Рекомендуемые сообщения

Клапан завис в открытом состоянии,можно было пристучать попробовать,ну а так он все правильно сделал,хоть и пишут что этот клапан не меняется,в таких случаях некоторые карбюраторщики глушат жиклер эмр винт м 4-если не могут побороть обогащение.По поводу толщины прокладок не парься с толстой эмр в работу вступает чуть поже по жопомеру ты не определиш,надо было еще притереть крышку треугольную

Изменено пользователем rem8v
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 1,9т
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Друзі, у мене сьогодні донька родилася, тепер маю дві донечки—зірочки.

Довго мучився із біднішою сумішшю на газу на високих обертах. На ХХ і на середніх наче все нормально, а на високих по карті газу видно, що газова лінія нижча за бензинову. Взяв у товариша планку

Привіт, хто читає мій бортовик. Накінецьто підходять до завершення мої плани які мав зробити за літо. 1. Повна переборка передньої ходової. Замінено все крім опорників, вони ще в нормал

Изображения в теме

ну ти даєш)))

Бензин тік через жик економайзера , а не через той клапан який ти крутив ) )) непотрібно було там нічого чіпати прокладку замінив і все )!

Про хх на 50-70 градусах без підсоса мотор повинен працювати але двиг буде трішкі ковбасити ) але то не страшно )

п.с жовті поворотникі кращі але це ЛМ )

Вірно, ковбасити, і обороти не будуть 900 а 750 десь, 800 по мірі нагрівання, а зупинився, на ще не прогрітій, підтягни на мм тросик, якщо ще не тримає 900, важко,- змаж тросик, корочше, не заважай машині працювати, а за поворотники, Антоха, ти неправий, дуже Изменено пользователем voyajer75

Тазы валят, а BMW говно,

Это факт, доказанный давно

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

ну ти даєш)))

Бензин тік через жик економайзера , а не через той клапан який ти крутив ) )) непотрібно було там нічого чіпати прокладку замінив і все )!

Про хх на 50-70 градусах без підсоса мотор повинен працювати але двиг буде трішкі ковбасити ) але то не страшно )

п.с жовті поворотникі кращі але це ЛМ )

Через той клапан постійно тік бензин. Якщо в ньому є шарик з пружинкою, значить вінмає щось перекривати, а відкривається за рахунок тої пипки на прокладці. І якщо той клапан не тримає і через нього постійно тече бензин, то це не правильно, значить він там для чогось служить. Деякі карбюраторщики кажуть що його міняти не треба, але кажуть щерез те що його там не просто витягнути (замінити), через те й придумують подібні історії.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Через той клапан постійно тік бензин. Якщо в ньому є шарик з пружинкою, значить вінмає щось перекривати, а відкривається за рахунок тої пипки на прокладці. І якщо той клапан не тримає і через нього постійно тече бензин, то це не правильно, значить він там для чогось служить. Деякі карбюраторщики кажуть що його міняти не треба, але кажуть щерез те що його там не просто витягнути (замінити), через те й придумують подібні історії.

я його по Травнікову чи Порошину, не памятаю, глушив болтиком, але різниці не відчув - повернув новий жик ( то жик а не клапан)

Тазы валят, а BMW говно,

Это факт, доказанный давно

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

я його по Травнікову чи Порошину, не памятаю, глушив болтиком, але різниці не відчув - повернув новий жик ( то жик а не клапан)

Жик під номером - 3,а під номером 4 клапан.

ИзображениеИзображение

Я міняв якраз клапан.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Жик під номером - 3,а під номером 4 клапан.

ИзображениеИзображение

Я міняв якраз клапан.

а , вірно, клапан я не трогав, на інжі розслабився :ph34r:

Тазы валят, а BMW говно,

Это факт, доказанный давно

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А про підсосо воздуху, то я колись заводив авто, набирав в медицинський шприц бензин і через голку цвиркав між карбом і прокладеою на колекторі, то обороти піднімались, коли струя попадала на ось другої камери. А так більше нігде не було.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

А про підсосо воздуху, то я колись заводив авто, набирав в медицинський шприц бензин і через голку цвиркав між карбом і прокладеою на колекторі, то обороти піднімались, коли струя попадала на ось другої камери. А так більше нігде не було.

тобі треба підошву виводити, я рівняв,- ще той гемор, і гайки не фанатично закручувати на карбі, я затискав чутки дужче ніж від руки

Тазы валят, а BMW говно,

Это факт, доказанный давно

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

тобі треба підошву виводити, я рівняв,- ще той гемор, і гайки не фанатично закручувати на карбі, я затискав чутки дужче ніж від руки

Так оберти піднімались коли бенз попадав на ось другої камери, а не на підошву.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Так оберти піднімались коли бенз попадав на ось другої камери, а не на підошву.

і через голку цвиркав між карбом і прокладеою на колекторі,

ну ти ж сам написав :lol:

Тазы валят, а BMW говно,

Это факт, доказанный давно

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • ВОВ@Н изменил название на Мій ВАЗик 21099

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти