Рекомендуемые сообщения

молоток!!!:) я знал кому вручал таврюху:))) все никак до тебя не доберусь... с сентября в гараже томиццо...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 573
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Зараз машинка готується до старту в ЧУ.   Ну і перевертатись їй не набридло   Це кінець 2018 року:    

Изображения в теме

молоток!!!:) я знал кому вручал таврюху:))) все никак до тебя не доберусь... с сентября в гараже томиццо...

як колишньому власнику, дам тобі погазувати трохи)))

Там у мене до тебе є декілька справ, наберу пізніше. Номер тей самий?

Изменено пользователем OMAR
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 3 недели спустя...

Помираюча рейка і ЕУР стали причиною пошуку альтернативи штатному рульовому, яке має від опора до упора 3,2 оберта. Досить таки багато. Да і рейка стукала вже сильно..

ВИходом стала нова шестерня рульового, яка більше на 2 зуба, і давала на виході 2,3 оберта. Але був Нюанс, вона більша в діаметрі на 5 мм і просто так не ставала. Прийшлось опускати сам вал нижче. ДЛя цього проточили внутрішній діаметр корпуса рейки і виточили нову втулку з фторпласта з ексцентричним отвором.

Після встановлення нової рейки нарешті зникло грюкання в рульовому:)

Рульожка стала набагато інформативнішою, на важкість руля не вплинуло. :)

Фото нема, невдало копіював і форматнув флешку :(

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
:yahoo:
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

ну і довго очікувана вкусняшяка:) Якби я знав, що буде такий гемор переробити ті посилення стандартної колонки, які наварив, то поставив би одразу ЕУР, ще в процесії будування авто... Але півтора дня і осилили це завдання:)

Ітак ЕУР пріора. Враження тільки позитивні. Я очікував, що втратиться зворотній звязок і отримаєм "ватність", але дарма, все працює чітко і передбачувано) Отримали легкість руля, можливість регулювання колонки по висоті і зменшилось відчуття блоки на рулі.

ОДразу провели тести на автодромі. На 1хв вигравав у самого себе близько 3 секунд. Результат думаю гідний.

Але є і мінуси. Рейка 3,1 дуже довга для таври з підсилювачем. Одразу почали думати як зменшити це число.... Про що розповім в наступних повідомленнях, але забігаючи наперед вийшло 2,3 :)

Программа блока управления ЕУР - без изменений? Обманка на датчик скорости?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Программа блока управления ЕУР - без изменений? Обманка на датчик скорости?

програма без змін. Обманки ставити сенсу не бачив, оскільки є ДШ, до якого підключено усе.

Але все ж маю думку на рахунок зміни програми, оскільки на швидкості руль стає зовсім тугим. Є два варіанти, або обманка, або програма. Де які нюанси є?

Доречі, Паша, дякую за консалт в телефонному режимі на рахунок втулки:)

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 2 недели спустя...

Просто обманка, мне кажется, чуток не то.. я уже думал на этот счет... Наверно таки делитель частоты надо ставить раза в 2-3...

tazzzman1.png

_____________________________________________

2108 LowCost Rally Edition на Drive2.ru

Power means nothing without control.

If everything seems under control, you're just not going fast enough. (с) Mario Andretti

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 7 месяцев спустя...

Пол года тишина, что с таврюхой то?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Пол года тишина, что с таврюхой то?

На сколько я знаю, все ок) катается)

Only Dropped Must DIE!

по всем вопросам: ICQ 331-137-342

C МЕЧТОЮ о годовом абонементе на Nurburgring))

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • 1 месяц спустя...

Пол года тишина, что с таврюхой то?

все норм:) їздим. НЕмає часу на БЖ :( Изменено пользователем OMAR
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти