Рекомендуемые сообщения

Щось я запустив свій бортовичок. На днях було трішки часу і вирішив поставити пневмоамортизатор під капот, бо та палка буває заважає, коли щось роблю.

Я вже колись ставив такий аморт, але все кріпив до кузова( див пост 268 (моторного відсіку, що було призвело до тріщини шва гермитика між стаканом і моторним відсіком) та й до капота (старого/короткого) я тоді кріпив меблевого уголка, який тримався на заклепках, а щоб було вгадати де найкраще по висоті ставити аморта то я там зробив аж 6 дірок.

Цей раз все по інакшому, щоб не кріпити до моторного відсіку, то до розпорки стаканів був приварений спеціальний тримач з дирочкою збоку:

ИзображениеИзображение

Самі матеріали: алюмінєвий уголок, два болтики на 6 мм, з широкими шляпками, тільки не було коротших то я ці поврізав, і сам аморт.

ИзображениеИзображение

В капоті є овальні отвори на ребрах жорсткості от туди і вставиви болтики на 6, і плюс овальні отвори дали змогу відрегулювати висоту аморта (а не робити шість дирок в новомк капоті).

ИзображениеИзображение

Далі кріпимо алюмінєвий уголок просверливши в ньому дирку під кріплення амортизатора.

ИзображениеИзображение

Далі кріпимо низ амортизатора до вищезгаданого тримача на розпорці.

Кріпимо і насолоджуємося плавним відкривання капоту, плюс палка капота не заважає.

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

На запитання чи нічого не задіває, то ось фото майже закритого капота.

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

На вихихідних із батьком в селі задушили кабанчика, перед Пасхою є традиція,

ИзображениеИзображение

А також для своєї донечки їздив по пісок для пісочніци. Перший раз з прицепом це було щось. Ще вперед їхати коду б не йшло, але не швидко, постійно мисля, що він має відчепитися, а здавати задом це зовсім попа :wacko: .

ИзображениеИзображение

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 1,9т
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Друзі, у мене сьогодні донька родилася, тепер маю дві донечки—зірочки.

Довго мучився із біднішою сумішшю на газу на високих обертах. На ХХ і на середніх наче все нормально, а на високих по карті газу видно, що газова лінія нижча за бензинову. Взяв у товариша планку

Привіт, хто читає мій бортовик. Накінецьто підходять до завершення мої плани які мав зробити за літо. 1. Повна переборка передньої ходової. Замінено все крім опорників, вони ще в нормал

Изображения в теме

Круто!

я собі також хочу такий аморт поставити!

:rolleyes:

руки не доходять! :ph34r:

ab230096.gif
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...

На днях був перебраний передок. Замінені салінблоки, ромашки, права шарова, лівий краб.

ИзображениеИзображение

Накінець то поставив сапоги (нового образця) передніх стійок, в них було вставлені картриджі "ХОЛА",

ИзображениеИзображение

бо мої старі картриджі потекли. Що дивно, що по кталогу маркіровка вказує на те, що то були "Більштейни-масло", але коли топиш шток вниз, то на одній він вилазе сам до половини, на іншій менше половини, як то там газ.

На лівій саблі де стоять ромашки прийшлось лампою випалювати їх, бо за роки так закисло що простим способовм зняти не вдалося

ИзображениеИзображение

Також на лівому крабі була обірвана втулка в сальнику

ИзображениеИзображение

і крутилася в резинці від руки, тому й замінив краб повністю, бо перепресувати салінблок в крабі не було можливості.

Сальнблоки в ричаги запресував за допомою тисків і чудо гелю ТЕСТ, промазавши ним добряче салінблок і сам ричаг і пішло аж на ура.

ИзображениеИзображение

Дивним стало те що рулоьвих наконечників не міняв а кількість поворотів руля в ліву сторону стала 2,5 оборота, а в праву - 1,5.

Ще мені сказали що зразу розвал робити не треба, потрібно трішки поїздики, щоб всі резинки стали на своє місце, а потім можна робити розвал.

Цікавить чи це так, з одної сторони логічно , а з другої сам не знаю що робити.

Підкажіть як бути далі.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Якщо резина не пищить і руль сильно не тягне в сторону, можна трохи поїздити. А так - резинки мали б стати на своє місце при виїзді з гаражу і по дорозі на розвал. Коли собі перебрав передок, проїздив десь 2 тижні, поки появились гроші на розвал :pardon:

Не усложняйте простое!

Для человека нет ничего невозможного, но цель должна оправдывать средства.

Лучшее — враг хорошего...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Якщо резина не пищить і руль сильно не тягне в сторону, можна трохи поїздити. А так - резинки мали б стати на своє місце при виїзді з гаражу і по дорозі на розвал. Коли собі перебрав передок, проїздив десь 2 тижні, поки появились гроші на розвал :pardon:

Така ж ситуація - грошей на розвал немає :pardon: , зарплата через 3 дні. Якраз трохи покатаюсь без розвалу.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Добре що не поспішив з розвалом, а то б попав на лишніх 80 грн. Вчора добре перевіривши всі вузли виявив вбитий правий рульовий наконечник. З вибору в магазині були тільки АВТОВАЗ. Купив, поставив, тепер стук з правої сторони пропав. :dance3:

ИзображениеИзображение

А ще коли регулював лівий (водійський) рульовий наконечник зняв акум, щоб було легше добратись до гайок, Коли ставив назад то трохи перетягнув клему "+", вона лопнула. Добре що в запасі була ось така

ИзображениеИзображение

не знаю чи на довго вистачить, але подібні дуже хвалив мій сусід по гаражу.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 4 недели спустя...

На днях мав секс з клином передньго лівого колеса. Було замінено все окрім скоби і супорта. Вже думав може скоба десь-колись перегрілась і піддалась деформації від того і гальма приклинювали. Але у всьому був винен ГТЦ. Колись купив новий Фенокс. поїздивши з ним майже з рік - він мені щось не сподобався, забрав у брата з 99 в нього був старий. Помінявши в ньому всі резинки, я на ньому проїздив пару місцяв, і тормоза наче нормальні і все було добре. А потім почало клинити переднє колесо, думав може шток на ВУТі багато викручений - закрутив, все одно клине.

І так методом проб дійшов до висновку, що винен всьому ГТЦ. Короче поставив я назад свій (Фенокс), прокачав... і все запрацювало.

Може в тому ГТЦ якась резинка розкисла чи ще щось, я його не розбирав, поміняв і добре.

Старий ГТЦ

ИзображениеИзображение

Новий ГТЦ

ИзображениеИзображение

Тепер поборовши всі незгоди з тормозами перекрасив супорта і диски в ярко оранжевий колір. Сильно не матюкайте, але так хотів давно зробити. Чому в оранжевий, бо під капотом деякі деталі в оранжевий колір пофарбовані (розпорка, кришка маслозаливної горловини і т.д.)

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

І моя маленька помічниця, підказує як правильно робити

ИзображениеИзображение

Також було замінено масло на Q8 10W40 та всі фільтра.

Зараз чекаю приборчик для ДХО на дальнє світло від товариша Viper.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...

І так, на тому тижні прийшла посилка з блочком  "ДХО Базік". Вирішено було робити дальній в пів накалу в ролі ДХО. До осені ще далеко, але більшість водіїв бачу катаються з ввімкним світлом, що й справді дає набагато раніше побачити авто, яке рухається назустріч.

До цього в мене стояли якість китайські ДХО схожі на маленькі туманки, короче кака є кака, видно не далеко, і через деякий час почали горіти по одному діоду.

Викинув я їх нафіг.

І так, купив реле зразу з запобіжником, кілька метрів провода, для експерементів, щоб не спалити свої Осрами знайшов якісь лампочки.

ИзображениеИзображение

По схемі яку прислали раніше підключив всі проводки і все запрацювало, тепер звичайно під капотом появилось кілька, як то кажуть, лишніх проводів, але вкалав я їх якомога компактніше. ПРи підключені згідно схеми радять підключати до провода дальнього світла будь-якої фари, але так як ставив я все біля акумулятора (бо там були готові провода і місце під реле з раніше встановлених ДХО), тому прийшлось той провід з блока ДХО тягнути до правої фари, таким чином яркість світла стала однакова в обох фарах.

Схема підключення:

ИзображениеИзображение

Фото без ДХО:

ИзображениеИзображение

Фото з ДХО:

ИзображениеИзображение

Фото робив телефоном в сонячну погоду, так що якість не дуже.

На всяк випадок підключив через раніше готову кнопочку, для випадку якщо ДХО не потрібно буде.

ИзображениеИзображение

І фото машини з увімкненим ДХО на відстані майже 120 метрів. (Теж телефоном, то може не дуже й видно, в живу видно набагато краще і на дальшій відстані).

ИзображениеИзображение

В цілому покупкою задоволений на 150%, немає ніякого лишнього освітлення і зберігся вид авто. :dance3:

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Задовбали мене дощі, після кожної зливи помічаю капельки дощу на пасажирському резиновому коврику. Вода появляється тільки в тому місці що позначено на фото, а саме між склом і резинкою

ИзображениеИзображение

Я просто доперти не можу, як вода проходить під скло і попадає в салон.

Далі ще один прикол з водою.

Піднімаю ляду багажника, і чую щось хлюпає в середині, опустив - знову хлюпнуло. З низу в ляді я колись просвердив пару дирочок щоб конденсат не накопичувався, а ті дирочки колись був затулив чопиками бо звидти постійно капає обробка (мазута). Корочи витягнув я одного чопика, а з дирки десь до грам 300 води витекло.

Оказується вода попадала між лядою замком (щілина приблизно до 2-3 мм).

ИзображениеИзображение

Зняв замок і думаю як ту щілину закрити. А потім взяв кусок резини товщиною десь до 4 мм і вирізав з неї колєчко, щоб впиралося у виступ на замку

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

Зібрав все до купи, зажав і тепер щілини немає, вода не попадає, на фото видно як проглядається резинка

ИзображениеИзображение

І як спеціально через пів години пішов знову сильний дощ, моє допрацювання себе виправдало, в ляді не було жодної краплинки води :dance3: :dance3: .

Ще знайшов кусочки білої самоклейки - зробив типу "рєснічок". Вийшло наче прикольно

ИзображениеИзображение

Замітив що на вибоїнах буває недовмикалася 2-на передача. Заїхав на яму обдивився, оказалось болт який тримає хомут на карданчику, якимось чудом діставав шпильку кріплення подушки, наче раніше такого не помічав. Відкрутив того болта провернув хомут так щоб той болт нікуди не діставав. І провернув трубку на карданчику - збився ричаг КПП. В результаті разів 20 в яму з ями, пока виставив той ричаг, щоб задня не була в мене між ногами, а 5-а в пасажира. Проїхав по ямках, то наче передачу не вибивало.

Ось такі приколи. :wacko:

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

на замок ляды продается резиночка уплотнительная))...правда не всегда и не везде))

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • ВОВ@Н изменил название на Мій ВАЗик 21099

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти