Рекомендуемые сообщения

7 часов назад, ВОВ@Н сказал:

2) позбавитися підвивання на ХХ  - підвивання на ХХ залишилося, мабуть все таки підшипники валів під замінуає  і зламається - нічого подібного, гайки задньої ступиці

При устанвоці кришки 5-ї виявив ось такі потертості:

IMG_20180326_212513_500.jpgi.gif

45454_500.jpgi.gif

Не знаю чи це заводом передбачено, чи у попереднього власника була розкручена гайка і шестерня витерла собі місце.

 

Подвывание на ХХ - это скорее всего, подшипник первичного вала. Это болячка наших КПП.

След на крышке скорее всего от убитого подшипника вторичного вала. У меня похожая ситуация на крышке.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 1,9т
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Друзі, у мене сьогодні донька родилася, тепер маю дві донечки—зірочки.

Довго мучився із біднішою сумішшю на газу на високих обертах. На ХХ і на середніх наче все нормально, а на високих по карті газу видно, що газова лінія нижча за бензинову. Взяв у товариша планку

Привіт, хто читає мій бортовик. Накінецьто підходять до завершення мої плани які мав зробити за літо. 1. Повна переборка передньої ходової. Замінено все крім опорників, вони ще в нормал

Изображения в теме

1 час назад, toxa777 сказал:

Подвывание на ХХ - это скорее всего, подшипник первичного вала. Это болячка наших КПП.

След на крышке скорее всего от убитого подшипника вторичного вала. У меня похожая ситуация на крышке.

Підшипника первички якого шарікового чи ролікового?

А слід на кришці чого від вбитого втор вала, може первичного? Вторичний вал стоїть в тому місці де у кришці більша ніша.

Ось потертість на кришці коли хана підшипнику втор.вала,а мене зовсім не там.

IMG_20180327_201549.png

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
1 час назад, ВОВ@Н сказал:

Підшипника первички якого шарікового чи ролікового?

А слід на кришці чого від вбитого втор вала, може первичного? Вторичний вал стоїть в тому місці де у кришці більша ніша.

Ось потертість на кришці коли хана підшипнику втор.вала,а мене зовсім не там.

IMG_20180327_201549.png

Подшипник первичного вала шариковый, который стоит первым от выжимного.

По вторичному валу наверное перепутал. Наверное, может быть и от первичного, если подшипнику хана. У меня на вторичном (вроде) валу подшипник помер, тоже выело чуть алюминия на крышке.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
46 минут назад, toxa777 сказал:

Подшипник первичного вала шариковый, который стоит первым от выжимного.

По вторичному валу наверное перепутал. Наверное, может быть и от первичного, если подшипнику хана. У меня на вторичном (вроде) валу подшипник помер, тоже выело чуть алюминия на крышке.

Коробочник.

Внизу два роликовых 205 первичка и 305 вторичка ,вверху шариковые одинаковые и под 6 пер такие как внизу .

с ув. Kriket

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
33 минуты назад, kriket сказал:

Внизу два роликовых 205 первичка и 305 вторичка ,вверху шариковые одинаковые и под 6 пер такие как внизу .

Якої фірми брати підшипнки? Кажуть що найкращі із бюджетних Пріоровські закриті. Також чув,  що шарікові є і з металічним сепараторм і пластиковим (працюють тихіше).

По ролікових нижніх підкажіть також. Дякую.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
1 час назад, ВОВ@Н сказал:

Якої фірми брати підшипнки? Кажуть що найкращі із бюджетних Пріоровські закриті. Також чув,  що шарікові є і з металічним сепараторм і пластиковим (працюють тихіше).

По ролікових нижніх підкажіть також. Дякую.

Если дорого то кое нтн , если бюджет то епк но их нужно промерять .

с ув. Kriket

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
1 минуту назад, kriket сказал:

Если дорого то кое нтн , если бюджет то епк но их нужно промерять .

Пардон, а що таке епк, і в смислі проміряти? А що нема конкретного підшипника з конкретним номером, який був би 1 в  1, як ВАЗовський?

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Вот на этом фото все хорошие 

WP_003569.jpg

Епк вот , оранжевая с черным коробочка 

WP_003513.jpg

WP_003512.jpg

Промерять люфт .

WP_003472.jpg

Дифференциал 

WP_003583.jpg

По номерам все есть на фото . Роликовые 205 и 305 нижние , шариковые 6305 с прорезью под стопорное кольцо верхние и дифференциал 30207 .

Производителей больше десятка и подделок в два раза больше .

Ещё скф нормальные если не подделка .

  • Like 1

с ув. Kriket

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
В 27.03.2018 в 09:31, ВОВ@Н сказал:

Щоб не вмикати 2 чи 3 передчі і потім 5-ту, щоб заклини вали для відкручвання/закручування гайок, я використовував ось таку мідну шайбу, яку вставляв між шестерні 5-ї передачі. Покрамсало її добре.

IMG_20180326_211645_500.jpgi.gif

Вот здесь я совсем не понял, - зачем это было делать:dolben:
Вить включить две передачи одновременно очень просто!

Я на Драйве https://www.drive2.ru/r/lada/508258/

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
1 минуту назад, feshuk_yuriy сказал:

Вот здесь я совсем не понял, - зачем это было делать:dolben:
Вить включить две передачи одновременно очень просто!

Не знаю, але так робив завжди.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • ВОВ@Н изменил название на Мій ВАЗик 21099

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти