Стук в двигателе на холостых


Рекомендуемые сообщения

Як я побідив осьовий люфт розпредвалу. Виклав тут і в бортовику, може комусь пригодиться інформація.

І так дійшли руки до того щоб зробити менший осьовий люфт розпредвалу.

Начитався Інтернеті, що можна ставити шайбу індивідуально для кожного люфту між розпредвалом і агрегатом бензонасосу, або сточити трішки той агрегат, щоб він сів глибше і центральною юбкою вперся в розпредвал.

Заміряв люфт так: зняв трамплер і дерев'яною проставкою постукав по хвостовику в сторону до шківа, щою змістити розпредвал. З іншого боку штангельциркульом впершись в гайку, яка тримає залізний пильник (під шестернею розпредвалу) і зробив замір до шківа розпредвалу, записав, потім вперся руками в шків і попхнув його назад в сторону АКБ, змістивши розпредвал в іншу сторону. Знову зробив замір. Різниця в мне вийшла в 1 мм. Такі заміри зробив кілька раз з різних точок, щоб знати точний люфт. У всіх випадках було 1 мм.

Зробив шайбу із пильничка більшого підшипника з генератора. Той пильничок залізний тільки покритий чи то резиною, чи пластмасою. Ножем все те діло зрізається і наждачкою шліфується до гладенької поверхні. Розмір шайби: внутрішній діаметр 25 мм, зовнішній - 35 мм. Товщина шайби майже 0,5 мм. Дехто казав, що можливо прийдеться збільшувати внутрішній діаметр, бо шайба може не налізти на шийку розпредвала. В мене налізла. Зразу думав ставити шайбу, але не давало спокою, що там буде якась лишня деталь і не знав, до яких наслідків може призвести. Тим паче зазор у мене 1 мм мінус 0,2 мм на тепловий зазор, виходить 0,8 мм, а товщина шайби становить майже 0,5 мм.

ИзображениеИзображение

Думав-думав, але все ж таки шайбу вирішив поставити. Все зібрав, попробував як крутиться розпредвал, чи не зажало. Прогрів і стук пропав, скрутив обороти карбюратора на мінімум, але стуку я не почув.

Але все ж таки було вирішено, що краще зробити по нормальному, тобто сточити трішки агрегат, що тримає бензонасос. Свого портити не хотілося, бо не був впевнений у кінцевому результаті такого роботи.

Вирішив тут на форумі купити той агрегат.

Величезне ДЯКУЮ товаришу av0507ri за предоставлену і оперативно відправлену ним деталь.

І так знову я розібрав все те діло, знімаю свій корпус і починаю порівнювати його із присланим. І що я бачу. Кінець юбки на моєму агрегаті має завуження, а присланий плоский

ИзображениеИзображение

Чого так не знаю, але виймаю раніше підставлену шайбу і ставлю присланий агрегат, зажимаю його одним болтиком і двома шпильками, роблю заміри люфта, описаним вище способом.

Зазор на цьому агрегаті становить 0,8 мм. Знімаю і починаю переміряти агрегати і мій має коротшу внутрішню юбку на 0,2 мм. Беру присланий агрегат і починаю шліфувати його по площі яка прилягає, до ГБЦ. Трішки прошліфував переміряв в шести точках, і так поки не дійшов десь до 0,4 мм. Поставив агрегат на ГБЦ, зажав, зробив заміри, зазор вийов десь 0,3-0,4 якраз на тепловий зозор. Почав все ставити і закручувати, ввірвалась різьба куди закручується верхній болтик. Добре, що там був короткий болтик і різьби зірвалось тіки на половину.

Вирішив зробити шпильку із довшого болта відрізавши йогму голову і закрутити її до упору.

ИзображениеИзображение

Все зібрав на герметик, попробував чи не зажав розпредвал, переміряв ще раз зазор він становив 0,2-0-3 мм. Завів, прогрів. стуку немає, але наче стали голосніше працювати клапана, чи то так здається.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 30
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти