Opel Monterey, він же Isuzu Trooper/ Acura SLX 3.1D -> 3.2бенз AT


Рекомендуемые сообщения

Поздравляю с обновкой! Пусть доставляет поменьше хлопот и побольше радости!

З.Ы. Топмаунт интеркуллер жыр! Привет от Subaru)))

icq: 365053562

e-mail: abo@inbox.ru

mobile: +380504434541

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 426
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Давно не писав нічого. За роботою мало часу. Ось поки після свят не прийшли ще до тями всі і є трохи вільного часу, то  займаюсь трошки.  Безобак, днище над ним і задню частину рами вичистив і пе

Почистив як змір іржу щітками, наждачками, молотком.  Пару раз перетворювачем іржі  обробляв.  Поки тепло, то за день встиг і пофарбувати. Поки швидко підсихає, то мокрим по мокрому і фарбував. Задув

Та хай там собі буде. Все таки не легковушка. Іноді на косогорах може знадобитись))   Доварив от арку. Ще треба під бампером доробити, але закінчились шматки заліза. Поїду на дачу, там є шма

Изображения в теме

Трохи поковирявся в проводці. Підігрів дзеркал не працює :(, складання і регулювання теж. В кнопці регулювання невистачає 2х "залізячок". Моторчики на складання\розкладання працюють, але складаються лише з допомогою (треба трошки самому посунути, бо так схоже шось проскакує в середині), розкладаються нормально. Хотів розібрати дзеркало, але без знімання самого дзеракльного елемента неможна. Не став лізти далі.

Зробив підсвітку під дверима (світлодіоди під низ двері) на 3х дверях, під'єднавшись до стандартних лампочок. На 1й немає живлення. Не хотів знімати карту однією лиш викруткою.

Вставив лампочку "t belt" - горить. Чи ремінь ГРМ треба міняти, чи просто не обнулили, але таки поміняю ремінь.

Поставив туманку на зад, бо стандартних ліхтарів ЗХ не вистачає шоб шось бачити по темному.

При швидкості більше 80 дещо трясе всю машину. Підозрюю шо це справа в кардані. :unsure: Поки по місту катався то більше 75 майже не їздив, то й не відчував.

Пробував підключати передній привід - помоєму дохлі хаби (вони ручні "Aisin" і були заклеєні наклейками - тобто ними не користувалися давно). На пониженій прикольно повзати :)

Роздивився диск запаски - лопнута одна шпиця. Де можна заварити?

Амортизатори, мабуть, теж поміняю, бо неподобаються мені зовсім. І по лісі катався, то по горбикам до відбійників дістає дуже вже легко.

Сподіваюсь на цьому "бонуси" закінчаться для мене як для "покупця-лошари" :rolleyes:

Пішов шукати з\ч :ph34r:

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Заїхав на підйомник сьогодні перевірити чого передок не працює - лівий хаб не замикається. Піввісь крутиться, колесо ні. Якшо зажати піввісь, то друге колесо починає крутитися. Треба спробувати розібрати подивитися його, може шось вийде зробити.

Купив 2 ролика ГРМ NSK за 200грн. - наткнувся на контору "Вездеход" на Подолі. Ремінь ГРМ там 220 чи Дайко чи Гейтс - забув. Думаю також і задні аморти зразу купити.

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

За минулий час выдбалансував колеса - перестало трусити після 80 і до 90 км\ч.

Поміняв лампочки у фарах на ОНБ+ - стало краще але всеодно маловато світла :dry:

Купив задні амортизатори "Монро" і ремінь ГРМ.

На діагностиці підвіски написали списочок: задні ступичні підшипники з сальниками, задні пружини (і який дурень придумав робити на кінцях пружини тоненькі виточки? :nea: ), стійки і втулки переднього стабілізатора, тормозні диски з наступною заміною колодок теж треба буде міняти і кардан на шліцах трохи люфтить.

Покатався трохи вчора. На задньому приводі трохи стрьомно бувало, коли на ділянках дороги під кутом починало розвертати :ph34r:

Але ніде не застряг, слава Богу :)

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...

Поміняли ремінь і ролики ГРМ (550грн робота+ 400деталі).

Розібрав хаб - там все на місці. Зібрав - на підйомнику попробував, вже робить передок, але десь зі сторони кардана (по середині) іде чи то стук, чи то хруст. Товариш на Ниві каже шо в нього таке саме постійно. Шо то може бути?

Ше зробив кріплення для саперної лопатки на карті двері багажника із резинок шо на 08 тримають бачок ОЖ.

Наступним кроком буде заміна задніх амортів і деяких рідин.

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 3 недели спустя...

Відкрутити задні аморти без ями нереально. Там позакисали так аби не по зривати (з низу на ідуть шпильки, а зверху вже по нормальному болтом через вуха). Втулки заднього стаба теж пробував поміняти, лише зірвав болта одного :( Тепер треба буде висверлювати залишки :wacko: . Далі вже і не став чіпати.

Зробив проводку для додаткових фар. Поковирявся в кнопках ЕСП - там сумно, буду на пасажирські двері від 2115 колхозити, а зі залишків рідних зібрав водійський блок. А вся проблемка то в пластмасках самих клавіш - потріскались і дуже погано клеяться, на довго не вистачить їх :unsure:

Поїздив по грунтовкам на повному приводі - потік сальник хрестовини (чи як воно правильно називається) з переднього редуктора. Тому масло там не став міняти. Поміняв лише в КПП - 5В30 стрьомно шось було заливати, налив 5В40. На російському профільному форумі немає одностайної думки чи моторку туди чи трансмісійку треба лити.

В задній редуктор налив 80В90 ГЛ5. Тосол, подивився, ніби чистий - поки небуду міняти, хоч уже і купив.

Треба ще в роздатці замінити, але ше не вирішив яке туди. Напевне, таке як і в КПП.

Після заміни ніби дещо тихіше стала їхати. Може в редуктор ще MoS2 трохи линути?

post-6801-1341861522.jpg

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Дима,

Сколько уже он денег уже высосал?

Что еще осталось делать?

  • 0800300227(бесплатно)
  • 0442270007
  • viber - 0442270007
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Поки на солярку більше :)

Так я лише ремінь ГРМ з роликами поміняв 950 грн, масла і тосол (не все ше поміняв) 100у.е. ,задні аморти теж не поствалені поки 650грн.

Тобто поки 300у.о. виходить, але ше попереду світить десь 500 (підвіска, зчеплення - бо вже треба в пол вчавлювати, та й поганенько деякі передачі стали вмикатися, якшо сантиметр недотисну педаль)

Хочу побачити шо з нього вийде до загальної суми в 11000-12000, тобто вартість покупки 9500+доки ~ 400 + 300 = 10200 це шо поки виходить.

П.с. вісімка висмоктує більше :)

Изменено пользователем Dim.on-zt

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Поки на солярку більше :)

Так я лише ремінь ГРМ з роликами поміняв 950 грн, масла і тосол (не все ше поміняв) 100у.е. ,задні аморти теж не поствалені поки 650грн.

Тобто поки 300у.о. виходить, але ше попереду світить десь 500 (підвіска, зчеплення - бо вже треба в пол вчавлювати, та й поганенько деякі передачі стали вмикатися, якшо сантиметр недотисну педаль)

Хочу побачити шо з нього вийде до загальної суми в 11000-12000, тобто вартість покупки 9500+доки ~ 400 + 300 = 10200 це шо поки виходить.

П.с. вісімка висмоктує більше :)

Ну пока нравится? :rolleyes:

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти