ВОВ@Н 209 Опубликовано 26 июня, 2012 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 26 июня, 2012 мовіль бензином або антібітумомА для "лінивих" немає нічого, та щоб попшикав і змив водою? Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
niiio 0 Опубликовано 26 июня, 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано 26 июня, 2012 мало би бути, але я такого не бачив Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 26 июня, 2012 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 26 июня, 2012 мало би бути, але я такого не бачивНу, значить буду терти бензинчиком. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
AXID 0 Опубликовано 26 июня, 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано 26 июня, 2012 (изменено) AXID, ти мабуть єдиний хто уважно читає мій бортовик. А отже вирішено: захист двигуна, розпорка передня, розпорка задня в жовтий - спортивний колір.Та трошки стараюсь слідкувати Може вже залишай салатовий, тільки защіту перекрась щоб не тратити лишніх грошей і часу ? Изменено 26 июня, 2012 пользователем AXID Не усложняйте простое! Для человека нет ничего невозможного, но цель должна оправдывать средства. Лучшее — враг хорошего... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 26 июня, 2012 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 26 июня, 2012 (изменено) Та трошки стараюсь слідкувати Може вже залишай салатовий, тільки защіту перекрась щоб не тратити лишніх грошей і часу ?Ні, сьогодні вже розпорка перекрашена в жовтий колір (такий як був при покупці). а перед цим в фотошопі пробував малювати защіту в салатовий (до цього була жовта), якась фігня виходить, вирішено поновити теж в жовтий. Изменено 26 июня, 2012 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 1 июля, 2012 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 1 июля, 2012 (изменено) Усе, сьогодні закінчив повністю з підкапотним місцем, заодно нормально встановив пневмоамортизатор на капот (фото). Я скажу що це супер, чому з заводу там їх не ставлять, а роблять цю палку, яка завжди заважає. За жовтий колір окремих деталей прошу не матюкати, мені так подобається. Коли поствив пневмоамортизатор то виникла одна невеличка проблема, при їзді на малій швидкості, або коли проїхав немало, то від двигуна йде тепло на цей амортизатор, він дуже гріється, боюся щоб це призвело до швидкого вигоду його зі строю. Може підкажете як можна вирішити цю проблему. Изменено 3 июля, 2012 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 1 июля, 2012 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 1 июля, 2012 (изменено) Є в наявності приборка від авто "Калина", колись купив собі на розборці, думав ставити, але так і не склалося. Як перевірити чи вона робоча, щоб не спалити? Може можна підключити кудись плюс и мінус, щоб побачити, чи стрілки ворушаться і пробіг на спідометрі. Изменено 2 июля, 2012 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 3 июля, 2012 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 3 июля, 2012 Вчора порадили попробувати підключити так згідно таких схем: береш ПЛЮС и МИНУС подключаеш 12 вольт потом подаеш ЗАЖИГАНИЕ +12 и у тебя должно все заветиться. чтобы проверить рабортоспособность нажимаеш и держиш кнопку суточного пробега и подаеш ЗАЖИГАНИЕ долджны побежать тудасюда стрелки Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 8 августа, 2012 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 8 августа, 2012 Все сьогодні завіз свою машинку на поварку . Фото не робив, бо забув фотика. Може завтра зроблю. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 9 августа, 2012 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 9 августа, 2012 Сьогодні до обіду зняв паливний бак, а також тормозну систему (колдун і трубочки), і все те що буде заважати при переварці стаканів, лонжеронів, порогів і т д. З машини було все знято,окрім коліс, мотора, КПП і торпеди, яку обмотав плівкою, щоб не гадали при покрасці. Торпеду не знімав бо вуха кріплень і так деякі полопавші, ще одного демонтажу вона не витримає. Після обіду згадав, що уже давно мав переклеїти акуратно скло на фарах і перекрасити корпуси в середині, бо одна фара світло біла - інша жовта в середині. Чомусь всі красять в чорний, мені чорний не подобається. Вирішено було повкасити в світло сірий. Розібрав фару, відбивач обтянув стрейчатою плівкою... і вперед. Колір краски сподобався і вирішив покрасити фари і ззовні. Потім все зібрав назад до купи, чомусь прозрачний селікон довір'я не викликав і поклеїв скло на фари силіконовим Казанським герметиком. Завтра буде хірургічне втручання в кузов моєї автівки. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти