Рекомендуемые сообщения

До речі коли відкриваю багажник із салонної кнопки (ВАЗ 2110) то замок спрацьовує моментально без баузи - клац-клац, а коли так як на останній схемі то звук із пацзою десь у 0,5-1 секунди: клац- - -клац.

Ну з цього я зрозумів, що коли сигналка не підключена, час спрацювання актуатора рівний часу нажаття кнопки, а якщо підключити сигналку за останньою схемою, навіть при короткочасному нажиманні кнопки, на актуаторі напруга є довший час (відпускає замок з затримкою)... Тому і висловив думку, що на виході сигналки стоїть конденсатор який підтримує напругу при відпусканні кнопки (як в ввічливій підсвітці салона, двері закрив, а світло трошки посвітило і потухло). Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 1,9т
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Друзі, у мене сьогодні донька родилася, тепер маю дві донечки—зірочки.

Довго мучився із біднішою сумішшю на газу на високих обертах. На ХХ і на середніх наче все нормально, а на високих по карті газу видно, що газова лінія нижча за бензинову. Взяв у товариша планку

Привіт, хто читає мій бортовик. Накінецьто підходять до завершення мої плани які мав зробити за літо. 1. Повна переборка передньої ходової. Замінено все крім опорників, вони ще в нормал

Изображения в теме

Також в Блоці ЦЗ є перемичка, за її допомогою можна міняти керуючий сигнал з "+" на "-". Треба буде спробувати поміняти.

Если есть управляющий минус, то его можно подать на 86 контакт реле и всё должно работать.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Если есть управляющий минус, то его можно подать на 86 контакт реле и всё должно работать.

Сьогодні спробую так зробити. А що може загрожувати соленоїду і Блоку ЦЗ якщо буде підключено напряму, так як на останній схемі. І якщо не спрацює варіант із зміною управляючого сигналу на "-" , на скільки ампер треба поставити запобіжник у РОЗОВИЙ провід який намальований на схемі №3? Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А що може загрожувати соленоїду і Блоку ЦЗ якщо буде підключено напряму, так як на останній схемі.

Якщо десь закоротить проводку, що йде до актуатора, і якщо в Блоці ЦЗ немає від цього захисту - або перегорить запобіжник перед Блоком ЦЗ, або перегорить вихідний контур блока ЦЗ.

І якщо не спрацює варіант із зміною управляючого сигналу на "-" , на скільки ампер треба поставити запобіжник у РОЗОВИЙ провід який намальований на схемі №3?

Найкращий спосіб це визначити - вставити в розсічку актуатора амперметр і вибрати найближчий більший по амперажу запобіжник. Не претендую на правду, не вимірював (краще все таки заміряти), але мені здається що 2,5 А з головою має хватити... Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Якщо десь закоротить проводку, що йде до актуатора, і якщо в Блоці ЦЗ немає від цього захисту - або перегорить запобіжник перед Блоком ЦЗ, або перегорить вихідний контур блока ЦЗ.

Найкращий спосіб це визначити - вставити в розсічку актуатора амперметр і вибрати найближчий більший по амперажу запобіжник. Не претендую на правду, не вимірював (краще все таки заміряти), але мені здається що 2,5 А з головою має хватити...

Я менше 5А не зустрічав в продажі. :blink:

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

у меня на ЦЗ с завода стоит на 15А...

Бортовичек

О97 969 I7 36

m567.gif

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

у меня на ЦЗ с завода стоит на 15А...

Де саме? В мене теж стоять запобіжники в проводці ЦЗ: на 10А на плюсовому проводі, і два штуки на 7,5А на проводах які йдуть на світловий сигнал лівого поворота і правого.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Я менше 5А не зустрічав в продажі. :blink:

ой... "очепятався" я :rolleyes:, і я не бачив менше 5А :)

Пошукав в неті "ток потребления актуатора", друга ссилка - http://avtogsm.ru/vigilant-a-2-p5742.html

Технические характеристики:

Напряжение: 9-15 В

Тяговое усилие: 6 кг

Ток потребление под нагрузкой: до 5 А

По ходу 5А має бути ок.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

ой... "очепятався" я :rolleyes:, і я не бачив менше 5А :)

Пошукав в неті "ток потребления актуатора", друга ссилка - http://avtogsm.ru/vigilant-a-2-p5742.html

Технические характеристики:

Напряжение: 9-15 В

Тяговое усилие: 6 кг

Ток потребление под нагрузкой: до 5 А

По ходу 5А має бути ок.

Отже, якщо не вийде із зміною вихідного сигналу, то просто врізати запобіжник 5А в Розовий провід?

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Отже, якщо не вийде із зміною вихідного сигналу, то просто врізати запобіжник 5А в Розовий провід?

Я б всеж так поставив би додатково діод, щоб не було "обратки" на Блок ЦЗ при нажиманні кнопки...

ЗІ:сорі за якість, під рукою тільки пеінт :rolleyes:

ЗІІ: напевно невірно вказав місце встановлення запобіжника, треба його розмістити там де написано "+12 В"...

post-46160-1397742931.jpg

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • ВОВ@Н изменил название на Мій ВАЗик 21099

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти