OMAR 6 Опубликовано 25 сентября, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 25 сентября, 2013 частина 1 Одного чудового дня звонить мені корєш і каже, що через годину приїзжай, буде слалом, треба спасати ситуацію)))Машина не готова, в слаломі особливо не тренувались, ну да ладно, поїхали. Перед виїздом заїхали на автодром, трохи покрутились, розімняли ручнік і в бій. ПРиїхали на місце проведення і начала троїти машина, тяги нема. Почистили свічки, 5 хв нормальної роботи і та сама фігня. НУ да ладно, якось з троїнням вирішили їхати. Доречі, троїла по банальній причині, бензин WOG виявився повною фігньою.2 тренувальних заїзди, два в залік. В тренуваннях все гуд, почав розуміти як їхати, додав темпу. НА залікових дві помилки, які змістили мене на 4 місце( Зато зараз є над чим працювати і думати. Досвід все таки.Мій штурман Ванька, красавчік, дав таврону ПЕРШЕ місце!!! Ітого даремно не зїздили пару фот Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
pet 20 Опубликовано 26 сентября, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 26 сентября, 2013 фи....а че она так крениться???? тюнинг навсегдапродажа аксессуаров ОМР Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
sirota21104 14 Опубликовано 26 сентября, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 26 сентября, 2013 С подвеской надо что то делать однозначно Металлопластиковые окна REHAU. 066-325-33-91; 098-350-99-93 "Грубый вы всё-таки народ, таксисты. Для такого тонкого дела, как ралли!" Евгений Леонов к/ф "Гонщики". "Каждый из нас - беспонтовый пирожок." Е.Летов Бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Іванович 0 Опубликовано 26 сентября, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 26 сентября, 2013 фи....а че она так крениться????Та ні,це такий стиль їзди на 2 колесах,і бензину меньше бере Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
pet 20 Опубликовано 27 сентября, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 27 сентября, 2013 Та ні,це такий стиль їзди на 2 колесах,і бензину меньше бере тогда это тавромотоцикл тюнинг навсегдапродажа аксессуаров ОМР Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Danissimo 1 Опубликовано 28 сентября, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 28 сентября, 2013 Нормальные крены. Как в темах писать - все проФФесионалы такие... Что вы хотели, подвеска для грунта не может быть короткоходной. Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
OMAR 6 Опубликовано 28 сентября, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 28 сентября, 2013 Даня, ти в тему якраз. Підвіска в першу чергу ГРУНТОВА!!! навіть гума була грунтова на момент слалому. НЕ було часу її переодягати. Ї, доречі, зараз немає стаба. ТРеба буде постаивти і спробувати з ним прокататись Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Alex1574 82 Опубликовано 28 сентября, 2013 Жалоба Поделиться Опубликовано 28 сентября, 2013 так а перевернулся как?) Токарно-Сверлильно-Сварочные работы. Киев. tel : 8093 832 68 69 mail: 1574Alex@gmail.com Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
OMAR 6 Опубликовано 29 сентября, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 29 сентября, 2013 чекайте ще 2 частини розповіді) Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
OMAR 6 Опубликовано 7 октября, 2013 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 7 октября, 2013 частина 2 "краш тест" )))Крашів в такій справі не уникнути. Рано чи пізно це мало статись. Дає досить багато чого зрозуміти і переосмислити в плані будування авто, тренувань, стилю їзди і тд.Одного недільного тренування, по вже досить обкатаній намі трасі вийшла криша. Останній поворот на допі, правий 4 з трампліном в апексі. Дуже сильно заклав її боком, приземлення лівою стороною, декілька метрів їдемо боком і..... повне сальто, приземлення на переднє праве колесо і 4 криші в сумі. Швидкість орієнтовно 70 була. Всі цілі і здорові.Настрій після криши чудовий, але під вечір вже була пєчаль...(Потім пішла дефектовка ходової і двигуна.На перший погляд з двигуном все було гуд, і ми з легкістю видохнули... але після транспортування її знайшли таке...Блок на утилізацію, без права відновлення.Далі ходова-шарову зігнуло на 90 градусів-сапог разом з вкладишом погнуло-опору верхню вирвало з кузова-сєпєратор внутрішнього шруса увесь в тріщинах-поворотний кулак вигнуло, що вже не регулювався розвал.Отакий у нас краш по дорослому вийшов.Надалі ще 2 частини з хіппі ендом Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти