
B@toN
Участник-
Публикаций
21 -
Зарегистрирован
-
Посещение
-
Замінив коммутатор (завжди вожу з собою коммутатор),розібрав трамблер все ОК. Замітив що "вакуумный регулятор опережения зажигания" не "фуричит". Коли втягую повітря то "ножка" рухається і вакуум тримає. Но при заведеном моторі втягуючи нічого не змінюється (не набирає обертів). Що може бути? чи може від цього бути "трабл"(чорні свічки). чи має до цього якесь відношення датчик холла ?
-
Доброго вечора шановне панство. Як зазвичай залив 92 бензоля, проїхав 10-15 км. тяги немає авто не їде. Відкрутив свічки, всі чотири чорні. Почав грішити на бензоль. Розібрав карб, прочистив, зібрав. Злив бензоль і залив 95. Знову проїхав 10-15 км. свічки чорні . Всі чотири свічки чорні (чорні наче вугілля) сухі, цей чорний нагар витираеться як на диво дуже легко, два рази тряпкою протер і як новенька. На різьбі все добре, свічки нові ставив десь місяць назад denso. Буду вдячний за "наводку" Дякую.
-
На 2-й розігнав до 2700об. А крику було наче всі 6000 об. Да!! Ще замітив коли вмикаю ближне світло то авто начебто жвавіше їде....
-
Доброго дня. Якось одного сонячного дня, завів свою "ласточку". Їду... Переключає на 4-ту давлю педальку і неможу розігнати до 100-тні. Педальку в пол 2300-2500 оборотов. Я в шоці. Зупинився,стою. Знову педаль газу в пол 2500 об. і нестабільна робота двигуна (провали). Холостий тримає, все працює ідеально. а набирати більше 2500 об. не хоче. Мдааа. Розібрав карбюратор,прочистив,продув. Не допомогло. Що ще може бути????
-
Перебрав бензонасос,все зробив як книжка пише,не допомогло. Знайомі порекомендували карбюраторщика,повністю розібрав,продув,щось там підшаманив.Не допомогло. Ставив нові свічки.Без змін. Оскільки я їжджу тільки по місту,на роботу і назад. На днях виїхав на трасу і з'явилася така картина. При швидкості 45-70км.авто починає смикати,коли більше за 70км.перестає але відчюваеться невеличка вібрація. І не важливо на якій передачі їдеш.Скидаю газ авто перестає смикати,тільки газку знову. Що вже думати і не знаю....
-
Відчюваются поштовхи на 2-й передачі при оборотах 2200-2500 и переход на 3-ю,на 3-й при обертах 2000 и при натисканні на педаль газу пичинае смикатись. Ще замітив що коли розігнатись до 80-90 і їхати на 4-й і тримати рівно педаль газу,не смикае.Тілки трохи газку,невеликі поштовхи відчюваються. В загальному смикае при набиранні обертів.
-
Мое вітання шановне панство..... Навіть і не знаю з чого почати.... Почалось з банального.... Поїхав на СТО зробити балансування 4-ох коліс,ну і за одно поміняв ШРУС-и внутрішні,підщипник ступиці (права),сайленблоки,два краба,шарові(лемфердер),убрав люфт на рейці,і замінив всі резинки.І закінчив це діло розвалом сходження. Радість моя тривала не довго. Авто заводиться з пів оберта працюе як"Годинник"тільки починаю їхати при натисканні на газ авто починае рівномірно смикатись,особливо відчюваеться коли переключаюсь на третю і на малих оборотах,даеш "газку"то смикае але не так сильно.Тобто
-
Шановне панство,навіть і незнаю як висвітлити порчу моеї "ластівки". При вмиканні поворотніх вогнів,стрілка вольтметра починае смикаться. Хоча при вмиканні аварійнх сигналів не смикаеться. І самий неприемний момент,коли їдеш і вмикаеш поворотні вогні авто починае смикаться а при аварійці все нормально. Я більш схиляюсь на блок запобіжників,або підрульовий перемикач. Будь-ласка підскажіть що потрібно пасмикати або замінити. P.S; З повагою.
-
Задок сильно піднят??? В мене так "жопа" піднята що при кожній ямі теж стукае...коли гружоний то ні...
-
Вже пройдений варіант....
-
Доброго дня шановне панство. Хотів би почюти вашу думку по цьому поводу...... При включенні замка запалювання нічого не заводиться,не хочеш ну ладно. З'єднюю провода на пряму(мамку з болтом),не хоче. Розібрав стартер (помазав, замінив щітки) зібрав. Завелась з першого разу,потім незаводиться. Замінив втягующе, без змін... Замінив контактну групу.....теж без змін. Навіть замінив реле.....тупо не заводиться. Напруга на аккумуляторі 12в. Да ще така цікава річ......Коли заводить з "толкача"авто заводиться на раз два. Попрацюе хвилинку "глушу",потім вмикаю замок запалювання заводиться раз
-
Шановне панство. Мною було проведено заміну діодного випрямляча"підкова",також за одно і замінив щетки. Результат не втішний при натисканні всіх приладів(світло,повороти,пічку.......і т.д. Зменшуються оберти і начебто от от заглохне. Знімав з АК провод + то змін небуло ніяких,працюе рівно. Лампочка як горіла так і горить. Ще почав двигун швидко нагріватись близько 5хв зпрацював вентилятор. Хотів би почюти ще якісь пропозиціі по даній темі......
-
Хотів би дізнатись,що буде якщо завчасно не замінити "Підкову"???
-
Доброго дня шановне панство,недавно почала тускло горіти лампочка аккумулятора. ВАЗ 2108. На холосту тускло при натисканні на педаль газу горить яскраво. При відєднанні клеми + з аккумулятора не глохне а навпаки ще краще починае працювати двигун. Конкретно по цьому питанню відповіді не знайшов, Google мовчить. Сподіваюсь на вашу допомогу.
-
Ще хотів запитати,при повороті при натисканні педалі газу хруст в колесі,коли не натискаю педаль хрусту немае.Розібратись не можу в якому колесі хрустить,як дізнатись який шрус,внутрішній чи зовнішний.