до завершення мої плани які мав зробити за літо. 1. Повна переборка передньої ходової. Замінено все крім опорників, вони ще в нормал

Изображения в теме

И знову доброї ночі всім хто ще не спить, або вже не спить.

Сьогодні вихідний день і я вирішив піти в гараж поставити туманки, які на днях прибули з Інтернет магазину Вінавто.

Вибір мій впав на такі

ИзображениеИзображение

Ціна хоч і 120 грн проте якість зборки як на мене хороша.

Корочи прихлдю я в гараж, а там "картина маслом" в прямому значенні слова. З правої сторони під двигуном пляма масла десь в діаметрі 60 см. Зразу подумав що то я перелив зимнього омивача, бо в мене бачок під верхом трішки тріснув, але помацав пальцями я переконався що то масло. Зразу зрадів що то масло, думаю слава богу не помпа, бо міняти в таку холодіну не дуже приємно, але потім друга мисля - масляний насос, сальник колінвала, прокладки піддона або маслонасосу, що теж не дуже радувало.

Короче ні про яку установок туманок вже не було й мови. Треба шукати утічку. З ями видно що масляний фільт весь мокрий, думаю може не дожав, але я його міняв вже давно, то й давно б воно мало побігти. Далі зняв воздухан і щиток ременя ГРМ - весь шкіш КВ в маслі... - ну все кердик прокладкам чи сальнику.

ИзображениеИзображение

Але протерши все ганчіркою думаю заведу двигун може покаже звідки воно слине. Завів, пару секунд поробив - і ось вона "утічка".

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

Гнало через масляний датчик, ігнало добряче за пару секунд знову все в маслі.

Думаю слава Богу, що це датчик. З родичом в машину і в магазин - 15 грн і новий датчик вже в гаражі

ИзображениеИзображение

Поставив, завів - нігде не сопливить - ура-а-а-а!

Промив все бензином, що було в маслі і пока сохло зібра все до купи (щиток, воздухан і т.д.)

Дальше пішла установка туманок, в комплекті йшли кронштейни які прикрутив до болтів що тримають бампер, Далі розібрав фари і за допомогою круглого напильника трішки дороби кріплення, щоб між туманками і бампером був менший зазор.

ИзображениеИзображение

Ось що вийшло

ИзображениеИзображение

з іншою фарою теж саме, підключив, і ось результат

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

Пока поскладав ключі і старі туманки в коробочку на дворі вже стемніло. Якраз пора відрегулювати фари.

Якість світла мені сподобалась. Туманки світять майже як ближнє світло - різниця не велика. Пучок зібраний в купу і в широку полосу, що не дає засліпити зустрічку. На старих туманках такого не було вони світили на всі 360 градусів і сліпили добряче всіх. Виставив я їх нижче ближнього світла.

І так, ось фото (звичайно мобілка не передає повної картинки, але приблизно, щоб було зрозуміло),

Туманки самі

ИзображениеИзображение

Ближнє світло

ИзображениеИзображение

Туманки+ближнє світло

ИзображениеИзображение

Відходив від машини на метрів 100 то наче не сліпить (на старих було гірше і світили вониякимось синьо-жовтим)

З дальнім вообще Бомба

А от робота ХХ мені якось всеодно не подобається, хоча і поміняв і електроклапан і блок ЕПХХ і все одно авто не тримає 900 обертів пока не прогріється майже до робочої температури, якщо температура менша робочої, то оберти десь в районі 600-700 обертів. Чи це так має бути. Я ось думаю, що я давненько регулював клапана, то чи може це бути причиною мого ХХ? Підкажіть.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А от робота ХХ мені якось всеодно не подобається, хоча і поміняв і електроклапан і блок ЕПХХ і все одно авто не тримає 900 обертів пока не прогріється майже до робочої температури, якщо температура менша робочої, то оберти десь в районі 600-700 обертів. Чи це так має бути. Я ось думаю, що я давненько регулював клапана, то чи може це бути причиною мого ХХ? Підкажіть.

Без підсосу? звичайно нижче 900, ще й єконометр витягує на прибоці

Тазы валят, а BMW говно,

Это факт, доказанный давно

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Без підсосу? звичайно нижче 900, ще й єконометр витягує на прибоці

Так це все без підсосу. А речення звичайно нижче 900, ще й єконометр витягує на прибоці не зовсім поняв :pardon:

Якщо при температурі 60-70 градусів накрутю 900 обертів, то при робочій температурі тахометр показує 1000-1100 обертів.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Так це все без підсосу. А речення звичайно нижче 900, ще й єконометр витягує на прибоці не зовсім поняв :pardon:

Якщо при температурі 60-70 градусів накрутю 900 обертів, то при робочій температурі тахометр показує 1000-1100 обертів.

так що ти робиш!!!!! нафіга ти на 60-70 робиш накруткою 900, ти сказився))))))))) , на роюочій має бути 900, а нижче підсосом тримай))) оце ти даєш))))) На робочій температури економетр в ноль стає, а на холодній , стрілку витягує вліво трохи

P.S. без образ))

Изменено пользователем voyajer75

Тазы валят, а BMW говно,

Это факт, доказанный давно

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

так що ти робиш!!!!! нафіга ти на 60-70 робиш накруткою 900, ти сказився))))))))) , на роюочій має бути 900, а нижче підсосом тримай))) оце ти даєш))))) На робочій температури економетр в ноль стає, а на холодній , стрілку витягує вліво трохи

P.S. без образ))

Та я все вернув назад як і було. А накруткою я просто попробува, що буде якщо дати 900 об при 60-70 градусах. Я так і тримаю підсосом пока на робочу температуру не вийде ( в мане це так)

ИзображениеИзображение

Але думка про те, що я довго їду з підсосом (хоч і мнімалльним) мене напрягає. А про екнометр все так як ти і написав.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Та я все вернув назад як і було. А накруткою я просто попробува, що буде якщо дати 900 об при 60-70 градусах. Я так і тримаю підсосом пока на робочу температуру не вийде ( в мане це так)

Але думка про те, що я довго їду з підсосом (хоч і мнімалльним) мене напрягає. А про екнометр все так як ти і написав.

все вірно, рушив, зкинув підсос та і все, на 60-70 вона має іхати вже й без підсосу нормально

Тазы валят, а BMW говно,

Это факт, доказанный давно

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

все вірно, рушив, зкинув підсос та і все, на 60-70 вона має іхати вже й без підсосу нормально

Їхати вона їде, але на нейтралці оберти 600-700 пока не прогріється

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

І так, на вихідних з'явилась лишня хвилинка і я метнувся в гараж.

Помив літні коліщатка, тепер всю зиму будуть віддихати.

ИзображениеИзображение

Після пригоди із збитим собакою я поставив рижі стікляшки поворотів, які мені ще зразу не подобались, але поставиви те що було. І так поїздивши деякий час вирішено було купити білі, чомусь вони мені більше до душі.

Також я оцінив перевагу "довгого крила". Можна поміняти скло поворотів не знімаючи фар з машини. На короткому крилі в мене чомусь не виходило. Кілька хвилин і... вуаля

було

ИзображениеИзображение

стало

ИзображениеИзображение

Так мені сподобалось краще, якось машина стала веселіщою.

Позбиравши ключі, помітив, що під кришкою економайзера (на 3 болтиках) якто мокріє бензин. Відкрутив ті гвинтики зняв прокладку, а звідти струйкою потік бензин. Там стоїть такий наче клапанок, в ньому малесенький шарик, от той шарик чомусь і не перекривав бензин. Нажав зубочисткою на той шарик, відпустив, а він все одно не перекриває. Порився в своїх заначках знайшов деякі частини ремкомплекту карбюратора. Там знайшов диафрагму і той клапанок. Ну думаю зараз я тебе поміняю. А не тут то було. Вставив плоску отвьортку, а прокрутити не получається, і сильно не хочу крутити бо може зламатися, а воно падло не піддається, ще й отвьортка пів-метра. Якось зірвав, а виняти як, я й маленькими плоскогубцями, і кусачками, і підважував його. Короче покришив його так що осталось місце тільки з одного боку за що вчепитись. Стиснувши добре плоскогубці і зуби, маленькими оборотом туди-сюди я той клапан вирвав. Ось фото для порівняння, що я з нього зробив (старий ліворуч, новий праворуч, фотки погані але які є.

ИзображениеИзображение

Промив я те посадочне місце напором бензину за допомогою медицинського шприца

ИзображениеИзображение

і вставив той клапан на місце.

В мене до цього було щоб вийти на нормальний ХХ (900 об.хв) треба було довгенько їздити на підсосі. Думав, що із заміною клапана і діафрагми такого більше не буде, але нічого не змінилося.

До речі десь чув, що прокладка економайзера має бути м'якою і тонкою, а та, що в мене була і ту що поставив якісь наче твердоваті. Які їх треба для нормальної роботи.

У тебя клапан постоянно был открыт и если все работало как должно быть то бензин подливало через жиклер ЭМР ,по и идее должна была быть смесь обогащеной и расход ,но если долго выходил на ХХ с подсосом -где то у тебя дополнительно воздух сосет или хх бедноват,вообщем чем то ты его компенсировал это обогащение
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

ну ти даєш)))

Бензин тік через жик економайзера , а не через той клапан який ти крутив ) )) непотрібно було там нічого чіпати прокладку замінив і все )!

Про хх на 50-70 градусах без підсоса мотор повинен працювати але двиг буде трішкі ковбасити ) але то не страшно )

п.с жовті поворотникі кращі але це ЛМ )

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • ВОВ@Н изменил название на Мій ВАЗик 21099

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти