-
Публикаций
219 -
Зарегистрирован
-
Посещение
Репутация
8 ОбычныйИнформация о Vasjok
- День рождения 02.02.1990
Информация
-
Автомобиль
2108
-
Пол
Мужчина
-
Город
Украина, Закарпатская обл.
-
Интересы
Автомобили
Контакты
-
Сайт
http://
-
ICQ
5612792
Посетители профиля
1 962 просмотра профиля
-
Радиатор сойдет Патрубки на карбюраторную машину. Вибра счас в какую цену? Уложусь в грн 300 чтоб хватило? Если да то пусть будет, если нет то только первые две позиции. Данные для отправки счас в лс кину.
-
Привет. Нужно вот что на 2108 1. Радиатор печки хороший. 2. Патрубки радиатора в моторном отсеке (2 большие). 3. Мб есть какая-то шумка самоклеющая или что. Хочу обклеить корпус печки полностью чтоб хватило.
-
Привет Антон. Все как раньше, по четвергам сборка заказов? Можешь организовать небольшой заказ а то в нас в городе сплошное фуфло из того что мне надо. 1. Фильтр масляный MANN 2108 карб, (онли оригинал )) ) 2. Направляющая суппорта 2108 в сборе (с нормальными не дубовыми) пыльниками 4 шт. 3. Ну и 2шт. фильтров тонкой очистки топлива карбовых к этому.
-
:) Ліпше вже ступичну гайку відкрутити ніж такий секас. Це ж ще треба наконечник вибивати і супорт знімати.
-
Хрустить при їзді по нерівностях? І мені треба міняти, також зліва, але то буде лише літом, коли прийде відпустка )) Із всієї операції заміни як на мене найпаскудніше то залив масла, як згадаю через трос спідометра та ще й зверху 250 гр. для п'ятої передачі
-
Антон привет. Я понимаю что кузовщиной ты вроде как не занимаешся но все же спрошу. Кровь из носу нужна вот такая деталь. Кронштейн рулевого механизма Ваз 2108 левый. Кат номер 2108-3403016-10 Вот фото Деталь копеечная а найти немогу
-
Хм, треба і собі такий спробувати, а то я їх в себе за останні 4 роки штук 6 чи 7 поміняв. Найдовше хватило того що заказав у Антона, трохи більше року відпрацював.
-
Ну вони не нові звичайно але коли їх був поміняв то після їх заміни стук не пропадав.
-
Пробував сьогодні, зажав так, шо руль ледве крутив руками, проїхався по гравію з камінням, стук меньший але всеодно є. Невже стук від рейки може віддавати прямо у праве колесо?? ВОВ@Н, ти вибачай вже що вліз у твій бортовик зі своїми проблемами...
-
Вот это правильно. Если разброс больше 1 атмосферы то тебе никакой "тюнинг" непоможет. И еще... почитал бортовик, столько проблем, я конечно не суеверный но ты б ее освятил что ли
-
Я теж замінив стойки передні, шарові, наконечники. Було невелике дтп, замінив ричаг і саблю так що ромашки і салентблоки не варіант вони нові. Поміняв опори омортизатора місцями теж не допомогло, навіть знімав супорт і катався без нього. Стук як був так і далі лишився. Залишилась тільки ступиця і рейка...
-
Якщо люфт то може й не дотягув, а може й сама ступиця має велику виробітку. Раз мова за ступиці, у мене спереді справа коли гайка відпущена є люфт хороший такий але зліва набагато меньший коли гайка так само відпущена. Коли гайку закрутити люфту нема як не сіпати колесом. Так ось, чи може цей люфт бути причиною стука справа при їзді по бруківці і гравійні дорозі? Просто вже все перепровірив крім ступиці і рейки. Від рейки я недумаю щоб стук віддавало прямо в праве колесо, чітко чути що стук від колеса йде. Про кронштейн огранічітєля, у свій час шукав їх по всіх магазинах ніде не знайш
-
Фары какого производства. На стеклах что написано?