Feanorion 0 Опубликовано 6 декабря, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 6 декабря, 2014 попробуй воздушный на номинал меньше если 165 стоит поставь 155,если в это время движок гудит значит точно бедновато на верхах(может быть эмр,уровень топлива,подсос воздуха и т.д.)он не гудит а как будто мычит вот в этом положении в конце первой камеры, хотя когда от карбюраторшика выезжал, было вроде все ок, на следуюший день опять тоже самое, я думаю может погода влияет? хотя стоит родная кастрюля... Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 7 декабря, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 7 декабря, 2014 Я вже задовбася боротися з цим провалом. Вже змінив жменю жиклерів ХХ і кілька розпилювачів ускоріт.насоса. в.т.ч і Нивовський на 45. ХХ виставив ідеально: двигун працює рівно і тихо, при знятті проводка з електро-клапана ХХ машина глохне, також виставляв гвинтами кількості/якості зразу на слух, а потім за допомогою прибора ИКС-1, свічки світло-коричневого кольору, як після пробігу у 30 км, так і при роботі на ХХ десь хвилин 10, у вихлопній трубі сажі майже немає. Я не знаю чи це навіть називається провалом. Тобто якщо їхати на 2 передачі і пустити газ зовсім (оброти десь 1000-1200) і плавно натискати на газ - авто набирає обороти досить жваво і без провалу, так само якщо з тих же обертів (1000-1200) натиснути різко педаль газу в пол і тримати, авто теж прискорюється нормально. Але якщо тримати газ на обертах в межах 1700 і 2100 (на тій же 2 передачі) і десь між цими показниками почати плавно давати газу - відчувається затримка у якісь пів-секунди, потім все нормально. Також не відчувається ніякого провалу при любому вище-описаному режимі, якщо хоч трішки витягнута ручка підсосу. До речі жиклери стоять І кам. 95/155, ІІ кам. 97,5/125. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
rem8v 0 Опубликовано 7 декабря, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 7 декабря, 2014 Я вже задовбася боротися з цим провалом. Вже змінив жменю жиклерів ХХ і кілька розпилювачів ускоріт.насоса. в.т.ч і Нивовський на 45. ХХ виставив ідеально: двигун працює рівно і тихо, при знятті проводка з електро-клапана ХХ машина глохне, також виставляв гвинтами кількості/якості зразу на слух, а потім за допомогою прибора ИКС-1, свічки світло-коричневого кольору, як після пробігу у 30 км, так і при роботі на ХХ десь хвилин 10, у вихлопній трубі сажі майже немає.Я не знаю чи це навіть називається провалом. Тобто якщо їхати на 2 передачі і пустити газ зовсім (оброти десь 1000-1200) і плавно натискати на газ - авто набирає обороти досить жваво і без провалу, так само якщо з тих же обертів (1000-1200) натиснути різко педаль газу в пол і тримати, авто теж прискорюється нормально. Але якщо тримати газ на обертах в межах 1700 і 2100 (на тій же 2 передачі) і десь між цими показниками почати плавно давати газу - відчувається затримка у якісь пів-секунди, потім все нормально.Також не відчувається ніякого провалу при любому вище-описаному режимі, якщо хоч трішки витягнута ручка підсосу.До речі жиклери стоять І кам. 95/155, ІІ кам. 97,5/125.икс 1 не подходит для пп у нас двигателя работают на обедненой смеси,газоанализатор лучше конечно,плавно нажимаеш педаль газа -УН не работет,хх на грани отключения или отключился попробуй эмр увеличить должно помочь,жиклеры подобраны нормально,у после поворота изредка такое бывает-забил Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 7 декабря, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 7 декабря, 2014 (изменено) икс 1 не подходит для пп у нас двигателя работают на обедненой смеси,газоанализатор лучше конечно,плавно нажимаеш педаль газа -УН не работет,хх на грани отключения или отключился попробуй эмр увеличить должно помочь,жиклеры подобраны нормально,у после поворота изредка такое бывает-забилТа про ИКС-1 я знаю, але реально коли ним користувався то чути, що коли багато відкрутив гвинт якості - оберти трішки падають, а у віконечку ИКСа починає блимати червона вспишка палива, трішки гвинта закрутив - оберти піднялися і вспишка у приборі стала синішою.Що може не працювати в ускоріт.насосі? Струйки бризкають рівномірно і прямо в колектор. Провал відчувається, коли ПЛАВНО натиснути газ імено від 1700-2100 обертів. А якщо плавно чи швидко з 900 і до кінця, то провалу немає.ЄМР збільшити шляхом установки трохи більшого номіналу? Як це вплине на розхід пального?І чого немає провалу якщо ручка підсосу витягнута хоча б на 1 см? Изменено 7 декабря, 2014 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
rem8v 0 Опубликовано 8 декабря, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 декабря, 2014 Та про ИКС-1 я знаю, але реально коли ним користувався то чути, що коли багато відкрутив гвинт якості - оберти трішки падають, а у віконечку ИКСа починає блимати червона вспишка палива, трішки гвинта закрутив - оберти піднялися і вспишка у приборі стала синішою.Що може не працювати в ускоріт.насосі? Струйки бризкають рівномірно і прямо в колектор. Провал відчувається, коли ПЛАВНО натиснути газ імено від 1700-2100 обертів. А якщо плавно чи швидко з 900 і до кінця, то провалу немає.ЄМР збільшити шляхом установки трохи більшого номіналу? Як це вплине на розхід пального?І чого немає провалу якщо ручка підсосу витягнута хоча б на 1 см?УН не работает если медленно давиш на педальку газа,да увеличивай большим номиналом,на расход особо нет-меньше чем увеличивать жиклер 1 камеры,эмр работает когда двигатель под нагрузкой,обогащаеш смесь подсосом Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 8 декабря, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 декабря, 2014 УН не работает если медленно давиш на педальку газа,да увеличивай большим номиналом,на расход особо нет-меньше чем увеличивать жиклер 1 камеры,эмр работает когда двигатель под нагрузкой,обогащаеш смесь подсосомЯкщо я збільшу жиклер ЕМР, то що, повинен запрацювати УН? Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
rem8v 0 Опубликовано 8 декабря, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 декабря, 2014 Якщо я збільшу жиклер ЕМР, то що, повинен запрацювати УН?нет,так работет УН- при медленном нажатии на педаль газа он не работает,пристреливать не обязательно-он льет пока двигатель не работает,когда двигатель заработал он распыляет(у него даже отверстие на носике своеобразной формы),ЭМР -его работа зависит от разряжения (то есть от нагрузки на двигатель) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 8 декабря, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 декабря, 2014 (изменено) нет,так работет УН- при медленном нажатии на педаль газа он не работает,пристреливать не обязательно-он льет пока двигатель не работает,когда двигатель заработал он распыляет(у него даже отверстие на носике своеобразной формы),ЭМР -его работа зависит от разряжения (то есть от нагрузки на двигатель)Ти хочеш сказати, що при плавному нажиманні на газ, УН не працюватиме у всіх машинах?Просто раніше цього провалу не відчував, а де він взявся і коли не знаю.А якщо я не знайду жиклера більшого номіналу, то чи можна розбурити отвір як показував Н.Порошін, коли він збільшував діаметр отвору жиклера ХХ, тобто взяти грубу голку і заточити її, зробивши 3-4 гранною. Изменено 8 декабря, 2014 пользователем ВОВ@Н Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
rem8v 0 Опубликовано 8 декабря, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 декабря, 2014 Ти хочеш сказати, що при плавному нажиманні на газ, УН не працюватиме у всіх машинах?Просто раніше цього провалу не відчував, а де він взявся і коли не знаю.А якщо я не знайду жиклера більшого номіналу, то чи можна розбурити отвір як показував Н.Порошін, коли він збільшував діаметр отвору жиклера ХХ, тобто взяти грубу голку і заточити її, зробивши 3-4 гранною.да на всех машинах,у меня набор с сверл от 0,3 до 2мм с шагом 0,05,за иглу не скажу- пробуй Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
ВОВ@Н 209 Опубликовано 8 декабря, 2014 Жалоба Поделиться Опубликовано 8 декабря, 2014 да на всех машинах,у меня набор с сверл от 0,3 до 2мм с шагом 0,05,за иглу не скажу- пробуйБлін, то якщо воно так на всіх машинах, то може не треба заважати машині їздити. Треба буде в родича його вісімку позичити покататись, попрорбувати і зрівняти, чи будуть провальчики. Бортовий журнал Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти