ВОВ@Н 209 Опубликовано 2 декабря, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 2 декабря, 2013 (изменено) І так, на вихідних з'явилась лишня хвилинка і я метнувся в гараж. Помив літні коліщатка, тепер всю зиму будуть віддихати.Після пригоди із збитим собакою я поставив рижі стікляшки поворотів, які мені ще зразу не подобались, але поставиви те що було. І так поїздивши деякий час вирішено було купити білі, чомусь вони мені більше до душі.Також я оцінив перевагу "довгого крила". Можна поміняти скло поворотів не знімаючи фар з машини. На короткому крилі в мене чомусь не виходило. Кілька хвилин і... вуалябулосталоТак мені сподобалось краще, якось машина стала веселіщою.Позбиравши ключі, помітив, що під кришкою економайзера (на 3 болтиках) якто мокріє бензин. Відкрутив ті гвинтики зняв прокладку, а звідти струйкою потік бензин. Там стоїть такий наче клапанок, в ньому малесенький шарик, от той шарик чомусь і не перекривав бензин. Нажав зубочисткою на той шарик, відпустив, а він все одно не перекриває. Порився в своїх заначках знайшов деякі частини ремкомплекту карбюратора. Там знайшов диафрагму і той клапанок. Ну думаю зараз я тебе поміняю. А не тут то було. Вставив плоску отвьортку, а прокрутити не получається, і сильно не хочу крутити бо може зламатися, а воно падло не піддається, ще й отвьортка пів-метра. Якось зірвав, а виняти як, я й маленькими плоскогубцями, і кусачками, і підважував його. Короче покришив його так що осталось місце тільки з одного боку за що вчепитись. Стиснувши добре плоскогубці і зуби, маленькими оборотом туди-сюди я той клапан вирвав. Ось фото для порівняння, що я з нього зробив (старий ліворуч, новий праворуч, фотки погані але які є.Промив я те посадочне місце напором бензину за допомогою медицинського шприцаі вставив той клапан на місце.В мене до цього було щоб вийти на нормальний ХХ (900 об.хв) треба було довгенько їздити на підсосі. Думав, що із заміною клапана і діафрагми такого більше не буде, але нічого не змінилося. До речі десь чув, що прокладка економайзера має бути м'якою і тонкою, а та, що в мене була і ту що поставив якісь наче твердоваті. Які їх треба для нормальної роботи. Изменено 3 декабря, 2013 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 21 декабря, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 21 декабря, 2013 (изменено) И знову доброї ночі всім хто ще не спить, або вже не спить.Сьогодні вихідний день і я вирішив піти в гараж поставити туманки, які на днях прибули з Інтернет магазину Вінавто.Вибір мій впав на такіЦіна хоч і 120 грн проте якість зборки як на мене хороша.Корочи прихлдю я в гараж, а там "картина маслом" в прямому значенні слова. З правої сторони під двигуном пляма масла десь в діаметрі 60 см. Зразу подумав що то я перелив зимнього омивача, бо в мене бачок під верхом трішки тріснув, але помацав пальцями я переконався що то масло. Зразу зрадів що то масло, думаю слава богу не помпа, бо міняти в таку холодіну не дуже приємно, але потім друга мисля - масляний насос, сальник колінвала, прокладки піддона або маслонасосу, що теж не дуже радувало. Короче ні про яку установок туманок вже не було й мови. Треба шукати утічку. З ями видно що масляний фільт весь мокрий, думаю може не дожав, але я його міняв вже давно, то й давно б воно мало побігти. Далі зняв воздухан і щиток ременя ГРМ - весь шкіш КВ в маслі... - ну все кердик прокладкам чи сальнику. Але протерши все ганчіркою думаю заведу двигун може покаже звідки воно слине. Завів, пару секунд поробив - і ось вона "утічка".Гнало через масляний датчик, ігнало добряче за пару секунд знову все в маслі.Думаю слава Богу, що це датчик. З родичом в машину і в магазин - 15 грн і новий датчик вже в гаражіПоставив, завів - нігде не сопливить - ура-а-а-а!Промив все бензином, що було в маслі і пока сохло зібра все до купи (щиток, воздухан і т.д.)Дальше пішла установка туманок, в комплекті йшли кронштейни які прикрутив до болтів що тримають бампер, Далі розібрав фари і за допомогою круглого напильника трішки дороби кріплення, щоб між туманками і бампером був менший зазор.Ось що вийшлоз іншою фарою теж саме, підключив, і ось результатПока поскладав ключі і старі туманки в коробочку на дворі вже стемніло. Якраз пора відрегулювати фари.Якість світла мені сподобалась. Туманки світять майже як ближнє світло - різниця не велика. Пучок зібраний в купу і в широку полосу, що не дає засліпити зустрічку. На старих туманках такого не було вони світили на всі 360 градусів і сліпили добряче всіх. Виставив я їх нижче ближнього світла.І так, ось фото (звичайно мобілка не передає повної картинки, але приблизно, щоб було зрозуміло), Туманки саміБлижнє світлоТуманки+ближнє світлоВідходив від машини на метрів 100 то наче не сліпить (на старих було гірше і світили вониякимось синьо-жовтим)З дальнім вообще БомбаА от робота ХХ мені якось всеодно не подобається, хоча і поміняв і електроклапан і блок ЕПХХ і все одно авто не тримає 900 обертів пока не прогріється майже до робочої температури, якщо температура менша робочої, то оберти десь в районі 600-700 обертів. Чи це так має бути. Я ось думаю, що я давненько регулював клапана, то чи може це бути причиною мого ХХ? Підкажіть. Изменено 21 декабря, 2013 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
voyajer75 5 Опубликовано 21 декабря, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 21 декабря, 2013 А от робота ХХ мені якось всеодно не подобається, хоча і поміняв і електроклапан і блок ЕПХХ і все одно авто не тримає 900 обертів пока не прогріється майже до робочої температури, якщо температура менша робочої, то оберти десь в районі 600-700 обертів. Чи це так має бути. Я ось думаю, що я давненько регулював клапана, то чи може це бути причиною мого ХХ? Підкажіть.Без підсосу? звичайно нижче 900, ще й єконометр витягує на прибоці Тазы валят, а BMW говно, Это факт, доказанный давно Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 21 декабря, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 21 декабря, 2013 (изменено) Без підсосу? звичайно нижче 900, ще й єконометр витягує на прибоціТак це все без підсосу. А речення звичайно нижче 900, ще й єконометр витягує на прибоці не зовсім поняв Якщо при температурі 60-70 градусів накрутю 900 обертів, то при робочій температурі тахометр показує 1000-1100 обертів. Изменено 21 декабря, 2013 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
voyajer75 5 Опубликовано 21 декабря, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 21 декабря, 2013 (изменено) Так це все без підсосу. А речення звичайно нижче 900, ще й єконометр витягує на прибоці не зовсім поняв Якщо при температурі 60-70 градусів накрутю 900 обертів, то при робочій температурі тахометр показує 1000-1100 обертів.так що ти робиш!!!!! нафіга ти на 60-70 робиш накруткою 900, ти сказився))))))))) , на роюочій має бути 900, а нижче підсосом тримай))) оце ти даєш))))) На робочій температури економетр в ноль стає, а на холодній , стрілку витягує вліво трохиP.S. без образ)) Изменено 21 декабря, 2013 пользователем voyajer75 Тазы валят, а BMW говно, Это факт, доказанный давно Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 21 декабря, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 21 декабря, 2013 (изменено) так що ти робиш!!!!! нафіга ти на 60-70 робиш накруткою 900, ти сказився))))))))) , на роюочій має бути 900, а нижче підсосом тримай))) оце ти даєш))))) На робочій температури економетр в ноль стає, а на холодній , стрілку витягує вліво трохиP.S. без образ))Та я все вернув назад як і було. А накруткою я просто попробува, що буде якщо дати 900 об при 60-70 градусах. Я так і тримаю підсосом пока на робочу температуру не вийде ( в мане це так)Але думка про те, що я довго їду з підсосом (хоч і мнімалльним) мене напрягає. А про екнометр все так як ти і написав. Изменено 21 декабря, 2013 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
voyajer75 5 Опубликовано 21 декабря, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 21 декабря, 2013 Та я все вернув назад як і було. А накруткою я просто попробува, що буде якщо дати 900 об при 60-70 градусах. Я так і тримаю підсосом пока на робочу температуру не вийде ( в мане це так)Але думка про те, що я довго їду з підсосом (хоч і мнімалльним) мене напрягає. А про екнометр все так як ти і написав.все вірно, рушив, зкинув підсос та і все, на 60-70 вона має іхати вже й без підсосу нормально Тазы валят, а BMW говно, Это факт, доказанный давно Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 22 декабря, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 22 декабря, 2013 все вірно, рушив, зкинув підсос та і все, на 60-70 вона має іхати вже й без підсосу нормальноЇхати вона їде, але на нейтралці оберти 600-700 пока не прогріється Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
rem8v 0 Опубликовано 22 декабря, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 22 декабря, 2013 І так, на вихідних з'явилась лишня хвилинка і я метнувся в гараж. Помив літні коліщатка, тепер всю зиму будуть віддихати.Після пригоди із збитим собакою я поставив рижі стікляшки поворотів, які мені ще зразу не подобались, але поставиви те що було. І так поїздивши деякий час вирішено було купити білі, чомусь вони мені більше до душі.Також я оцінив перевагу "довгого крила". Можна поміняти скло поворотів не знімаючи фар з машини. На короткому крилі в мене чомусь не виходило. Кілька хвилин і... вуалябулосталоТак мені сподобалось краще, якось машина стала веселіщою.Позбиравши ключі, помітив, що під кришкою економайзера (на 3 болтиках) якто мокріє бензин. Відкрутив ті гвинтики зняв прокладку, а звідти струйкою потік бензин. Там стоїть такий наче клапанок, в ньому малесенький шарик, от той шарик чомусь і не перекривав бензин. Нажав зубочисткою на той шарик, відпустив, а він все одно не перекриває. Порився в своїх заначках знайшов деякі частини ремкомплекту карбюратора. Там знайшов диафрагму і той клапанок. Ну думаю зараз я тебе поміняю. А не тут то було. Вставив плоску отвьортку, а прокрутити не получається, і сильно не хочу крутити бо може зламатися, а воно падло не піддається, ще й отвьортка пів-метра. Якось зірвав, а виняти як, я й маленькими плоскогубцями, і кусачками, і підважував його. Короче покришив його так що осталось місце тільки з одного боку за що вчепитись. Стиснувши добре плоскогубці і зуби, маленькими оборотом туди-сюди я той клапан вирвав. Ось фото для порівняння, що я з нього зробив (старий ліворуч, новий праворуч, фотки погані але які є.Промив я те посадочне місце напором бензину за допомогою медицинського шприцаі вставив той клапан на місце.В мене до цього було щоб вийти на нормальний ХХ (900 об.хв) треба було довгенько їздити на підсосі. Думав, що із заміною клапана і діафрагми такого більше не буде, але нічого не змінилося. До речі десь чув, що прокладка економайзера має бути м'якою і тонкою, а та, що в мене була і ту що поставив якісь наче твердоваті. Які їх треба для нормальної роботи.У тебя клапан постоянно был открыт и если все работало как должно быть то бензин подливало через жиклер ЭМР ,по и идее должна была быть смесь обогащеной и расход ,но если долго выходил на ХХ с подсосом -где то у тебя дополнительно воздух сосет или хх бедноват,вообщем чем то ты его компенсировал это обогащение Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Антоха Барс 0 Опубликовано 22 декабря, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 22 декабря, 2013 ну ти даєш))) Бензин тік через жик економайзера , а не через той клапан який ти крутив ) )) непотрібно було там нічого чіпати прокладку замінив і все )! Про хх на 50-70 градусах без підсоса мотор повинен працювати але двиг буде трішкі ковбасити ) але то не страшно ) п.с жовті поворотникі кращі але це ЛМ ) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти