21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L


Рекомендуемые сообщения

имхо ничем :pardon:

Леня, я тебе тоже самое позавчера по телефону говорил.

Просто мені ж назвали ті цифри, от і почав ритись в неті нащо вони і що характеризують... Краще б мені сказали просто кінцевий результат... більше часу витратив на пошук інфи аніж на її "цінність"...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 594
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Заглянув на форум, а тут життя! ? Радує що запрацював, хто читає - привіт! Не пам'ятаю що я там з фордом ще робив... В кінці березня 2020 року купив нове бу авто - Honda CR-V, 2008р, 2,4

старий мафон новий мафон знята клапанна кришка для регулювання клапанів     Пара фоток з поїздки в Болгарію:  

І знову я давно нічого не писав... лінивий став. та і писати особо немає чого... десь весною поміняв сток мафон на сток мафон від рестайла. вони стають "болт-он" без проблем. + доставив сток блок ЮСБ

Изображения в теме

Сьогодні було перше регулювання теплових зазорів клапанів після капремонту ГБЦ. Пройшов 540 км.

Зазор першого (випуск) збільшився на 0,05,

другий (впуск) - не змінився;

третій (впуск) - збільшився на 0,05;

четвертий (випуск) - зменшився на 0,05;

п'ятий (випуск) - не змінився;

шостий (впуск) - збільшився на 0,05;

сьомий (впуск) - не змінився;

восьмий (випуск) - зменшився на 0,05.

Загалом - дрібниці.

Приїхав додому, відкрутив клапан балона ГБО і... перше ввімкнення ГБО після капремонту - двигун заглох відразу. Це, звісно, засмутило. Але ж в мене змінились параметри двигуна... Кабельочок для мого стага є. Беру ноут, тягну до на вулицю. Запуск на бензі + автоналаштування ГБО. Налаштувалось, двигун працює. Навіть 200 м кругом будинку проїхав :D . При автокалібруванні викинуло повідомлення, що рівень чогось там низький. Чорт мене дьоргнув нажати "продовжити" не дочитавши до кінця... Завтра на роботу на газу поїду, якщо що, повторю процес автокалібрування... дуже набіюсь що з ГБО все ок...

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

все будет норм!) поздравляю)

з.ы. Как там мои каналы? Жека сказал шо ты был в шоке от них)))))))))))))))))))

2108Club fatalJkE~

drive2.ru fatalJkE~

БЖшко Красная Turbo Бестия

fatalJkE~ on VK <--

~063 568 70 72 ;) Виктор Сергеевич

~096 227 89 55

Да у меня зрачки порой шире вашего мировоззрения... ©

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

все будет норм!) поздравляю)

з.ы. Как там мои каналы? Жека сказал шо ты был в шоке от них)))))))))))))))))))

Канали як одне місце в кота:) Шикарні) Труд звісно ще той!

Передивився інструкцію по Стагу...

"

Во время калибровки могут появлятся следующие сообщения:

- величина оборотов двигателя [rpm] слишком низкая - Обороты двигателя слишком низкие, проверте установку "количество цилиндров на одну котушку";

- нет сигнала форсунки - проверте подключение кабеля эмулятора.

- давление впускного коллектора [bar] неправильно - давление коллектора может быть неправильным, проверте установки датчика давления коллектора.

"

Повідомлення було або перше або третє... чомусь прога переключаєтсья на польську мову, тому чітко не запам'ятав... ех... походу зараз піду повторно робити калібрування, точно прочитаю що там за повідомлення кине... завтра після роботи в дальню дорогу, мушу 100% бути впевненим...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Канали як одне місце в кота:) Шикарні) Труд звісно ще той!

Передивився інструкцію по Стагу...

"

Во время калибровки могут появлятся следующие сообщения:

- величина оборотов двигателя [rpm] слишком низкая - Обороты двигателя слишком низкие, проверте установку "количество цилиндров на одну котушку";

- нет сигнала форсунки - проверте подключение кабеля эмулятора.

- давление впускного коллектора [bar] неправильно - давление коллектора может быть неправильным, проверте установки датчика давления коллектора.

"

Повідомлення було або перше або третє... чомусь прога переключаєтсья на польську мову, тому чітко не запам'ятав... ех... походу зараз піду повторно робити калібрування, точно прочитаю що там за повідомлення кине... завтра після роботи в дальню дорогу, мушу 100% бути впевненим...

Леня, обороты холостого хода действительно низкие... Все вроде подключил при сборке... Перепроверь, или завтра ко мне перед поездкой - сам проверю.

99SR 0935304243

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Леня, обороты холостого хода действительно низкие... Все вроде подключил при сборке... Перепроверь, или завтра ко мне перед поездкой - сам проверю.

обороти не при чому... зробив повторно автоматичну калібровку...

В общому Стаг викинув повідомлення, що низький тиск впускного коллектора - 1,65 бар... цікаво яка має бути, щоб було все норм.

В загальному хрінь якась... передивився схему підключення вакуума , вродь все ок... завтра буду телефонувати газовщикам, може навіть під'їду до них... на бензі ж все ок...

Изображение

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Спілкувався з майстром, що встановлював мені ГБО. Казав, що такого роду повідомлення - часта річ для жигулів. Якщо Стаг налаштувався та працює, значить все ок. Сказав тільки звернути увагу на витрату пального... Якщо буде неадекват, то тоді буду під'їзжати до них за консультацією на місці...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Прокатався "трохи" на дальняк... поїздка вийшла на 1200 км... Витрата газу становить в середньому 7,7 л/100 км... В дорозі трохи підлаштовував коефіцієнти... Виставив переключення на газ з 45 градусів (на всяк випадок, на вулиці ж холодніше) та переключення на бенз, якщо кількість обертів двигуна більше 3400...

Який же я радий, що їхав на газу, з поточними цінами на бенз така поїздка вийшла б золотою та ще й тошнити на 5-тій...

Є питання по мому Стаг еко. Прошивка в ньому 2012 року. Кожного разу, як підключаю до компа, викидає мені месаг, що є оновлення проши. Шарящі установщики/калібрувальники підскажіть, чи є резон обновляти прошу на Stag eco до самої нової? Про правило "не заважай авто працювати" знаю і пам'ятаю. :D Просто в мому випадку чомусь не прорисовуються 3Д графіки залежностей часу вприску від обертів двигуна що для бенза що для газу... хоча стаг частоту обертів КВ хаває, на хх - 890 вродь показував...

О! І ще запитання!

Коли сидять ззаду пасажири - все тихо спокійно, як немає і по ямках - щось там дребезжить.... вже і пильники на штирьки надінуті, і проклеєні антискрипом всі місця прилягання задньої полки до посадочних місць, і торсіони в шумоізоляції... навіть сітки динаміків прогнув, щоб не мали можливості вібрувати.... Що ще може там брякати, коли пасажирів немає??

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Прокатався "трохи" на дальняк... поїздка вийшла на 1200 км... Витрата газу становить в середньому 7,7 л/100 км... В дорозі трохи підлаштовував коефіцієнти... Виставив переключення на газ з 45 градусів (на всяк випадок, на вулиці ж холодніше) та переключення на бенз, якщо кількість обертів двигуна більше 3400...

Який же я радий, що їхав на газу, з поточними цінами на бенз така поїздка вийшла б золотою та ще й тошнити на 5-тій...

Є питання по мому Стаг еко. Прошивка в ньому 2012 року. Кожного разу, як підключаю до компа, викидає мені месаг, що є оновлення проши. Шарящі установщики/калібрувальники підскажіть, чи є резон обновляти прошу на Stag eco до самої нової? Про правило "не заважай авто працювати" знаю і пам'ятаю. :D Просто в мому випадку чомусь не прорисовуються 3Д графіки залежностей часу вприску від обертів двигуна що для бенза що для газу... хоча стаг частоту обертів КВ хаває, на хх - 890 вродь показував...

О! І ще запитання!

Коли сидять ззаду пасажири - все тихо спокійно, як немає і по ямках - щось там дребезжить.... вже і пильники на штирьки надінуті, і проклеєні антискрипом всі місця прилягання задньої полки до посадочних місць, і торсіони в шумоізоляції... навіть сітки динаміків прогнув, щоб не мали можливості вібрувати.... Що ще може там брякати, коли пасажирів немає??

Может бублики на штоках рассохлись вот и тарабанит штоком по кузову?

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Может бублики на штоках рассохлись вот и тарабанит штоком по кузову?

Та ні... заглядав, все там ок, гайка на місці, тримається все жорстко... Звук такий типу "тонкий"... тобто наче якась чи то ***шка чи торсіон кришки багажника... із-за того ж і попродавлював сітки на динаміках в полці (реально думав що в них біда криється)... а коли хоч одна людина ззаду сидить, звук цей пропадає... містика якась прям :ph34r:
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • emigrant-l изменил название на 21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти