Рекомендуемые сообщения

І так на вихідних.

День перший

був встановлений Центральний замок в машину. Фото ніяких не робив, бо й в принціипі не було що показувати. У водійських дверях соленоїд встановив і ведрегулював за 40 хвилин, в пасажирській дверці все зайняло майже 4 години :wacko: . То соленоїд навскоси, то не дозакриває, то не довідкриває. Потім щось зробилося в самому замку дверей, перестав нажиматися солдатик (пипка чорна в кутку дверей), при відкритих дверях, раніше було - солдатика нажав, двері закрив та й пішов, тепер чомусь не нажимається, можна нажати тільки коли двері закриті.

Протягнув і під'єднав провода.

Так як багажник вже раніше вікривався електроприводом то він теж був під'єднаний до Блока управління Центральним замком.

По такій схемі в мене підключений багажник

ИзображениеИзображение

але якщо сигнальний провід з Блока ЦЗ кидати як на схемі, то багажник не відпривається. Якщо напряму до сигнального провода (синього) після реле, то все працює, але боюсь щоб не спортився соленоїд в багажнику без реле, то думаю на той провід що йде від Блока ЦЗ потсаивти запобіжник (на всяк випадок).

Далі пішла перевірка: в комплекті йде 2 брелка, один відкриває\закриває на відстані більше 20 метрів не залежно чи направлений на машину, інший треба наводити на авто на відстані 1 метра і то не завжди спрацювує.

Розібрав другий брелок, перевірив батарейки тестером

Одна батарейка показала

2,40 вольта, друга - 3,15

ИзображениеИзображение

Купив нові батарейки перевірив, наче все нормально, ввечері попробую на машині

ИзображениеИзображение

Потім вирішив помінти резинові кільця під трамплером і під тією жілізякою що тримає бензонасос, а також прокладку під бензонасосом.

Грязюка перед зняттям

ИзображениеИзображение

після зняття все вимив бензином (блін він і так дорогий, а тут ще й на землю виливається)

ну результат став кращий

ИзображениеИзображение

При заміні прокладки бензонасоса помітив, що кріплення на ньому вже вгнуті, полірнув на мілкозернистому кругу

ИзображениеИзображение

День другий

Позбирав ключі по всій машині і всьому гаражу хотів підтягнути ручник - звоне дружина, щоб поїхати з донечкою в ліс позбирати рясту і посмажити сала на вогні.

Поїхали, в лісі красотень, все зелене пташички співають рясту, як на коврі

ИзображениеИзображение

далі посмажили сала на вогні на патичках

ИзображениеИзображение

Так як погода була не дуже теплою, то довго не були.

Далі після лісу завз своїх до дому і поїхав назад в гараж, підтягнув ручник.

Із підручних матеріалів скрутив собі сякого-такого столика в гараж,

ИзображениеИзображение

бо на землі вже немає місця де ставити все барахло , яке накопичилось за кілька років.

Ось так пройшли мої вихідні.

А, згадав, чомусь пісял регуліровки клапанів ХХ якось дивно себе поводить: температура машини десь градусів 60-70, а ХХ 250-300 обертів, коли підкрутю хоча б до 800, то при нагріті до нормальної температури тахометр показує 1000-1200. Що за прикол, куда подивитись?

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 1,9т
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Друзі, у мене сьогодні донька родилася, тепер маю дві донечки—зірочки.

Довго мучився із біднішою сумішшю на газу на високих обертах. На ХХ і на середніх наче все нормально, а на високих по карті газу видно, що газова лінія нижча за бензинову. Взяв у товариша планку

Привіт, хто читає мій бортовик. Накінецьто підходять до завершення мої плани які мав зробити за літо. 1. Повна переборка передньої ходової. Замінено все крім опорників, вони ще в нормал

Изображения в теме

Сьгодні прийшов замок запалення куплений тут на форумі у товариша VVMUA.

Коли я його відкрив, то поняв, що він мені не підійде.

В мене стоїть замок старого випуску з довгим ключем і на проводці від контактної групи йде ще колодка на реле і на масу, типу такий

ИзображениеИзображение

А куплений йде з короткими ключами і одною колодкою.

ИзображениеИзображение

Зразу подумав що залишу контакту групу своюЮ, а механізм - від купленого, та ні механізми і контакті групи взагалі не взаємозамінні.

Погуглив в Інтернеті, як підключити такий замок на мою проводку і нічого толкового не знайшов.

Коротше, хто може знає як правильно підключити підкажіть. Якщо нічого не взнаю, то буду продавати. :pardon:

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Пішов тільки, що в гараж, свій замок відєднав на колодці, а цей Новий приєднав. Все працює, все заводиться, навіть ніяких клем не переставляв, звірив із своїм, всі силові провода сходяться, а ті, що на моєму йшли на реле, на новому закольцовані на колодці. Коротше все працює, от чи можна так користуватись без того реле, то не знаю. :pardon:

І на моєму було 4 положення ІІІ 0 І ІІ, а на цьому їх 3 - 0 І ІІ, це нормально?

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

ну якщо заводиться і нормально працює то нормально)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

ну якщо заводиться і нормально працює то нормально)

Да, працює, але полазивши в Інтернті понатикався на статті, в яких пишуть що такий замок без реле буде грітись і довго він не протягне. В основному там йшлося про замки ВАЗ 2110, а в мене маркіровка 2109-3704010-30. :pardon:

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Да, працює, але полазивши в Інтернті понатикався на статті, в яких пишуть що такий замок без реле буде грітись і довго він не протягне. В основному там йшлося про замки ВАЗ 2110, а в мене маркіровка 2109-3704010-30. :pardon:

я так розумію що то просто замок нового зразка. Якщо хочеш зроби окремий вивід на реле)
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Із релюшкою думаю буде надійніше. Але ось що написали мені із ДААЗу

ИзображениеИзображение

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Із релюшкою думаю буде надійніше. Але ось що написали мені із ДААЗу

ИзображениеИзображение

От ты Фома неверующий :D Я ж тебе то же самое писал! А ты почти до директора Автоваза дошёл с этим вопросом! :D :D :D
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

я собі так думаю. Якщо в замку реалізовано розгрузка без реле то нема чого її туди пхати))

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

я собі так думаю. Якщо в замку реалізовано розгрузка без реле то нема чого її туди пхати))

Я поставлю цей замок, покатаюсь і буду мацати ті провода чи вони не гріються, якщо все буде нормально, то так і залишу.

От ты Фома неверующий :D Я ж тебе то же самое писал! А ты почти до директора Автоваза дошёл с этим вопросом! :D :D :D

Краще я 1000 разів взнаю і розпитаю, ніж 1 раз щось зламаю. :pardon: Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • ВОВ@Н изменил название на Мій ВАЗик 21099

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти