21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L


Рекомендуемые сообщения

У меня на пластиковых роликах рмень жрало, на металлических не жрет.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • Ответов 594
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

Топ авторов темы

Популярные посты

Заглянув на форум, а тут життя! ? Радує що запрацював, хто читає - привіт! Не пам'ятаю що я там з фордом ще робив... В кінці березня 2020 року купив нове бу авто - Honda CR-V, 2008р, 2,4

старий мафон новий мафон знята клапанна кришка для регулювання клапанів     Пара фоток з поїздки в Болгарію:  

І знову я давно нічого не писав... лінивий став. та і писати особо немає чого... десь весною поміняв сток мафон на сток мафон від рестайла. вони стають "болт-он" без проблем. + доставив сток блок ЮСБ

Изображения в теме

Та воно то так, але дурні часи почались... якимось чином все що купується (маю на увазі не тільки запчастини, а й продукти/послуги/ і тд і тп) прив'язують +/- до доллара, а ЗП лишається в грн... от і починаю задумуватись над кожними витратами...

Якби ж мої наконечники були "того", то можна було б думати купувати все і відразу. А так з ними все ок, і ще нормально поїздять. Та і знайти толком ті вуса поки не зміг, щоб прицінитись. Тому і запитав тут щоб зорієнтували по їх вартості (вуса+згонні болти і з або без наконечників)...

У моса 212 одна рулевая тага (ус) стоит.

Ну и наконечники нормальные около 300 плавают.

И того около 1000 грн только детали для такой переделки!

Вот Атом свои старые наконечники продает по 50.... :ph34r:

А Вот всборе новые

Изменено пользователем Mustang-1991

ВАЗ 21099                                                                                           Chevrolet Volt

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

У моса 212 одна рулевая тага (ус) стоит.

Ну и наконечники нормальные около 300 плавают.

И того около 1000 грн только детали для такой переделки!

Вот Атом свои старые наконечники продает по 50.... :ph34r:

А Вот всборе новые

О, дякую, Ярик! Друга ссилка в саме яблочко!

В Атома темі також бачив, але там наконечники для 01-07...

Поки поїзжу подивлюсь як буде себе вести після такого розвалу-сходженню, як мені зробили. Якщо буде далі хавати резю, то 100% піду на заміну тяг...

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Показував тов. sashagl як я колись, зробив крыплення для декоративної кришки двигуна. Вирішив і тут трохи це висвітлити з кометрарями, все таки стосуєтсья авто.

Кришка була куплена здається в Рейсера і десь більше півтора року назд. Відразу вона десь місяців два лежала без діла. Потім придумав не хитру конструкцію щоб вона норм була закріплена.

З брухту була вирізана металева пластина, в ній в потрібних місцях просверлені три отвори. В один з них в ставлений гвинт М6 і з іншої сторони закріплений гайкою з гровером. Іншою стороною закріплювалась ця пластина поверх кронштейну тросика газу. Тобто декор кришка трималась на тому гвинті та на напівкруглих гайках клапанної кришки.

По правильному, було б добре знайти шпильки клапанної кришки від 2110 - 2112. Але реально в кого не запитував, ні в кого не знаходилось.

На такому "кронштейнічку" та стокових гайках воно тримається, але мене трохи напрягало, що воно може "зіскакувати". Так я катався десь більше як пів року попутно цікавлячись в різних місцях шпильками від 2110-2112

Трохи подумавши, було зроблено наступне:

В стокових напівкруглих гайках було акуратно просверлені наскрізні отвори. Робилось це акуратно, спочатку сверлом діам. 1,5, потім 3,0 і вже потім 5,0. Далі матчиком ппройшовся спочатку по існуючій різьбі і далі нарізав різьбу до кінця, щоб наскрізно були одні і ті ж "буртики" різьби. Потім просто довгий гвинт на М6 був порізаний на дві частини та трошки підтичений щоб плоскогубцями можна було норм зажати.

Таким чином декоративна кришка тримається достотньо надійно на трьох "точках" замість чотирьох.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

По правильному, було б добре знайти шпильки клапанної кришки від 2110 - 2112. Але реально в кого не запитував, ні в кого не знаходилось.

....

В стокових напівкруглих гайках було акуратно просверлені наскрізні отвори. Робилось це акуратно, спочатку сверлом діам. 1,5, потім 3,0 і вже потім 5,0. Далі матчиком ппройшовся спочатку по існуючій різьбі і далі нарізав різьбу до кінця, щоб наскрізно були одні і ті ж "буртики" різьби. Потім просто довгий гвинт на М6 був порізаний на дві частини та трошки підтичений щоб плоскогубцями можна було норм зажати.

Ну ты и маниак! Заморочился знатно. :)

Спросил бы про шпильки )))) Абсолютно не проблема под заказ взять. (шпилька, гриб, шайба, гайка обычная)

По ГБО.

Валтеки - да, желательно регулировать раз в 15-20тыс. Если охота самому - в нете описано как. Все просто.

Переключение на бенз по оборотам - ставь 4-4.2 тыс об спокойно. Если ГБО настроено нормально - все будет хорошо. :) (меньше 4х никогда не ставлю)

Любые автозапчасти ВАЗ, ШЕВРОЛЕ, Ланос, KIA, Хюндай, Черри по оптовым ценам для клуба.

095-495-01-23. Иван. (или в личку) Наш сайт с картинками и ценами: ZVIR-AVTO.COM.UA

073-483-47-87.

Автозапчасти ВАЗ по оптовым ценам для клуба

ГБО - Евро4. Продажа, консультация, установка. Для клуба льготная доставка!

Адаптер салонного фильтра на 2108-99, 2115. (Адаптер + уг.фильтр = 225+115 = 340грн, Ставим фильтр салона от 2110 на Самару. Всегда в наличии.)

СВЕТОДИОДНЫЙ модуль в ПЛАФОН салонного освещения 2108-99,15

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ну ты и маниак! Заморочился знатно. :)

Спросил бы про шпильки )))) Абсолютно не проблема под заказ взять. (шпилька, гриб, шайба, гайка обычная)

По ГБО.

Валтеки - да, желательно регулировать раз в 15-20тыс. Если охота самому - в нете описано как. Все просто.

Переключение на бенз по оборотам - ставь 4-4.2 тыс об спокойно. Если ГБО настроено нормально - все будет хорошо. :) (меньше 4х никогда не ставлю)

Ну хотілось зробити надійно :rolleyes:

Про шпильки запитував на авторинках в Луцьку, в Києві (Лепсе, до перова так і не добрався), запитував, здається у Антона, коли робив в той час замовлення. Точно пам'ятаю що в когось з розборок запитував. Видно в той час у тебе не робив замовлення, тому і не запитував. А окремо купувати шпильки в іншому місті - це заплатити більше за доставку. Знайомих токарів на маю, от і "включив" уяву як зробити щоб було нормально.

По валтеках все зрозуміло. Треба буде їхати десь на перевірку... Поки так покатаюсь, витрата пального +/- норм, двигун працює рівно, тьфу тьфу все гуд.

Трохи доповню про кнопки ЕСП.

Вчора перепаював в новій кнопці світлодіод з зеленого на білий. все получилось норм. ось так воно в мене тепер виглядає:

Изображение

Изображение

Якщо чесно, зі стрілками мені більше подобається. Можливо в когось також разнобой, з радістю розгляну варіант обміну кнопками.

Изменено пользователем emigrant-l
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

О, дякую, Ярик! Друга ссилка в саме яблочко!

В Атома темі також бачив, але там наконечники для 01-07...

Поки поїзжу подивлюсь як буде себе вести після такого розвалу-сходженню, як мені зробили. Якщо буде далі хавати резю, то 100% піду на заміну тяг...

в мене лежить 1 тяга 2110 в сборі (с живим наконечником) і один наконечник (тягу зігнуло)

можу подарувати

Запчасти для Клуба

Бортовик

063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155
 
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

в мене лежить 1 тяга 2110 в сборі (с живим наконечником) і один наконечник (тягу зігнуло)

можу подарувати

Дякую, за щедру пропозицію! Правда хочу все одно якось віддячити. Напишу в ПМ.

Продовжу "доганяти події"

08.07, біля 61 ткм вирішив заглянути до дросельної заслонки та РХХ. Був придбаний очиник інжектора та карбюратора та нова прокладка для ДЗ.

Після розбору виглядало воно ось так:

Изображение

Изображение

Все було відносно чистим.

Трішки почистив ДЗ, РХХ був в легенкій сажі... зібрав все назад, попередньо змазавши трішки прокладку та ущільнювальне кільце моторним маслом, вродь як все ок. Суб'єктивно вродь нічого не змінилось.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

11.07 61960 км

Взявся я за "задницю"... якось останнім часом почав замічати, що сильно вона низько сидить, наче вона "опущена"... при цьому спереду все норм. Так як часто балон ГБО повний + пів бака бенза + пара пасажирів ще якісь там речі - от і катався наче в перегрузі, гідрокоректор фар на мінімум , щоб нікого не сліпити...

Колись давно на авто були домики, зняв їх як була заміна сток амортів. Ще десь валяються в гаражі... але їх ставити не хочу поки.

Конструкція так сказати задніх стійок була такою: аморти SACHS 170608, пружини Fobos із змінним витком, верхня опора Evolex, пильник та відбійник сток, зверху звичайний бублик під шайбою.

Стокові пружини я замінював так як здавалось що вони вже "втомились".

Пружини Fobos були червоні, я їх колись перед встановленням звичайним балончиком пшикнув в синій, щоб не сильно виділялись на темно-синьому авто.

Демонтаж задній стійок виконував сам вперше. Перед цим подвився декілька інструкцій та відео. Робив все двома домкратами (один тримає авто, другим піднімати балку з амортом щоб зжати пружину і шток вийшов зверху). З першою стійкою грався трохи довго, так як була перша, з другою впорався в раза два швидше.

Підняти "задницю" вирішив шляхом використання інших опор, вони дають приблизно +1 - +1,5 см. (по фото буде видно)

Розкопав в гаражі старі стокові пружини і старі стокові опори для порівняння...

Порівняння пружин мене вразило. Фобоси нижчі чим старі стокові. Ну, здавалося б, це логічно, вони наче мають бути втомлені. Але вони і по своїй жосткості слабші за стокові. не пробував ніяким прибором, все "на око" та "на руку". В загальному поставив старі сток пружини.

Аморти хороші, в доброму стані, провалів в ході хтока немає. От тільки є певні ньюанси з нижніми сайлентами. Металева втулка під кутом і сам сайлент трохи перекошений. Так як під заміну сайлентів не було (та і не знаю чи окремо їх продають) поставив так і назад.

Лівий відбійник достатньо покоцаний, правий в цьому плані цілий був. Пильники були цілі.

Зараз поставив пильники та відбійники з 2110. Вони лежали в мене десь рік ще з купівлі амортів, але тоді не були поставлені, так як "повівся" на завіряння чувака на СТО, що краще поставити стокові відбійники...

Так як верхня опора тепер стокова, то треба було думати про нижній та верхній бублик (для опори Еволекс нижнього можна не ставити). Також "із закромів" дістав бублики SS20 - знову таки купив ще давним давно разом з амортами в Антона, зараз напевне такі вже не возять, або коштують дурних грошей.

Нажаль фоток авто "до" завтикав зробити наперед, подумав про це вже коли розібрав ліву стійку. Тому зробив фото авто з однією стороною "оновленою" - ліва і те, що мені не подобалось - права сторона.

З того, що отримав - дійсно трохи піднялась задня частина авто. Також відчувається що стало трохи жорсткіше. На одному повороті, де в мене завжди чулось, як відпрацьовує себе відбійник, - ніяких лишніх звуків. В загальному довольний як слон. Все працює добре та і я ж нічого окрім свого часу не витратив ані на з/ч ані на обслуговоування...

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

отбойник лучше ставить завод (сток), на любые аморты

правильно сделал что снял эти опоры каличные, булики сс-20 лучше работают

Запчасти для Клуба

Бортовик

063 261-1699 и 050 480-2108 и 097 572-0155
 
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
  • emigrant-l изменил название на 21099 ==> Ford Mondeo mk1 ==> Honda CR-V ІІІ by Emigrant-L

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти