Opel Monterey, він же Isuzu Trooper/ Acura SLX 3.1D -> 3.2бенз AT


Рекомендуемые сообщения

Заводиться з-пів оберта, але перші секунди роботи таке враження, шо не всі циліндри працюють. Зараз теж таке бувало пару раз. Підозрюю свічки накала, але ніяк не доберуся до них перевірити. Солярка замерзала лише 1 раз і то при -5 було, шо дивно, бо в більші морози все нормально було. Солярка з однієї бочки була.

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 426
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Давно не писав нічого. За роботою мало часу. Ось поки після свят не прийшли ще до тями всі і є трохи вільного часу, то  займаюсь трошки.  Безобак, днище над ним і задню частину рами вичистив і пе

Почистив як змір іржу щітками, наждачками, молотком.  Пару раз перетворювачем іржі  обробляв.  Поки тепло, то за день встиг і пофарбувати. Поки швидко підсихає, то мокрим по мокрому і фарбував. Задув

Та хай там собі буде. Все таки не легковушка. Іноді на косогорах може знадобитись))   Доварив от арку. Ще треба під бампером доробити, але закінчились шматки заліза. Поїду на дачу, там є шма

Изображения в теме

Поки не заводив, аби герметик застиг, шоб масло не потекло тудою.

...і, телепень :punish: , забув закрутити подачу масла на вакуумний насос. Завів, пішов собі воду вимокувати з-під пасажирського коврика. Тут чую звук торохтіти почало, я глядь на асфальт - там калюжа масла. Зразу ж заглушив, дивлюсь шо до чого - наживив шланг і не закрутив :ph34r: ше ж дивився чи все зробив. Коротше 5л. із 6 масла на асфальті під машиною. Давай носити пісок, ше й мокрий, засипати те желе. Пішов на базар, бо моя каністра з маслом на дачі, купив за 240грн Fuchs 5л, де зрозуміти шо воно дизельне можна лише по індексу АПІ, бо більш ні слова ніде. Покатаюсь тисяч 5 на суміші, потім поміняю вже.

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

так мотор успел без масла поработать? если тарахтеть начал?

МегоЗАЗоКорчестроитель(050)525-41-95

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

так мотор успел без масла поработать? если тарахтеть начал?

Ну масло не все досуха вилилось. Секунд 5. Літра 1.5 лишалось.

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...

З'їздили на Ялта Раллі

Изображение

Изображение

На 2300км пішло 250 чи 280 літрів.

Треба їхати на діагностику форсунок. Здається мені якась (може і не одна) переливає.

По дорозі спершу відкрутилась гайка, хоч і з гровером була, на болті кріплення генератора. Накрутив іншу, болт взагалі лопнув. Сьогодні купив нового закрутив.

Після дощів під пасажирським переднім ковриком повно води :( Бачив шо з ущільнювача стікає, але кудаю ЗАтікає - невторопаю зовсім. Самі ущільнювачі добре прилягають. Є думка шо може через дірки в стійці лобового десь проходить. Треба буде зі шланга поливати дивитись.

Изменено пользователем Dim.on-zt

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...

Викрутив свічки накала:

Изображение

в 1-2-3 циліндрах мокрі.

Опір замість написаних в книзі 0.8-1.0 Ом склав 1.6-1.7-1.7-1.3Ом, тобто в двічі більше.

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

ну так не в 10-100 раз же. как по мне - нормальное сопротивление для б/у свечей

МегоЗАЗоКорчестроитель(050)525-41-95

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Поїхав до знайомого дизеліста, зняли форсунки. Всі розпилювачі л'ють струєю, деякі більше деякі менше - тобто під заміну всі 4.

По ціні самих розпилювачів то Зексель біля 450 грн, а Бош біля 230. Товариш каже шо різниці особливої немає, то "навіщо платити більше". Але в наявності поблизу таких немає, тому буду чекати доки привезуть. Сподіваюсь витрата пального хочаб на літр зменшиться.

А ше на вихідних від нєфіг робити врізав в сектори на поворотниках для американських жовтих бічних габаритів по лампочці. Фотки якось потім зроблю.

Изменено пользователем Dim.on-zt

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...

Форсунки зробили, поставили (за все 1340грн). Але з'явилась інша проблема: стукає перший циліндр. Вже і форсунку перевіряли - з нею все в нормі. Коли від'єднують, то стуку не має. Стук починається при найменшому доторку до педалі газу. На зкиданні затихає поступово. На хх на прогрітому тихо. Сильно димить - як старий Ікарус чи КамАЗ. Підозри поки шо на поршень. Але як пов'зано це з ремонтом форсунок не зрозуміло :huh: Припущення є шо горіння стало сильніше - більше навантаження. Та якось ця думка не переконлива зовсім. Буду віддавати назад, шоб шукали в чому може бути причина. Велика вірогідність, шо доведеться робити "розтин" :(

Ось фотка поворотника шо вище писав.

Изображение

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 3 недели спустя...

Забрав машину від тих горе майстів знайомих (не варто зі знайомими мати справу). Віддав на аверс на лівобережці. Там при розборці вже видно стало шо частини форсунки слабо закручені між собою були, якась шайба покоцана сильно і через неї вона криво ставала, та й підклинювала до того.

Ось прайс:

часткова діагностика- 95

часткова разборка- 125

перевірка форсунок- 20х4=80

замір компресії, переверка щільності — 480

слесарні роботи- 250

регулювання форсунки зі заменою розпилювача-60

з\ч

шайба термозахисту — 54

шайба обратки 4х4=16

розпилювач 160

Всього 1320грн.

Результати діагностики

Компресія:

30-28-27-28

Утічка %:

20-30-35-24

Шо говорить, про слабкість 3го циліндру - поріг утічки, кажуть, 40-45%

 

"Коли ти правий, ніхто не запам'ятовує, коли помилишся, ніхто не забуде"(с)

сподівайся на краще,але будь готовий до всякого

О98 99чотири 1230 \ viber О6З 2З2 44два4

"Думка більшості завжди помилкова, адже більшість людей - ідіоти"(с).

Але, звісно, ні ти, ні я не належимо до більшості...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти