провал при нажатии педали газа


Рекомендуемые сообщения

расхода большого не будет,камеру УН ты не увеличиваеш,просто я подозреваю что отзыв на педальку будет иначе-бугорок один и впрыск не будет продолжительным а вся камера сразу вылетит

То може це не є добре, якщо весь бензин вильється зразу? І мабуть з 4 кулачком треба буде ставити Нивовський УН, чи залишати свій 35/40 завернутий в першу камеру? Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 171
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Изображения в теме

То може це не є добре, якщо весь бензин вильється зразу? І мабуть з 4 кулачком треба буде ставити Нивовський УН, чи залишати свій 35/40 завернутий в першу камеру?

Я бы начал с нивовского и 4 кулачка. Потом если что перевернул бы кулачек. Сразу весь бензин не выльется, пропускная способность носика не даст. Да и специально для этого диафрагма УН оснащена демпфером. Так что не бойся, пробуй. Потому что это все гадание на кофейной гуще)))
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

да проверь чтобы этот пыптык работал,двигался при нажиме,носик не льет он распыляет-у него даже отверстие специательной формы,он льет на заглушенной машине,пристреливать точно не обязательно-я тоже за 4кулачек и 45 УН(большего не нужно,не выдумывай велосипед)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

да проверь чтобы этот пыптык работал,двигался при нажиме,носик не льет он распыляет-у него даже отверстие специательной формы,он льет на заглушенной машине,пристреливать точно не обязательно-я тоже за 4кулачек и 45 УН(большего не нужно,не выдумывай велосипед)

Як буде вільна хвилина то спробую і обов'язково відпишусь. Чи треба буде міняти мембрану УН при зміні кулачка, адже характер натискання на неї зміниться?

До речі, товариші rem8v і karlson у вас случайно немає ні в кого верхньої частини карб Солекс, бо у мене і так була різьба не дуже, куди закручується ЕКХХ, а цими підборами жиклерів стала ще гіршою. Відповідь бажано в приватні повідомлення. Дякую.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

І так боротьба із провалом від 1500 до 2000 обертів при плавному нажиманні на газ продовжується.

Замінив вакум-коректор, бо мій не дуже тримав. Зняв підшипничок де прикручений датчик Холу, промив і промастив, бо працював якость із заїданням. Думав все, ось вона, "Перемога" над провалом. Але ні, провал так і залишився.

Що було зроблено:

1. Поставив УН 35/40 в І камеру і 4 кулачок - провал залишився

2. Поставиви Нивовський 45 УН і 7 кулачок - провал залишився.

3. Потім Нивовський 45 УН і 4 кулачок - провал залишився.

4. Викрутив жиклер ЕМР, дивлюся якась дирка мала, знайшов ще 2 у ремкомплекті, в них отвір трішки більший за той, що був у мене. Зрадів, думаю ось воно, через малий жиклер і появляється провал, але щоб було "надійно" один із жиклерів ремкомплекту розбурив, приблизно на око. Тепер в мене їх є 3 штуки: з малою диркою (мій), середня (сток) і більша (розбурений). Поставив з найбільшою, провал залишився. Але мащина стала якось краще їхати, чи може то заслуга Нивовського УН і 4 кулачка чи може "розбурений жиклер" ЕМР. Правда розходу я не заміряв, бо зараз головним завдання - це боротьба із провалом.

Потім почитав інструкцію по Солексу і знайшов, що в мене мабуть не працює перехідна система І камери. Там написано, що для плавного переходу із системи ХХ в Головну систему є перехідна система, от мабуть той провал появляється, бо не працює ця перехідна система. Бо для різкого переходу служить УН, але при різкому відкриванні дроселю - провалу немає, значить не УН. В перехідній системі є спеціальний продовгуватий отвір, який відповідає за це, але єдине що може бути, що він просто забився чимось і його треба прочитити. Але я змінив стільки комбінацій із кулачками, УН, жиклерами ХХ і мембранами, а провал все одно не проходить.

Чи може я щось не розумію?

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

І так боротьба із провалом від 1500 до 2000 обертів при плавному нажиманні на газ продовжується.

Замінив вакум-коректор, бо мій не дуже тримав. Зняв підшипничок де прикручений датчик Холу, промив і промастив, бо працював якость із заїданням. Думав все, ось вона, "Перемога" над провалом. Але ні, провал так і залишився.

Що було зроблено:

1. Поставив УН 35/40 в І камеру і 4 кулачок - провал залишився

2. Поставиви Нивовський 45 УН і 7 кулачок - провал залишився.

3. Потім Нивовський 45 УН і 4 кулачок - провал залишився.

4. Викрутив жиклер ЕМР, дивлюся якась дирка мала, знайшов ще 2 у ремкомплекті, в них отвір трішки більший за той, що був у мене. Зрадів, думаю ось воно, через малий жиклер і появляється провал, але щоб було "надійно" один із жиклерів ремкомплекту розбурив, приблизно на око. Тепер в мене їх є 3 штуки: з малою диркою (мій), середня (сток) і більша (розбурений). Поставив з найбільшою, провал залишився. Але мащина стала якось краще їхати, чи може то заслуга Нивовського УН і 4 кулачка чи може "розбурений жиклер" ЕМР. Правда розходу я не заміряв, бо зараз головним завдання - це боротьба із провалом.

Потім почитав інструкцію по Солексу і знайшов, що в мене мабуть не працює перехідна система І камери. Там написано, що для плавного переходу із системи ХХ в Головну систему є перехідна система, от мабуть той провал появляється, бо не працює ця перехідна система. Бо для різкого переходу служить УН, але при різкому відкриванні дроселю - провалу немає, значить не УН. В перехідній системі є спеціальний продовгуватий отвір, який відповідає за це, але єдине що може бути, що він просто забився чимось і його треба прочитити. Але я змінив стільки комбінацій із кулачками, УН, жиклерами ХХ і мембранами, а провал все одно не проходить.

Чи може я щось не розумію?

Переходная система напрямую зависит от жиклера хх ,есть там щель над и ниже заслонки-работает в зависимости от разряжения,когда из шприца выжать бензин в канал хх то он побежит из этого щелевидного отверстия и чуть выше забор эмульсии круглое отверстие
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Переходная система напрямую зависит от жиклера хх ,есть там щель над и ниже заслонки-работает в зависимости от разряжения,когда из шприца выжать бензин в канал хх то он побежит из этого щелевидного отверстия и чуть выше забор эмульсии круглое отверстие

Тобто, якщо на знятому карбюраторі відкрутити електроклапан ХХ і напустити туди бензину, то він повинен витекти через той отвір, що біля заслонки? Якщо так і буде, то це означатиме, що канал перехідної системи не засмічений?

Я жиклерів ХХ поміняв вже жменю і помітив одне, що при меншому жиклері збільшується кількість викручених оборотів гвинта якості (жик 39 - 7 виворотів гвинта), і навпаки, якщо більший жиклер ХХ то викручувати приходиться менше (жик 43 - 4 виворота). Але провали були при всіх вищезгаданих жиклерах.

Вже в кількох статтях читав, щоб позбавитись провалів, треба збільшувати номінал жиклера ХХ, але про який провал там сказано, чи при рушанні, чи вже в ходу (як в моїй ситуації) не понятно. :pardon:

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Тобто, якщо на знятому карбюраторі відкрутити електроклапан ХХ і напустити туди бензину, то він повинен витекти через той отвір, що біля заслонки? Якщо так і буде, то це означатиме, що канал перехідної системи не засмічений?

Я жиклерів ХХ поміняв вже жменю і помітив одне, що при меншому жиклері збільшується кількість викручених оборотів гвинта якості (жик 39 - 7 виворотів гвинта), і навпаки, якщо більший жиклер ХХ то викручувати приходиться менше (жик 43 - 4 виворота). Але провали були при всіх вищезгаданих жиклерах.

Вже в кількох статтях читав, щоб позбавитись провалів, треба збільшувати номінал жиклера ХХ, але про який провал там сказано, чи при рушанні, чи вже в ходу (як в моїй ситуації) не понятно. :pardon:

проще на нижней половинке карба там есть канал хх с "ванночкой"который уходит в подошву проходя все перечисленые системы и винт качества,если польеш вместо ЭМК то польется и через воздушный жиклер хх и побежит в поплавковую камеру
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Кстати, Вова. У меня однажды очень похоже умирал высоковольтный провод на 1-ом цилиндре. Я три месяца дрочил карбюратор. И в итоге доездился до того, что машина откровенно затроила. И вот тогда я этот провод и обнаружил :D

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

проще на нижней половинке карба там есть канал хх с "ванночкой"который уходит в подошву проходя все перечисленые системы и винт качества,если польеш вместо ЭМК то польется и через воздушный жиклер хх и побежит в поплавковую камеру

Теж думав про ту "ванночку", але якби був забитий той отвір, то можеб не було ХХ. А так ХХ ідеальний і машина реагує на закручування/викручування гвинта якості. Спершу попробую поставити більший жиклер ХХ.

Кстати, Вова. У меня однажды очень похоже умирал высоковольтный провод на 1-ом цилиндре. Я три месяца дрочил карбюратор. И в итоге доездился до того, что машина откровенно затроила. И вот тогда я этот провод и обнаружил :D

Ну, про провода звичайно можу взяти для провірки у родича з його ВАЗ 2108. Але провода майже нові, і я їх провіряв тестером, то все було нормально. Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти