Рекомендуемые сообщения

З упором капота цікава тема. А як закривається - капот кидаєш чи потрібно натиснути?

Розкажи детальніше як підтягували ГБЦ (яким моментом і скільки заходів і т.д) може комусь пригодиться.

П.С Неприємно вийшло з іншою 08, комусь допоміг, а собі... :mega_shok: Я також раз тягнув передком ланоса з болота, під-час тяганини раптом згадав з якого року моя машина :blink:, але назад дороги небуло... Все обійшлося :heat: , крюк і телевізор витримав (тфу-тфу-тфу).

Так на рахунок упора довго думав, де його краще пристроїти, щоб він не заважав. При закритті тиснути не треба, руками доводиш капот майже до кінця, і коли остається десь 10 см, просто відпускаєш його, і під дією ваги капота він защолкується. При відкриті, потрібно підняти капот на висоту приблизно 30-40 см, далі відпускаєш і він помаленьку піднімається догори сам.

А з приводу ГБЦ, то було так: приїхав(притягнули) мене, моторист взяв цей чудо-ключ, щось там покрутив на ньому вставив в болти і почав підтягувати, то ті що ближче до крила (ліва сторона) майже не прокрутилися, може на пару міліметрів. Він щей каже що вони тільки зірвалися з місця майже на 150 кг, а 4 штуки ті що до КПП то почали прокурчуватись ще на 80-85 кг. Якраз там в мене і пускало трішки масло. Затягнув він і ті, звичайно в потрібній послідовності, і все, мене на галстук і назад додому.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 1,9т
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Друзі, у мене сьогодні донька родилася, тепер маю дві донечки—зірочки.

Довго мучився із біднішою сумішшю на газу на високих обертах. На ХХ і на середніх наче все нормально, а на високих по карті газу видно, що газова лінія нижча за бензинову. Взяв у товариша планку

Привіт, хто читає мій бортовик. Накінецьто підходять до завершення мої плани які мав зробити за літо. 1. Повна переборка передньої ходової. Замінено все крім опорників, вони ще в нормал

Изображения в теме

Так на рахунок упора довго думав, де його краще пристроїти, щоб він не заважав. При закритті тиснути не треба, руками доводиш капот майже до кінця, і коли остається десь 10 см, просто відпускаєш його, і під дією ваги капота він защолкується. При відкриті, потрібно підняти капот на висоту приблизно 30-40 см, далі відпускаєш і він помаленьку піднімається догори сам.

А з приводу ГБЦ, то було так: приїхав(притягнули) мене, моторист взяв цей чудо-ключ, щось там покрутив на ньому вставив в болти і почав підтягувати, то ті що ближче до крила (ліва сторона) майже не прокрутилися, може на пару міліметрів. Він щей каже що вони тільки зірвалися з місця майже на 150 кг, а 4 штуки ті що до КПП то почали прокурчуватись ще на 80-85 кг. Якраз там в мене і пускало трішки масло. Затягнув він і ті, звичайно в потрібній послідовності, і все, мене на галстук і назад додому.

Навіщо то хоть назад на галстук. Треба було біля моториста кришку, воздухан і тросики повісити. Там 20 хвилин роботи максимум.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Навіщо то хоть назад на галстук. Треба було біля моториста кришку, воздухан і тросики повісити. Там 20 хвилин роботи максимум.

Угу, тільки я воздухан і прокладку клапанної кришки лишив в себе в гаражі, через це й прийшлось назад на галстуці.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

буває )))

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

буває )))

Угу, буває, тільки не у всіх проходе :ph34r: .

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Як уже раніше зазначав, що з дуру взяв пропшикав ВД-40 завіси задньої ляди, через це вона почала стукати на найменших нерівностях. Довго так їздити не зміг, хоча є нові завіси і нова ляда (збираюса красити машину), але поки руки не дошли вирішив цю проблему доже просто: :yahoo:

Взяв шайбочку підходящого діаметру і товщини, зробив надріз і забив її туди куди показана стрілка на фото і капнув трішки мастила, щоб зменшити тертя шайби об завіси.

Зараз в салоні тиша як в танку, спеціально проїхав по поганій дорозі і багажник не видав а ні звуку.

Зроблено це було уже майже 2 місяці назад і ніякого стуку пока не чути.

Надіюсь моє рішення допоможе тим, хто не хоче міняти завіси.

post-18073-1340276996.jpg

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Перед покраскою авто передивився всі вузли мотора, щоб нігде нічого не звисало, не просочувалось масло і т.д. Сьогодні хочу поїхати на мойку вимити все підкапотне. Вчора замінив резинові кільця, що стоять між ГБЦ і траплером, а то трішки пускало масло (фото не робив, бо уже були руки в мастилі, не хотілося замурзати телефон).

Також зняв передню розпорку рішив її перекрасити, а то рідний жовто-поносний колір якось уже надоїв. Лампою трішки нагрівав, а потім дротяною щіткою зішкрябував стару краску. Потім наждачкою полірнув, майже до блиску. Обезжирив, грунтанув і покрасив в зелений колір (фото). На фото звичайно зовсім не той колір, бо телефон мій не на стільки потужний, щоб передати всю кольорову гамму, а в природі вона яскраво-яскраво салатового кольору, типу як фльорисцентна, колір бомба, аж за очі їсть :yahoo: :yahoo: .

post-18073-1340602482.jpg

post-18073-1340602522.jpg

post-18073-1340602667.jpg

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

ВОВ@Н без образ :drinks: , але думаю краще притримуватись однієї лінії кольорів. Бачу в салоні більше синього, розпорки салатовий, пружини червоний... Коротше різнобой. Не обовязково красити деталі в яскраві кольори щоб вони зразу кидались в очі. Як на мене розпорка краще б дивилась білою як заводська деталь.

Це моя думка, на істину не претендую :sorry: .

П.С. Собі також під капотом покрасив пару деталюшок в червоний, зараз всі кольори повернув до заводських, а кришку кастрюлі відполірував :).

Не усложняйте простое!

Для человека нет ничего невозможного, но цель должна оправдывать средства.

Лучшее — враг хорошего...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

ВОВ@Н без образ :drinks: , але думаю краще притримуватись однієї лінії кольорів. Бачу в салоні більше синього, розпорки салатовий, пружини червоний... Коротше різнобой. Не обовязково красити деталі в яскраві кольори щоб вони зразу кидались в очі. Як на мене розпорка краще б дивилась білою як заводська деталь.

Це моя думка, на істину не претендую :sorry: .

П.С. Собі також під капотом покрасив пару деталюшок в червоний, зараз всі кольори повернув до заводських, а кришку кастрюлі відполірував :).

AXID, ти мабуть єдиний хто уважно читає мій бортовик. На рахунок різнокольоровості деталей я й сам сьогодні задумався. Бо дійсно виходить Каламбур: задні стойки - жовті, на передніх стойках червоні пружини, задня розпорка зелена, захист двигуна жовтий, салон синій.

Так як ти порадив розпорку передка в білий не хочу, бо дужа буде маститися, буває опираюсь на неї не дужи чистими руками. Хочеться щоб вона виділялася на фоні підкапотного простору.

А отже вирішено: захист двигуна, розпорка передня, розпорка задня в жовтий - спортивний колір.

Сьогодні поїхав на мойку двигуна, чи то мойщик криворукий, чи то соьгодні - понеділок. Хотів позмивати старий мовіль, яким обробляв зимою моторний відсік, стакани і т.д., бо почорніло все це мазання, не красиво тай усе. Короче мовіль відвимся не на 100%, місцями позалишався. Як і чим його можна відмити?

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

AXID, ти мабуть єдиний хто уважно читає мій бортовик. На рахунок різнокольоровості деталей я й сам сьогодні задумався. Бо дійсно виходить Каламбур: задні стойки - жовті, на передніх стойках червоні пружини, задня розпорка зелена, захист двигуна жовтий, салон синій.

Так як ти порадив розпорку передка в білий не хочу, бо дужа буде маститися, буває опираюсь на неї не дужи чистими руками. Хочеться щоб вона виділялася на фоні підкапотного простору.

А отже вирішено: захист двигуна, розпорка передня, розпорка задня в жовтий - спортивний колір.

Сьогодні поїхав на мойку двигуна, чи то мойщик криворукий, чи то соьгодні - понеділок. Хотів позмивати старий мовіль, яким обробляв зимою моторний відсік, стакани і т.д., бо почорніло все це мазання, не красиво тай усе. Короче мовіль відвимся не на 100%, місцями позалишався. Як і чим його можна відмити?

мовіль бензином або антібітумом
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • ВОВ@Н изменил название на Мій ВАЗик 21099

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти