Lambert

Участник
  • Публикаций

    168
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Отзывы

    N/A

Репутация

2 Обычный

Social Info

1 Подписчик

Информация о Lambert

  • День рождения 23.12.1980

Информация

  • Автомобиль
    Subaru Forester SG5 2.0 Turbo
  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Kyiv
  • Интересы
    radioamateur

Контакты

  • Сайт
    http://lambert.kiev.ua
  • ICQ
    757913

Посетители профиля

5 034 просмотра профиля
  1. Куплю Ксенонові Баласти 50 Ват

    куплю пару ксенонових баластів потужністю 50 ватбуде потрібний moneyback в одну добу для перевірки тел. 097 7577417
  2. потрібен комплект (4 шт) зимових шин 13 дюймів, ширина 175 і більше, профіль 70 і вище протектор 2-3мм влаштує, шини позиціонуються на "про запас" в якості гуманітарної допомоги бажано Київ або околиці тел. 097 7577417
  3. закрийте тему, будь ласка куплено, встановлено, працює
  4. мда, ви були повністю праві після напилення світити стало гірше, аніж до нього :) ну і ряд інших нюансів, але тут точно можна сказати що не пощастило потрапити на професійного виконавця. Лінзу просто запороли
  5. шукаю спосіб зробити з трьох наявних субар, дві
  6. І на більш старих машинах, ризик втрапити на капрмонт є ніяк не меншим :)
  7. Куплю датчик кисню, щось типу "універсальний бош" цікавить вживаний у ще живому стані, потрібен фактично лише для порівняння показників з наявним сенсором ну або якщо в когось на полиці залежався Denso - також цікавить :) бажано Київ. тел. 097 7577417
  8. якщо ще актуально - в якому стані вживаний датчик?
  9. ситуація типова: в китайських бі-лінзах G5 вигоріло покриття і якість освітлення суттєво впала відповідно, шукаю послугу по вакуумному напиленню (осадженню) алюмінію бажано Київ/область, але якщо є десь в інших регіонах перевірені майстри - готовий співпрацювати тел. 097 7577417
  10. непогано можна десь специфікації двигуна подивитись? :)
  11. Шукаю Фрезерувальника

    так, і вже комплект замовив навіть але хочу щоб одна гайка з чотирьох накручувалася із моїх старих - там специфічна, зроблена на замовлення, секретка. А ключ під неї має 27мм діаметру. тож щоб спати більш-менш спокійно :) хочу зробити цековку чи ще щось таке
  12. про перше - ну от я якраз з 2.0 турбо сваплюсь на 3.0 атмо. Тому не все так категорично :) хоча в турбового варіанту, звісно, свої переваги. Але. про другу частину. Не вийде, я так думаю, на турбовому варіанті витрати палива як на аналогічному атмодвигуні. Хоча б тому що ступінь стиснення нижча, відповідно і літрова потужність менша. Для того щоб їхати так само як аналогічна атмосферка (зі ступінню стистення 9:1 і вище) - доведеться тиснути глибше, ну і відповідно витрата палива росте. А ще крутний момент знизу у дефорсованого двигуна буде помітно менший
  13. я зараз використовую Zorat Wheels на одній з машин враховуючи то що це лиття а не ковка - досить легкі
  • return_links($n); ?>