Не натягивается ремень ГРМ 21083


Рекомендуемые сообщения

В обідній перерив забіг до машини, щоб попробувати натягнути ремінь за часовою стрілкою. Реакції нуль, ремінь всеодно сповзає в сторону до крила і треться об бурт роліка, що той робиться дуже гарячим.

Міняв місцями і ролік і шайбочку перевертав нічого не допомагає, щей якесь шу-шукання стало чути від роліка. Розібрав його щоб промастити нормальною мазюкою і дивлюся, що на одній внутрішній обоймі є місця вигризання металу, можливо й звідси те шу-шукання. Обзвонив 4 магазини, в двох немає роліків старого образця, в одному є кажуть Вологодський, тільки із пласмасовою основою ціна 160 грн, а в іншому знайшов весь залізний фірми SBR, написано Франція - ціна 175 грн. Взяв залізний, бо у мене ремінь треться об буртик роліка і залізний грівся, то пласмасовий мабуть або зтреться або сплавиться.

Ввечері попробую поставити новий ролік.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 89
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Изображения в теме

Щось десь в механізмі стало не співвісним.

Мінялась помпа - перша під підозру, нова ще не значить нормальна. Посадкове місце помпи до блоку добре почистили від старої прокладки?

По шпильці взяти поміряти під яким кутом вона до блоку становиться, і шайбочку під роликом помірять на предмет однакової товщини по всьому діаметру, а також глянуть на саме посадкове місце, якщо було неплоно прижато, ексцентрик міг "підгризти" люмінь...

Изменено пользователем tigrazloy

rrzx.gif

rrzr.gif

rwpx.gif

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Щось десь в механізмі стало не співвісним.

Мінялась помпа - перша під підозру, нова ще не значить нормальна. Посадкове місце помпи до блоку добре почистили від старої прокладки?

По шпильці взяти поміряти під яким кутом вона до блоку становиться, і шайбочку під роликом помірять на предмет однакової товщини по всьому діаметру, а також глянуть на саме посадкове місце, якщо було неплоно прижато, ексцентрик міг "підгризти" люмінь...

+1000

Еще в тему:

- шпильку нужно не черного, не желтого, а только белого цвета и садить в голову на резьбовой герметик.

- ролик только вологодский (оригинал в прошлом году стоил 200грн., сейчас наверное около 300 ) пластиковый хоть одно-, хоть двухрядный ( метал не выпускается с 2003г.)

- ну и натягивать естественно против часовой стрелки и с положенным усилием.

- гайку ролика затягивать моментом согласно "мурзилки".

- по ремням есть выбор, но я обычно ставлю "Балаково".

Изменено пользователем Nikolja
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

+1000

Еще в тему:

- шпильку нужно не черного, не желтого, а только белого цвета и садить в голову на резьбовой герметик.

- ролик только вологодский (оригинал в прошлом году стоил 200грн., сейчас наверное около 300 ) пластиковый хоть одно-, хоть двухрядный ( метал не выпускается с 2003г.)

А как цвет шпильки влияет на её качество? :blink: Зачем там герметик?? :blink: Я не знаю, у меня машине было 20-ть лет, и никаких проблем с этой шпилькой не было. Шпилька кстати была желтенькая :rolleyes: . И герметик на мой взгляд там совершенно ни к чему.

А почему только вологодский? Есть масса импортных аналогов гораздо качественнее вологды (и дороже, кстати) А есть и дешевле. И тоже не хуже.

В остальном согласен. Тянуть нужно без фанатизма))))) А в какую сторону, то мое ИМХО пофиг. Никогда этим не заморачивался, тянул куда удобнее ремень не жрало.

Изменено пользователем karlson
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Белый это оригинал. Гермет - чтоб не выкручивалась шпилька. У тебя наверное ни когда гайка вместе со шпилькой не выкручивалась. Все, что качественнее вологды - соответственно дороже. Вологды вполне хватает. То, что дешевле - в основном хлам. Тянуть только против часовой стрелки ( туда кстати и удобнее). На автовазе инженеры тоже наверное не идиоты. Ролик должен находиться примерно по центру между помпой и распредвалом для равномерного распределения нагрузок на агрегаты.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

І так: промудохався біля машини майже 5 годин.

Купив я вдень натяжний ролік. Балакоовського не брав, бо так як ремінь постійно ковзав по буртику ролика, то боявся, що він зітре той пласмасовий буртик і.т.

Купив в магазині ось такий, весь залізний фірми SBR написано Франція, хоча мало віриться,а ле ціна становить 175 грн.

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

Родич підігнав майже новий ремінь. Але я спочатку попробував новий ролик на своєму ремні але він всеодно сповзав накрай шестерні розпредвалу.

Потім поставив "новий" ремінь і новий ролик все натягнув і вийшло ось так

ИзображениеИзображение

Звичайно не ідеально, але ремінь нічого не затирає і не тікає на край шестерні. Мені здається, що вся проблема у дистанційній шайбі, бо щоб добитись такого результату, я по кілька разів відкручував ролік і пальцями ту шайбу по троху провертав, пока не добився вищепоказаного результату.

Помітив, що якщо натягнути ремінь слабо, і вручну на заведеній машині підігнати його по середині шестерні, то він тікає в строну крила на край шестерні, а якщо натягнути сильно, то з центру він тікає в сторону мотору, але не на кінець шестерні, а залишається до краю 1,5-2 мм.

Знайшов таке положення, щоб ремінь не теліпався на оборотах, і не тікав в сторону крила.

Також пробував натягувати ролик ЗА ЧАСОВОЮ стрілкою, то ремінь знаходився майже по середині шестерні, але в такому випадку ролік знаходиться ближче ро шестерні розпредвалу, і получається великий вугол заломк ремня. А коли натягнув ПРОТИ ЧАСОВОЇ стрілки, то ремінь зупинявся так як на фото, але при цьому ролік був майже на однакох відстанях до помпи і шестерні, а також ремня менше загинає. То на цьому і зупинився.

Також пробував підкладати шайбочку з тоненького металу (металевої кришки з банок консервації), тоді ремінь на пів міліметра відходив ближче до центру, але було пару моментів, що він сам тікав на край, в сторну крила і потім човгав по шківу генератора на колінвалі і видава неприємний звук. Тож саморобну шайбу прийшлось викинути.

Изменено пользователем ВОВ@Н

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

І так: промудохався біля машини майже 5 годин.

Купив я вдень натяжний ролік. Балакоовського не брав, бо так як ремінь постійно ковзав по буртику ролика, то боявся, що він зітре той пласмасовий буртик і.т.

Купив в магазині ось такий, весь залізний фірми SBR написано Франція, хоча мало віриться,а ле ціна становить 175 грн.

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

Родич підігнав майже новий ремінь. Але я спочатку попробував новий ролик на своєму ремні але він всеодно сповзав накрай шестерні розпредвалу.

Потім поставив "новий" ремінь і новий ролик все натягнув і вийшло ось так

ИзображениеИзображение

Звичайно не ідеально, але ремінь нічого не затирає і не тікає на край шестерні. Мені здається, що вся проблема у дистанційній шайбі, бо щоб добитись такого результату, я по кілька разів відкручував ролік і пальцями ту шайбу по троху провертав, пока не добився вищепоказаного результату.

Помітив, що якщо натягнути ремінь слабо, і вручну на заведеній машині підігнати його по середині шестерні, то він тікає в строну крила на край шестерні, а якщо натягнути сильно, то з центру він тікає в сторону мотору, але не на кінець шестерні, а залишається до краю 1,5-2 мм.

Знайшов таке положення, щоб ремінь не теліпався на оборотах, і не тікав в сторону крила.

В мене теж так стоїть як на фото,полет нормальний.Але не понятно як ти ремінь натягував то слабо то сильно але ж должно натягувать так як треба.І що зі шпилькою як закріпив у блокові.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ремень нужно ставить новый а не почти новый и шайбу тоже. А ролик, как повезет. На картинке скорее всего Кэтай.

Балаково - это ремень. Вологда - это ролик. Съедает всегда ремень, а не ролик.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

В мене теж так стоїть як на фото,полет нормальний.Але не понятно як ти ремінь натягував то слабо то сильно але ж должно натягувать так як треба.І що зі шпилькою як закріпив у блокові.

Якщо натягнути ремінь слабо, то мотор навіть лекше працює і ремінь не видає ніякого звуку підвивання, але починає теліпатися на високих оборотах між шестернями КВ і РВ і тікає в сторону крила.

А якщо натягнути дуже сильно, то ремінь виє дуже голосно.

А що із шпилькою, я її закрутив до упору, тобто на всю довжину різьби яка була в ГБЦ. Для цого й точив шпильку трішки довшу і щоб різби було більше.

Я коли ролік відрегулював, то гайку на шпильці затягнув не сильно, бо мото був дуже гарячий, а затягувати гайку на залізній шпильці, яка знаходиться в алюмінієвій різьбі я не рішився. Завтра коли буде холодний мотор, я ту гайку затягну.

Ремень нужно ставить новый а не почти новый и шайбу тоже. А ролик, как повезет. На картинке скорее всего Кэтай.

Балаково - это ремень. Вологда - это ролик. Съедает всегда ремень, а не ролик.

Той ремінь проїхав максимум 50 км, його замінили разом із всіма шестернями при капіталці мотору.

Я на ролику який стояв у мене від'їздив майже 40 тис.км. і якби не випадок із шпилькою, то може ще їздив би.

А чого шайбу треба нову, я наприклад її в продажі окремо в нас в магазинах не зустрічав, а заказав влітку у Антона, коли міняв помпу, тож шайба проїхала 2500-3000 км.

Мій ремінь нігде не з'їдений, але знову ж у випадку із шпилькю, почалось сповзання на край шестерні РВ, от я його і замінив.

r119p.gif

Бортовий журнал

Ніколи не намагайтеся обігнати свого ангела-охоронця

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Якщо натягнути ремінь слабо, то мотор навіть лекше працює і ремінь не видає ніякого звуку підвивання, але починає теліпатися на високих оборотах між шестернями КВ і РВ і тікає в сторону крила.

А якщо натягнути дуже сильно, то ремінь виє дуже голосно.

А що із шпилькою, я її закрутив до упору, тобто на всю довжину різьби яка була в ГБЦ. Для цого й точив шпильку трішки довшу і щоб різби було більше.

Я коли ролік відрегулював, то гайку на шпильці затягнув не сильно, бо мото був дуже гарячий, а затягувати гайку на залізній шпильці, яка знаходиться в алюмінієвій різьбі я не рішився. Завтра коли буде холодний мотор, я ту гайку затягну.

Той ремінь проїхав максимум 50 км, його замінили разом із всіма шестернями при капіталці мотору.

Я на ролику який стояв у мене від'їздив майже 40 тис.км. і якби не випадок із шпилькою, то може ще їздив би.

А чого шайбу треба нову, я наприклад її в продажі окремо в нас в магазинах не зустрічав, а заказав влітку у Антона, коли міняв помпу, тож шайба проїхала 2500-3000 км.

Мій ремінь нігде не з'їдений, але знову ж у випадку із шпилькю, почалось сповзання на край шестерні РВ, от я його і замінив.

Як пише книжка ремінь натягується коли мітка на шестерні разпредвала стоит на 2зуба нижче зуба защити і не повинен проветатись на 90 градусів при зусиллі 2кг,потім 2 оборота ключем за вал гени і провіряється.
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти