Mustang-1991 636 Опубликовано 9 июля, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 9 июля, 2015 Льоня, тебе безсоння мучало??? Перший запис в 01:00, останній відредактований в 2:41 Шкода, що так з дтп вийшло. Хоч пошкодження не великі. А на чай я б заскочив, та на разі в мене взагалі нема будь-яких судів біля тебе. А кожного дня проїжаю біля тебе ще до восьмої ранку, тебе там точно в тей час ще нема. Потрібно буде якось зустрітись на зустрічі клубу. Ми з тобою там хоч трішки внесемо розмов про тематичні автомобілі форуму, а то одні історії про любовні перемоги наших одноклубників)))) ВАЗ 21099 Chevrolet Volt Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 9 июля, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 9 июля, 2015 Льоня, тебе безсоння мучало??? Перший запис в 01:00, останній відредактований в 2:41 Шкода, що так з дтп вийшло. Хоч пошкодження не великі.А на чай я б заскочив, та на разі в мене взагалі нема будь-яких судів біля тебе. А кожного дня проїжаю біля тебе ще до восьмої ранку, тебе там точно в тей час ще нема. Потрібно буде якось зустрітись на зустрічі клубу. Ми з тобою там хоч трішки внесемо розмов про тематичні автомобілі форуму, а то одні історії про любовні перемоги наших одноклубників))))Безсоння? хм... щось типу того Я зараз у міні відпустці. Період вродь супер, але Дружині відпустки не дали. От і сиджу в Києві в вільному режимі. Коли хочу сплю, коли хочу гуляю.... серед дня така жара, що завалююсь спати, от і по ночах включається "режим сови" На чай заїзжай, буду радий! Звісно до 8-ої години буде складно, але якщо що домовимось Я на роботу зазвичай приїзжаю в 8:10-8:20 ... Любовні історії - також життя клубу та і всі ми стільки часу "любимось" з нашими чотириколесними друзями, що як тут про ля-мур не згадати 30.05 – 57,9 т. км. Нажаль жодного фото не зробив... 1. Газове ТО №3. Трохи затягнув, пройшло десь 11 т.км після попереднього. Цього разу вирішив сам робити. Замовив у Вані Звіра (окреме дякую!) комплект фільтра з резинками в редуктор + фільтр пару чи як там… не поспішаючи все зробив за хвилин 20-30… просто і без напряга + зекономив на обслуговуванні – там реально нічого робити… Підключив до ноута, подивився "кривульки" вродь все ок… Трохи підняв частоту обертання КВ для переключення на бенз. Була 3100, поставив 3200. А взагалі, до скількох обертів/хв. можуть наші двигуни (1,5, 8кл) без наслідків на газу працювати? Я говорю про довготривалі режими (виїхав на трасу і впродовж 2-ох годин їдеш на +/- тій же швидкості)?Тепер думаю що робити на газове ТО №4.. форсунки в мене Валтек. Треба їм робити діагностику/не треба? Там же регулюють якось виход штока + якісь там ремкомплекти з резинками…. Хто катається на таких же форсунках, що скажете?2. Ура, здійснилось! Встановив регулятор обертів вентилятора радіатора з плавним пуском. Купив його тут на форумі ще напевне років два назад у тов. Viper, теми його щось уже і немає. В гуглі забивши КомфортМотоСпорт можна знайти його сайт з продажу таких штучок. Ніяк в мене руки не доходили до його встановлення, а тут літо на носі, жара, двигун на газу працює, не бажано щоб ГБЦ перегрівалась, та і вентилятор в мене не стоковий, а Лузар (купував давним давно у Антона, здається 60 Вт, в кінці поста фотка такого вентилятора з нету). Він як включається то йде нормальна просадка напруги. Це дуже відчувається, як в заторах стоїш… Двигун в момент включення (якщо на хх) чуть не глохне… У цього блока є плавний пуск вентилятора + він запускає вентилятор на 60% потужності коли температура двигуна більше 92 чи 93 градусів (це не точно, по пам'яті). В загальному встановлення зайняло в мене десь години 2 (думаю якби треба було знову встановлити, то можна і за годину зробити). Фото нажаль не робив, по основному розміщенюю розкажу, що "+" після заведнення двигуна взяв з генератора, сам блочок розмістив за задньою опорою повітряного фільтра (та що прикріплена до платформи АКБ), реле-інвертор розмістив на телеку. Якби вчасно писав, то сказав би побачимо як воно буде. А зараз вже ж пройшло 1,5 жарких місяців, так що скажу, що я мега задоволений! Раніше в заторах двигун розігрівався капець як, ті включення вентилятора садили напругу та на настільки розігрітому двигуні навіть відчувалась втрата тяги… а тепер температура реально не підіймається вище 95 градусів (важко сказати по стрілці, але думаю що вище 95-ти немає). Єдиний мінус – майже постійно працює вентилятор на пів своєї потужності, треба буде і до нього десь колись заглянути щоб змазати.3. Замінив клапан вакуумного підсилювача тормозних зусиль. Стоковий в холодну пору року "журчав", але працював. От добрались руки і до нього. Пробував ротом продувати новий і стоковий. Стоковий тугіший, і пропускає повітря як би "хлопком". Новий випускає повітря плавно. Думаю якраз ці "хлопки" і був звук того "журчання". Поставив новий, змін в роботі тормозів не відчув. На всяк виадок вожу старий клапан з собою.4. Заварено трубу резонатора (повздовжня тріщина на згині в сторону вихлопної). Переварено стики резонатора та вихлопної (через старі прокапував конденсат, вони були всі в корозії). Замінений ущільнювач та болти з пружинами між штанами та каталізатором. Недавно заглядав під низ, ущільнювач цей якось дивно розплющився, десь потім зафоткаю покажу.Все це робилось із-за маєї поїздки на шашлик в ліс, дороги там не сильно були, в деяких місцях посеред дороги був пеньок від зрубаного деревця… в одному місці я відчув що зацепився за дом за щось (і це дивно, зазвичай цеплявся захистом піддона картера). Потім на ямі побачив наслідки…. Тьфу-тьфу не критичні. Варив не я, на СТО на Волині. За весь описаний обсяг робіт віддав 150 грн (запчастини мої).вентилятор такий: Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
MrrDemaN 26 Опубликовано 9 июля, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 9 июля, 2015 мне Артем Pilot с нашего форума при установке ГБО поставил переключение на 4к оборотов Бортовичек О97 969 I7 36 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mustang-1991 636 Опубликовано 9 июля, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 9 июля, 2015 (изменено) Безсоння? хм... щось типу того Я зараз у міні відпустці. Період вродь супер, але Дружині відпустки не дали. От і сиджу в Києві в вільному режимі. Коли хочу сплю, коли хочу гуляю.... серед дня така жара, що завалююсь спати, от і по ночах включається "режим сови" На чай заїзжай, буду радий! Звісно до 8-ої години буде складно, але якщо що домовимось Я на роботу зазвичай приїзжаю в 8:10-8:20 ... Любовні історії - також життя клубу та і всі ми стільки часу "любимось" з нашими чотириколесними друзями, що як тут про ля-мур не згадати 30.05 – 57,9 т. км. Нажаль жодного фото не зробив... 1. Газове ТО №3. Трохи затягнув, пройшло десь 11 т.км після попереднього. Цього разу вирішив сам робити. Замовив у Вані Звіра (окреме дякую!) комплект фільтра з резинками в редуктор + фільтр пару чи як там… не поспішаючи все зробив за хвилин 20-30… просто і без напряга + зекономив на обслуговуванні – там реально нічого робити… Підключив до ноута, подивився "кривульки" вродь все ок… Трохи підняв частоту обертання КВ для переключення на бенз. Була 3100, поставив 3200. А взагалі, до скількох обертів/хв. можуть наші двигуни (1,5, 8кл) без наслідків на газу працювати? Я говорю про довготривалі режими (виїхав на трасу і впродовж 2-ох годин їдеш на +/- тій же швидкості)?Тепер думаю що робити на газове ТО №4.. форсунки в мене Валтек. Треба їм робити діагностику/не треба? Там же регулюють якось виход штока + якісь там ремкомплекти з резинками…. Хто катається на таких же форсунках, що скажете?2. Ура, здійснилось! Встановив регулятор обертів вентилятора радіатора з плавним пуском. Купив його тут на форумі ще напевне років два назад у тов. Viper, теми його щось уже і немає. В гуглі забивши КомфортМотоСпорт можна знайти його сайт з продажу таких штучок. Ніяк в мене руки не доходили до його встановлення, а тут літо на носі, жара, двигун на газу працює, не бажано щоб ГБЦ перегрівалась, та і вентилятор в мене не стоковий, а Лузар (купував давним давно у Антона, здається 60 Вт, в кінці поста фотка такого вентилятора з нету). Він як включається то йде нормальна просадка напруги. Це дуже відчувається, як в заторах стоїш… Двигун в момент включення (якщо на хх) чуть не глохне… У цього блока є плавний пуск вентилятора + він запускає вентилятор на 60% потужності коли температура двигуна більше 92 чи 93 градусів (це не точно, по пам'яті). В загальному встановлення зайняло в мене десь години 2 (думаю якби треба було знову встановлити, то можна і за годину зробити). Фото нажаль не робив, по основному розміщенюю розкажу, що "+" після заведнення двигуна взяв з генератора, сам блочок розмістив за задньою опорою повітряного фільтра (та що прикріплена до платформи АКБ), реле-інвертор розмістив на телеку. Якби вчасно писав, то сказав би побачимо як воно буде. А зараз вже ж пройшло 1,5 жарких місяців, так що скажу, що я мега задоволений! Раніше в заторах двигун розігрівався капець як, ті включення вентилятора садили напругу та на настільки розігрітому двигуні навіть відчувалась втрата тяги… а тепер температура реально не підіймається вище 95 градусів (важко сказати по стрілці, але думаю що вище 95-ти немає). Єдиний мінус – майже постійно працює вентилятор на пів своєї потужності, треба буде і до нього десь колись заглянути щоб змазати.3. Замінив клапан вакуумного підсилювача тормозних зусиль. Стоковий в холодну пору року "журчав", але працював. От добрались руки і до нього. Пробував ротом продувати новий і стоковий. Стоковий тугіший, і пропускає повітря як би "хлопком". Новий випускає повітря плавно. Думаю якраз ці "хлопки" і був звук того "журчання". Поставив новий, змін в роботі тормозів не відчув. На всяк виадок вожу старий клапан з собою.4. Заварено трубу резонатора (повздовжня тріщина на згині в сторону вихлопної). Переварено стики резонатора та вихлопної (через старі прокапував конденсат, вони були всі в корозії). Замінений ущільнювач та болти з пружинами між штанами та каталізатором. Недавно заглядав під низ, ущільнювач цей якось дивно розплющився, десь потім зафоткаю покажу.Все це робилось із-за маєї поїздки на шашлик в ліс, дороги там не сильно були, в деяких місцях посеред дороги був пеньок від зрубаного деревця… в одному місці я відчув що зацепився за дом за щось (і це дивно, зазвичай цеплявся захистом піддона картера). Потім на ямі побачив наслідки…. Тьфу-тьфу не критичні. Варив не я, на СТО на Волині. За весь описаний обсяг робіт віддав 150 грн (запчастини мої).То якось заїду на ранкову каву))) Тільки маякни як з відпустки вийдеш) Форсунки в мене також валтекиРемкомплекти даже при горизонтальному встановлені (що не є правильним для рівномірності зносу штока форсунки) заміна ремкомплекту проводилась після 70 тис пробігу цих форсунок. Так що рано тобі ще про це думати. А от регулювання ходу штоку краще проводити при кожному ТО (я ще й після заправки якимось гівном під видом пропан-бутану іноді регулюю).Сам це завжди роблю на СТО, однак є уже багато прикладів самотійного регулювання.http://gazmap.ru/komplektuiuschie-vpriska/...forsunok-valtekhttp://www.opel-club.com.ua/forum/topic/22...tovideo-otchet/ Изменено 9 июля, 2015 пользователем Mustang-1991 ВАЗ 21099 Chevrolet Volt Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 9 июля, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 9 июля, 2015 То якось заїду на ранкову каву))) Тільки маякни як з відпустки вийдеш)вже з наступного понеділка на роботі, так що велкам Форсунки в мене також валтекиРемкомплекти даже при горизонтальному встановлені (що не є правильним для рівномірності зносу штока форсунки) заміна ремкомплекту проводилась після 70 тис пробігу цих форсунок. Так що рано тобі ще про це думати. А от регулювання ходу штоку краще проводити при кожному ТО (я ще й після заправки якимось гівном під видом пропан-бутану іноді регулюю).Сам це завжди роблю на СТО, однак є уже багато прикладів самотійного регулювання.http://gazmap.ru/komplektuiuschie-vpriska/...forsunok-valtekhttp://www.opel-club.com.ua/forum/topic/22...tovideo-otchet/Ось тільки прийшов від авто, грався з дросельною заслонкою і вирішив заглянути до теплових зазорів (але про це потім, щоб зберегти хронологію) подивився як воно в мене там все закріплено, і звісно подивився ссилки... напевне поїду до когось калібруватись. Такого інструменту, як там використовують в мене немає,... спробую подивитись як їх калібрують вживу (і знімають/ставлять мені назад) якщо все буде просто і інструмент не сильно дорогий, то напевне буду надалі думати про купівлю цього девайса і потім сам буду гратись...мне Артем Pilot с нашего форума при установке ГБО поставил переключение на 4к оборотов Багато проїхав уже на газу? Як двигун і клапани себе почувають? Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
MrrDemaN 26 Опубликовано 9 июля, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 9 июля, 2015 Багато проїхав уже на газу? Як двигун і клапани себе почувають?6к км только через 1к поеду поеду посмотрю на клапана. Бортовичек О97 969 I7 36 Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
fatalJkE 566 Опубликовано 9 июля, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 9 июля, 2015 ох и понаписывал)) точно безсонница мучала) 2108Club fatalJkE~ drive2.ru fatalJkE~ БЖшко Красная Turbo Бестия fatalJkE~ on VK <-- ~063 568 70 72 Виктор Сергеевич ~096 227 89 55 Да у меня зрачки порой шире вашего мировоззрения... © Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mustang-1991 636 Опубликовано 9 июля, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 9 июля, 2015 (изменено) Авто у меня 21099 1.5 8в (Льоня, я знаю, що ти памятаєш спеки мого авто, це для інших читунів твого бортового журналу ) У меня стоит на 4500 отсечка газовая. Клапана регулирую каждые 10 тыс. Пробег на газу 140 тык после установки 4го поколения гбо. Но газовую отсечку поставил только тыс 20 назад, а до этого ее вообще не было (старые мозги не поддерживали такой функции) Для себя определил, что при долгой езде лучше на газу ехать до 3500 об.мин. Кратковременно (почти на каждом разгоне) кручу до 4000, иногда до 4500. Дедушка, который мне клапана регулирует, говорит, что при таком размере регулировочных шайб и скорости выгорания седел их еще хватит тыс так на 200, что не может не радовать. Ну а потом новые седла и вперед по новой! Долго меня будоражит тема установки впрыска воды для того, чтобы на газу можно было валить.... Изменено 9 июля, 2015 пользователем Mustang-1991 ВАЗ 21099 Chevrolet Volt Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
emigrant-l 165 Опубликовано 9 июля, 2015 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано 9 июля, 2015 (изменено) Авто у меня 21099 1.5 8вУ меня стоит на 4500 отсечка газовая. Клапана регулирую каждые 10 тыс.Пробег на газу 140 тык после установки 4го поколения гбо.Но газовую отсечку поставил только тыс 20 назад, а до этого ее вообще не было (старые мозги не поддерживали такой функции)Для себя определил, что при долгой езде лучше на газу ехать до 3500 об.мин.Кратковременно (почти на каждом разгоне) кручу до 4000, иногда до 4500.Долго меня будоражит тема установки впрыска воды для того, чтобы на газу можно было валить....хм... Це ж якщо я поставлю до 3500, то я сміло зможу їхати біля 120 км/год на газу... а то зараз 100-110... цікаво цікаво ))ох и понаписывал)) точно безсонница мучала)ага, ще й яка, досі не відпускає Изменено 9 июля, 2015 пользователем emigrant-l Мій бортовик Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Mustang-1991 636 Опубликовано 9 июля, 2015 Жалоба Поделиться Опубликовано 9 июля, 2015 Це ж якщо я поставлю до 3500, то я сміло зможу їхати біля 120 км/год на газу... а то зараз 100-110... цікаво цікаво ))Іноді грішу навіть до 140.)))))В мене знайомий собі вліпив на ланос 1.4 двигун від авео 1.4, тільки від опеля 16ти клапанний. Коробка також від того ж авто. Тепер у нього 120 км\год. 4000 об\мин. І він ніколи не любить відставать на трасі.От я і люблю з нього погнать, даю по трасі 140. Потім він мені ниє, що бензину багато потратив... ВАЗ 21099 Chevrolet Volt Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать учетную запись
Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти