ВОВ@Н 209 Опубликовано 13 марта, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 13 марта, 2014 І ще одне викручував свічки,вони майже чисті керамічний ізолятор чистий ,на металі ледь помітний нагар темного кольору.Ну от що цікаво всі електроди мають видимий дефект на всіх є насічки ,може десь 10 частину міліметра завглибшки.свічки NGK маркування не памятаю,купував за 100 гр.комплект пробіг десь тищі 3 не більше. До них були ДЕНСО,так вони за 7 тис пробігу повністю вийшли з ладу,з електродами була та сама фігня. Що це може бути, ,запалення ,чи щось не так з паливною сумішю? Зробить фото свічі невиходить (пошкодження на ньому не видно) тому зробив схематичний малюнок(думаю всім зрозуміло) Та насічка на центральному електроді зроблена спеціально виробником, щоб іскра проскакувала прямо по центру, а не куди заманеться. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ladaZVER 2 Опубликовано 13 марта, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 13 марта, 2014 Та насічка на центральному електроді зроблена спеціально виробником, щоб іскра проскакувала прямо по центру, а не куди заманеться. Яснопонятно:Просто це моє перше авто.до нього були тільки мото,і там на свічках точно не було ніяких насічок. Я парень тихий, скромный. Обидите - тихо закопаю, скромно отпраздную. Руслан моб.т 067773080 Днем он нормальный человек, а ночью чинит Жигули Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 13 марта, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 13 марта, 2014 Яснопонятно:Просто це моє перше авто.до нього були тільки мото,і там на свічках точно не було ніяких насічок. Я зустрічав такі насічки здається на свічках Денсо і НЖК. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
rem8v 0 Опубликовано 14 марта, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 14 марта, 2014 в мене взагалі гвинт якості чомусь майже зовсім не впливає на роботу карба,тоїсть при 600 об. закручую гвинт до упору а авто не глохне ,та й викручував його ніяких змін ,ну може зовсім трішки об.на 50 піднімались оберти двигуна..жик ХХ 43, мені що поставить менший? Я так пойняв потрібно виставити заслонку первичной камери? Какой должен бить зазор? Чому просажуються оберти при знятті шланга з трамблера? в чому причина? Що не так з моїм карбом .і куди далі мені копати?при закручивании винта качества должно минимум двигатель колбасить (вплоть до остановки)у тебя льет топливо мимо системы хх-она автономна на солексе ,если я прав сними клему с ЭМК движок не заглохнет ,последствия расход,черные свечи на хх,возможно на хх ходу капает бензин из малого диффузора,причины -недокручен ЭМК,высокий уровень топлива,негерметична запорная игла, дырявая мембрвна ЭМР,бери мурзилку-проверяй герметичность топливной иглы(рекомендую поменять на юникар) и выставляй уровень топливаНа скільки я знаю для різних карбюраторів свої жиклери ХХ, так, що в тебе на 39 працює нормально, в іншого він не буде працювати.замена жиклера ХХ хода не выход,если это родной жиклер и работал до этого нормально,жиклер хх рекомендуется оставлять старый при замене ЭМК,так как на заводе он подгоняется и подбирается под хх ход карбюратора тем более 083 солекс на 1500 то есть под родной двигатель,при этом жиклер не изнашивается(не становится больше или меньше по диаметру) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 1 декабря, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 декабря, 2014 Так і не можу позбавитися провалів Позавчора пробував підбирати жиклери ХХ різних калібрів, від 40 до 44, хоча отвори може й не співпадали з написами, але візуально оцінив, який найменший, середній і найбільший. Різниці в поведенні авто ніякої. В мене стоїть ускорітель загнутий в І камеру, пристріляний 100%, поставив такий самий, тільки не пристріляний (був у загашнику), потім поставив Нивовського ускорітєля,, авто вело себе при всіх маніпуляціях однаково, тобто при різкому прискоренні все працює, машина набирає швидкість без провалів і запинань, але якщо проїхати на 2 передачі десь метрів 500 і тримати 2000, а коли дати плавне додавання газу - йде маленький провал, а потім авто починає їхати нормально, так само замітив і на 3 передачі десь до 2500 обертів. Повиймав всі жиклери, думав може який забитий, але ні, всі чисті. Якщо поділити хід заслонки на 5 етапів, то провал починається десь на 2 етапі. Якщо їхати накатом (пустив газ на передачі) і плавно давати газу, машина їде нормально, так само їде якщо і різко дати газу, але якщо їхати і трішечки тримати газ, а потім додати, то йде провал. Що може бути, ще планую поміняти мембрани ЕМР і ускорітєльного насоса. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
rem8v 0 Опубликовано 1 декабря, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 декабря, 2014 Так і не можу позбавитися провалівПозавчора пробував підбирати жиклери ХХ різних калібрів, від 40 до 44, хоча отвори може й не співпадали з написами, але візуально оцінив, який найменший, середній і найбільший.Різниці в поведенні авто ніякої. В мене стоїть ускорітель загнутий в І камеру, пристріляний 100%, поставив такий самий, тільки не пристріляний (був у загашнику), потім поставив Нивовського ускорітєля,, авто вело себе при всіх маніпуляціях однаково, тобто при різкому прискоренні все працює, машина набирає швидкість без провалів і запинань, але якщо проїхати на 2 передачі десь метрів 500 і тримати 2000, а коли дати плавне додавання газу - йде маленький провал, а потім авто починає їхати нормально, так само замітив і на 3 передачі десь до 2500 обертів. Повиймав всі жиклери, думав може який забитий, але ні, всі чисті.Якщо поділити хід заслонки на 5 етапів, то провал починається десь на 2 етапі. Якщо їхати накатом (пустив газ на передачі) і плавно давати газу, машина їде нормально, так само їде якщо і різко дати газу, але якщо їхати і трішечки тримати газ, а потім додати, то йде провал.Що може бути, ще планую поміняти мембрани ЕМР і ускорітєльного насоса.раз нечего не меняется пристреляй от Нивы 45,поставь флажок номер 4(привод),уровень топлива ?,игла запорная какая?уровень вытавить по факту 25,мне кажется уровень занижен,максималку едет?движок не гудит при наборе оборотов? Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 1 декабря, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 декабря, 2014 (изменено) раз нечего не меняется пристреляй от Нивы 45,поставь флажок номер 4(привод),уровень топлива ?,игла запорная какая?уровень вытавить по факту 25,мне кажется уровень занижен,максималку едет?движок не гудит при наборе оборотов?Ниво-ускорітєлая ставив, пристріляв, 4 флажка поки що немає, рівень 25-25,3, голка з резиновим кінчиком з шпилькою, максималка це скільки, пробував 150, більше не хватило нормальної дороги.Взагалі авто нормально заводиться, нормально тягне, оберти набирає швидко, от тільки цей проклятущий провальчик не дає спокою. Изменено 1 декабря, 2014 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
rem8v 0 Опубликовано 1 декабря, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 декабря, 2014 (изменено) Ниво-ускорітєлая ставив, пристріляв, 4 флажка поки що немає, рівень 25-25,3, голка з резиновим кінчиком з шпилькою, максималка це скільки, пробував 150, більше не хватило нормальної дороги.Взагалі авто нормально заводиться, нормально тягне, оберти набирає швидко, от тільки цей проклятущий провальчик не дає спокою.на таких оборотах отключается хх,бывает что на прокладке эмр длина носика что толкает шарик клапана меньше и вступает эмр в работу поже,посмотри в этом направлении ну и поставь номер 4,впрыск будет дольше и больше,канал разряжения для эмр проверь что бы чистый был а то он там тонюсенький,на 2 и 3 передаче 2000 об при наборе оборотов растет нагрузка на двигатель ,должен включится эмр,надо пружину может растянуть или пожоще с 41 солекса может твоя подустала,эксперементируй хуже не будет,хотя не всякий заметит не рабочий эмр Изменено 1 декабря, 2014 пользователем rem8v Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
rem8v 0 Опубликовано 1 декабря, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 декабря, 2014 есть даже устанавливают контакт в крышку эмр а светодиод выводят на панель приборов,дабы знать когда тот срабатывает но так как карбюратор для многих это шайтан-прибор,то легче перейти на инж(хотя у меня было и то и то разницы я не заметил) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 1 декабря, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 1 декабря, 2014 (изменено) на таких оборотах отключается хх,бывает что на прокладке эмр длина носика что толкает шарик клапана меньше и вступает эмр в работу поже,посмотри в этом направлении ну и поставь номер 4,впрыск будет дольше и больше,канал разряжения для эмр проверь что бы чистый был а то он там тонюсенький,на 2 и 3 передаче 2000 об при наборе оборотов растет нагрузка на двигатель ,должен включится эмр,надо пружину может растянуть или пожоще с 41 солекса может твоя подустала,эксперементируй хуже не будет,хотя не всякий заметит не рабочий эмрФлажок 4 мені мають привезти можливо через пару днів.Я коли міняв прокладку ЄМР то згідно книжки штангельом міряв довжину того пиптика, що тисне на шарик, його довжина була 6 мм.Хоча я колись міняв повністю сідло з шариком, то може воно якесь не стандартне, але коли почався провал то й добре не пам'ятаю. Изменено 1 декабря, 2014 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти