ВОВ@Н 209 Опубликовано 10 ноября, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 10 ноября, 2014 (изменено) На вихідних було зроблено глушник для моєї вісімки. Основна банка від ВАЗ 2107 (майже нова) з обрізаним коліном. Проти мого стандартного 2108 важчий в двоє, хоча в моєму там в середині нічого не було (повигорало).Так як він трішки коротший за вісьморочний, то варили все на машині, спочатку поварили задні вуха, потім гусака і до гусака вже приварили переднє вухо.Я думав, що із за меншої банки на 2,5 см буде душитися на високих обертах, але ні, все нормально. А звук став просто бомба - низький глухуватий басок.От тільки чогось все це діло трохи гріється, може із за того, що там є якісь перегородки в банці, бо в мене була пустота.Треба буде місця сварки і самого гусака зачистити і покрасити, бо він не першої свіжості.Фото "нового" і мого старого (дирявого як решето) запасного. Изменено 10 ноября, 2014 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 16 ноября, 2014 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 16 ноября, 2014 На вихідних поїхав у село до батьків. Там позачищав місця зварювання на глушнику і позакрашував їх. Так як ями в селі не знайшов, то заїхав лівою (водійською) стороною на трохи вищу поверхню, щоб можна було з під низу влізти і замінити глушник. Коротше заїхав на бік і чую із під капота доноситься якись дзеленькіт, якщо добавити обертів то дзеленчить швидше, оберти спадають дзеленчить помаліше. Доноситься десь в районі щеплення і 4-го циліндра.Замінив глушник, з'їхав на рівну дорогу, звук пропав, його не чути коли машина стоїть рівно і коли пасажирська сторона вища, а коли водійська сторона вище то знову дзеленчить.Приїхав я додому, зняв защіту, зняв лючок на картері КПП, думав може щось побачу, проте нічого там "лишнього" не було.Придумав виїхати на дерев'яний балокщоб вже без защіти прослухати де дзеленьчит.Ліг під машину і знову чую десь в районі маховика і 4-го циліндра, і з задньої сторони мотора.Звук такий якто щось малень і металеве і його підхоплює маховиком і колоте там.Але чогось більше здавалося що звук доноситься з піддону, якраз на проти 4-го цилінда. Заїхав на яму, злив масло, зняв піддон але нічого там є не побачив. Хоча й це радує, бо добре що з мотором все наче в порядку. Виходить що звук десь в картері щеплення, але що там може дзвеніти, коли машина нахилена? Треба мабуть буде знімати КПП і дивитись, що туди попало, але як згадаю як знімати коробку, то не хочеться нічого. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 1 февраля, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 1 февраля, 2015 (изменено) Всім знову привіт. Вичитав я на просторах Інтернету, що на 55 Амперних генераторах автомобілів ВАЗ 2108 буває наблюдається просадка електроенергії на ХХ. Це можна виправити задопомогою заміни шківів генератора, колінвала і ременя від ВАЗ 2110.Якщо все купувати нове, то виходить трохи дорого. Особливо дорогий шків колінвала ВАЗ 2110. Також потрібна крильчатка з генератора "Жигуль"в кого така стоїть, то вам повезло. Я купляв нову, бо там в комплекті йде дві дистанційні шайби, які теж використаються для установки ціна компллекту 25 грн.Шків генеретора ВАЗ 2110 я б/у не знайшов, купив новий 50 грн + ремінь генератора 698 Фірми "Бош" 6 ручейковий - 90 грн.Шків колінвала купив тут на форумі за 100 грн.Щоб вже два рази не лазити в генератор я купив підшипники 44 грн пара.Ось фото, що йде для переробкиТак як у мене під капотом є присутні деталі жовтого кольору, то крильчатку я теж пофарбував.Різниця в шківах і ременях, зліва 2110, справа 2108, різниця у вазі майже в 1 кг. Ось як все було до береробкиПроцес зняття генератора і шківа колінвала я думаю всім відомий. Шків колінвалу став без проблем.Далі пішов процес відкручування гайки на генераторі, щоб знятии рідний шків і крильчатку. Хтось закрутив так, що я в різних позах пробував її відкрутити, але нічого не виходило, тісків в гаражі немає, замість них зажав шків між одвірками і дверима, і ключем із трубою насилу відкрутив ту гайкуДалі почалася примірка нових детай на генератор.Натфілем зробив пропил під дистанційну втулку де шпонкаі такий же пропил зробив на шківові генератораОсь послідовність деталейДалі примірка чи все стало нормально і чи крильчатка не дістає до корпуса генератораПри прокручуванні було все нормально: крильчатка ніде не чіпляється, шків крутиться рівно.Заміна підшипників пройшла легко, тим паче я додумався використати зйомник рульових тяг в ролі зйомника підшипника, правда трішки контактні кольльца зміститися, але коли я замінив підшипник, то ті кольца я вернув назад, там де вони були.Потім остання примірка, щоб переконатися чи шківи розташовані на одній лінії. Тимчасовий болт релуліровки виконала запасна шпилька КПП.Коли все нормально стало я вирішив зробити регуліровку і натяжку на зразок як у ВАЗ 2110. Тобто сам генератор прикручений до натяжного кронштейна назавжди, а натяжка буде регулюватися шпилькою, яка закручена в блоці. До речі набагато удобніше регулювати натяжку ремня.Далі все зібрав, прогрів мотор і підключив цифровий вольтметр.1) Показник на ХХ без споживачів2) показник на ХХ з включеними бл.світлом і пічкою на ІІІ положенні3) показник на ХХ із бл.світлом + пічка + обігрів заднього скла + туманкиВИСНОВОК: після переробки чогось "аж такого" я не побачив: коли на ХХ ввімкнене бл. світло і починати вмикати пічку, то всеодно видно що пічка трохи просаджує електроенергію, також якщоо на ХХ ввімкнути бл. світло і пічку на ІІІ положення то чути, що йде трішки просадка обертів двигуна. Звичайно на рідних шківах була більша просадка, але я думав, що при заміні шківі вона пропаде взагалі. Доречі ХХ -850 об/хв., виставлений по цифромому тахометрі.Також раніше помічав, якщо на ХХ ввімкнене бл.світло+пічка + двірники, то видно що лампочка "акумулятор" буває чуть жевріє, я думав, що ця проблема пройде після заміни шківів, але після заміни вона так і жевріє, а якщо підняти оберти, то тухне.В чому прикол? Діодний мост новий, міняв влітку всі діоди прозвонював згідно інструкції.Або ця переробка не на всі 100% вирішує проблему 55 Амперних генераторів, або проблема в мене іншому. Бо наприклад у родича теж ВАЗ 2108, але просадку по обертах на ХХ при вмиканні споживачів на слух не чути, можна хіба, що побачити якщо підключити тахометр і вольтметр. Також не чути просадки і на робочій ВАЗ 2107 2000 р.в. карбюратор, там теж стоїть 55 амперний генератор. буває що навіть індикатор на панелі тускло світиться, але обороти не падають. Видно по штатаному тахометрі. Изменено 24 февраля, 2015 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
eclectik 16 Опубликовано 1 февраля, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 февраля, 2015 Також потрібна крильчатка з генератора "Жигуль" Это с классики?Тоже хочу переделать гену,а то купил комплект инжа GМ Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 1 февраля, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 1 февраля, 2015 Також потрібна крильчатка з генератора "Жигуль"Это с классики?Тоже хочу переделать гену,а то купил комплект инжа GМВ нас в місті в магазинах комплект Жигульовської крильчатки генератора і його шківів був 25 грн. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
feshuk_yuriy 209 Опубликовано 2 февраля, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 2 февраля, 2015 Что-то я не допонимаю, как просадку на ХХ можно устранить путем замены штатных шкивов с ремнем на шкивы и ремень с ВАЗ-2110? Я на Драйве https://www.drive2.ru/r/lada/508258/ Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 2 февраля, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 2 февраля, 2015 Что-то я не допонимаю, как просадку на ХХ можно устранить путем замены штатных шкивов с ремнем на шкивы и ремень с ВАЗ-2110?Грубо кажучи на 1000 обертів/хв двигуна, стоковий 55 амперний генератор дає нормальну напругу (14,3В), якщо оберти нижчі, то відповідно буде менша напруга. Якщо ми міняємо стокові шківи на шківи від ВАЗ 2110, ми збільшуємо передаточне число генератора. Тобто нормальну напругу (14,3В) генератор вже буде давати на 900 об/хв двигуна. Наче пояснив нормально. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 9 февраля, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 9 февраля, 2015 (изменено) Протестував я роботу генератора ВАЗ 2108 на шківах генератора ВАЗ 2110. Все працює чудово. Вмикав дальнє світло, туманки, пічку на максимум, обігрів заднього скла, музику, але при відпускані педалі газу при переході на режим ХХ напруга залишалась в нормі,світло не притухало як це було раніше. В загальному я переробкою задоволений на всі 100%.Але якось був помітив ,що по шківу колінвала на низьких оборотах трішечки помітно виляня самого шківа, тобто "восьмерить"Шків звичайно б/у, але я не думаю, що він міг бути кривим, бо таку "залізяку" не просто зігнути.Почав виясняти причину і помітив, що малий шків добряче покоцаний по кільці по кругу (фото не моє)і можливо на ньому немає нормальної площини, щоб шківи нормально прилягли один до одного. Від цього можливо і петляння шківа генератора.Сьогодні купив і замінив малий шків ГРМ на новий. Все зібрав поставив шків генератора і його виляння пропало .Ось фото на якому видно, що мій старий шків добре покоцаний і не мав нормальної площини прилягання. Изменено 9 февраля, 2015 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
sane 32 0 Опубликовано 9 февраля, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 9 февраля, 2015 Хорошая работа, нужная И каков бюджет получился на доработки генератора? Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 10 февраля, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 10 февраля, 2015 (изменено) Хорошая работа, нужная И каков бюджет получился на доработки генератора?1. Шків колінвала б/у ВАЗ 2110 - 100 грн2. Ремінь новий Бош - 90 грн3. Шків генератора новий ВАЗ 2110 - 50 грн4. Крильчатка і шайбочки із шківом - 25 грнРазом - 265 грн.І додаткові витрати (щоб два рази ле розбирати)1. Підшипники обоє - 45 грн.2. Шків колінвала малий зубчастий - 12 грн.Разом - 57 грн. Изменено 24 февраля, 2015 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти