NEW! Клубные футболки - заказать! Клубные 2108 наклейки - бесплатно!

Lambert

Участник
  • Публикации

    164
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Отзывы

    N/A

Репутация

1 Обычный

1 подписчик

О Lambert

  • День рождения 23.12.1980

Старые поля

  • Автомобиль
    Subaru Forester

Контакты

  • Сайт
    http://lambert.kiev.ua
  • ICQ
    757913

Информация

  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Kyiv
  • Интересы
    radioamateur

Посетители профиля

4 949 просмотров профиля
  1. мда, ви були повністю праві після напилення світити стало гірше, аніж до нього :) ну і ряд інших нюансів, але тут точно можна сказати що не пощастило потрапити на професійного виконавця. Лінзу просто запороли
  2. шукаю спосіб зробити з трьох наявних субар, дві
  3. І на більш старих машинах, ризик втрапити на капрмонт є ніяк не меншим :)
  4. Куплю датчик кисню, щось типу "універсальний бош" цікавить вживаний у ще живому стані, потрібен фактично лише для порівняння показників з наявним сенсором ну або якщо в когось на полиці залежався Denso - також цікавить :) бажано Київ. тел. 097 7577417
  5. якщо ще актуально - в якому стані вживаний датчик?
  6. ситуація типова: в китайських бі-лінзах G5 вигоріло покриття і якість освітлення суттєво впала відповідно, шукаю послугу по вакуумному напиленню (осадженню) алюмінію бажано Київ/область, але якщо є десь в інших регіонах перевірені майстри - готовий співпрацювати тел. 097 7577417
  7. непогано можна десь специфікації двигуна подивитись? :)
  8. так, і вже комплект замовив навіть але хочу щоб одна гайка з чотирьох накручувалася із моїх старих - там специфічна, зроблена на замовлення, секретка. А ключ під неї має 27мм діаметру. тож щоб спати більш-менш спокійно :) хочу зробити цековку чи ще щось таке
  9. про перше - ну от я якраз з 2.0 турбо сваплюсь на 3.0 атмо. Тому не все так категорично :) хоча в турбового варіанту, звісно, свої переваги. Але. про другу частину. Не вийде, я так думаю, на турбовому варіанті витрати палива як на аналогічному атмодвигуні. Хоча б тому що ступінь стиснення нижча, відповідно і літрова потужність менша. Для того щоб їхати так само як аналогічна атмосферка (зі ступінню стистення 9:1 і вище) - доведеться тиснути глибше, ну і відповідно витрата палива росте. А ще крутний момент знизу у дефорсованого двигуна буде помітно менший
  10. я зараз використовую Zorat Wheels на одній з машин враховуючи то що це лиття а не ковка - досить легкі
  11. В Києві або околицях хтось може зробити подібну процедуру? треба розсвердлити той набір що на шпильках, до діаметру сусіднього
  12. Є комплект колісних дисків з дуальним кріпленням, 4*100 та 4*114.3 на отворах що 4*100 розмір правильний, 28.5мм а от 114.4 - там лише 20мм, відповідно туди не те що головка, а навіть сама гайка не зайде тож, шукаю де можна розгорнути або розсвердлити або розфрезерувати
  13. наявність ієрогліфів на упаковці Philips якось насторожує..
  14. Є Subaru Leone 1.8 turbo, іржавий кузов, потребує зварювальних робіт